Najčastejšie otázky pre 4Home.sk

  • Ako môžem uplatniť zľavový kód alebo kód akcie?
    Zľavový kód alebo kód akcie zadajte do príslušného políčka v prvom kroku objednávky, prípadne nahláste operátorke pri telefonickej objednávke. Viac o zľavových a akčných kódoch sa dozviete tu.
  • Dostanem potvrdenie o zadaní objednávky a odoslaní tovaru?
    Pri elektronickej objednávke dostanete oznámenie o evidencii vašej objednávky. V prípade nejakej nezrovnalosti, vás bude kontaktovať operátor zákazníckej linky. Aby ste mohli dostávať informácie o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na vás. Teda e-mail alebo telefónne číslo. Informácia o odoslaní tovaru vám bude zaslaná vo chvíli expedície zásielky. Viac informácií o expedícii nájdete tu.
  • Akými ďalšími spôsobmi okrem e-shopu môžem objednať tovar?
    Všetky spôsoby objednania nájdete na stránke Ako objednať.
  • Kedy môžem očakávať objednaný tovar?
    Ak je objednávka kompletne vykrytá, tak expedujeme nasledujúci pracovný deň, ak ste objednali do 12:00. Ak ste objednali po 12:00, vyexpedujeme tovar do 2 pracovných dní. V priebehu vás budeme informovať ohľadom expedície zásielky. Viac informácií o expedícii získate tu. Aby sme vás mohli informovať o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na vás. Teda e-mail či telefónne číslo.
  • Ako dlho bude zásielka uložená na pošte?
    Zásielky posielame ako ekonomické zásielky v rámci česko-slovenskej dohody. Zásielka bude uložená na vašej pošte počas doby 18 dní.
  • Môžem objednávku dodatočne zmeniť alebo zrušiť?
    Ak vaša objednávka ešte nebola odovzdaná na expedičné oddelenie (vytlačená faktúra a pripravená na zabalenie), je možné ešte objednávku zmeniť, prípadne zrušiť. Najrýchlejší spôsob je zavolať na zákaznícke oddelenie +421 220 512 520 alebo poslať e-mail na info@4home.sk a informovať operátora.
  • Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj v Bratislave?
    Áno, je možné nechať si zaslať balík s osobným odberom na pobočke Uloženka v Bratislave na adrese Chorvátska 1.
  • Môžete mi objednávku operatívne poslať aj na inú ako moju adresu?
    Samozrejme. Túto skutočnosť je potrebné uviesť pri objednávke. V e-shope máte možnosť zadať priamo doručovaciu adresu. Pri inej forme objednávky nám nezabudnite doručovaciu adresu oznámiť.
  • Ako mám postupovať, ak dobierková čiastka nezodpovedá objednávke?
    Ak vám nepríde do e-mailu potvrdenie o zmene vo vašej objednávke (informácie o vypredaní alebo omeškaní tovaru), kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 850 232 663. Operátor vám oznámi, čo je dôvodom rozdielnej čiastky.
  • Prečo mi neprišiel všetok objednaný tovar?
    Pravdepodobne bol niektorý tovar vypredaný alebo z nejakého dôvodu sme ho nemali skladom. Informáciu o vypredaní alebo omeškaní tovaru je uvedený na faktúre. Zároveň, ak u nás máte uvedený e-mail, tak zasielame informáciu o stave zásielky. V prípade, že je tovar omeškaný, zaslali sme vám časť objednávky a druhú časť vám zašleme na naše náklady hneď, ako tovar obdržíme na sklad. Ak ste informáciu o vypredaní, alebo omeškaní nedostali, tak kontaktujte zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 220 512 520 alebo napíšte e-mail na info@4home.sk a operátori vám podajú presné informácie.
  • Nebol/a som upozornený/á na zásielku a pošta ju vracia späť k vám. Ako mám postupovať, ak tovar chcem?
    V tomto prípade, prosím, kontaktujte zákaznícke oddelenie. Bohužiaľ nie je možné zásielku pozastaviť, môžeme ju ale obratom zaslať zase na Vašu adresu, hneď ako k nám dorazí naspäť. Naše operátorky s vami vzniknutú situáciu vyrieši. Telefónny kontakt: +421 220 512 520, e-mail: info@4home.sk.
  • Kde zistím, aký tovar máte skladom?
    Máme viac ako 90% tovaru skladom. Pri každom produkte v našom e-shope máme informáciu o stave skladovej zásoby. Tieto informácie sú denne aktualizované.
  • Kto mi môže poradiť, keď potrebujem zistiť doplňujúce informácie o tovare?
    Pri každom tovare máme informácie o tovare a technické detaily na upresnenie. Ak vás však zaujíma ďalšia informácia, ktorú potrebujete vedieť, tak využite formulár, ktorý je pri každom produkte v našom e-shope. Na vašu otázku odpovieme čo najrýchlejšie. Ak si budete priať hovoriť priamo s operátorom, zavolajte na zákaznícke oddelenie. Tel. číslo je +421 220 512 520.
  • Zdravotná nezávadnosť a kvalita tovaru.
    Na všetok náš ponúkaný tovar poskytujeme záruku počas doby 2 rokov. Všetok tovar, ktorý sa dostane do styku s potravinami alebo vodou, má certifikát nezávadnosti, vydávaný Českým zdravotným ústavom. Rovnako tak elektrické spotrebiče prechádzajú kontrolou a certifikáciou českými kontrolnými inštitúciami. Všetky kontroly sú prevádzané podľa štandardov Európskej únie a sú preto platné vo všetkých štátoch EÚ.
  • Pri preberaní zásielky na pošte som zistil/a, že zásielka je poškodená.
    Záleží na miere poškodenia. Ak sa jedná o drobné poškodenie obalu, máte právo balík na pošte otvoriť a zistiť, či nie je poškodený aj tovar. Ak nie je, tak si zásielku prevezmite. Ak by sa stalo, že tovar bude poškodený, zásielku nepreberajte, pošta spíše zápis o škodovej udalosti a bude to riešiť už s našou spoločnosťou ako reklamáciu. Tento proces môže trvať dlhšiu dobu, preto ak máte záujem o opätovné zaslanie tovaru, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie. Kontakt na zákaznícke oddelenie nájdete tu.
  • Ako mám postupovať, ak bol tovar rozbitý pri preprave, ale zásielku som už prevzal/a?
    Ak je tovar evidentne poškodený prepravou, reklamujte zásielku na vašej pošte maximálne nasledujúci pracovný deň po prevzatí. Ak túto lehotu nestihnete alebo poškodenie nevzniklo prepravou, zašlite nám tovar na reklamáciu a my vám poškodený tovar nahradíme. Ako postupovať pri reklamácii tovar nájdete tu.
  • Tovar prišiel v poriadku, ale chýba mi určitá časť zo sady, ako môžem postupovať?
    V tomto prípade, prosím, kontaktujte naše reklamačné oddelenie najlepšie písomnou formou (e-shopový formulár, e-mail, list). Popíšte, ktorá časť vám konkrétne chýba, a my vám chýbajúcu časť pošleme.
  • Do akej doby vybavujete reklamácie?
    Vaša reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30 dní od prijatia reklamácie. Ak by sa táto lehota musela predĺžiť z dôvodu objednania nového tovaru alebo iných podobných dôvodov, budeme vás o tom informovať.
  • Budem platiť znovu poštovné, ak mi zasielate reklamovaný tovar?
    V prípade uznanej reklamácie, vám pošleme tovar na naše náklady, teda bez poštovného.
  • Kam mám odoslať tovar, ktorý potrebujem reklamovať?
    Kontaktná adresa pre odoslanie reklamácie je 4home, a.s., Reklamačné oddelenie, P.O. Box 4300, 800 90 Bratislava 090

Obľúbené kupóny a akcie pre 4Home.sk

5%
Zľava

4home zľavový kupón 5% na váš nákup.

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Využilo 287 ľudí
Akcia

Doprava nad 40€ zadarmo.

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 143 ľudí
3€
Zľava

4home kupón 3€

Zľava 3€ je platná pri nákupe nad 60€

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Ešte nikto nevyužil