Zľavy, kupóny a zľavové kódy Alza.sk

Všetky kupóny

Akcia

Sety varných dosiek a rúr v zľave

  • Platí už len 2 dni
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Jesenná akcia na herné železo od MSI

  • Platí do 31. 10. 2020
  • Využil 1 človek
Akcia

Šrotovné na kávovary - akcia sa vzťahuje na vybrané produkty

  • Platí do 1. 11. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Rozbalený, zánovný a použitý tovar za výhodne ceny

  • Neobmedzená platnosť
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Tovar z Black Friday v zľave

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 14 ľudí
Akcia

TV s dopravou zadarmo

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 6 ľudí
Akcia

Produkty s darčekmi - Beauty

  • Neobmedzená platnosť
  • Využili 2 ľudia
Akcia

Alza pre študentov. Zapojte sa do programu a využívajte študentské zľavy.

Stačí vám len aktívny účet na Alza.sk a platný ISIC / ITIC preukaz.

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 7 ľudí

Ako použiť kupón na Alza.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Alza.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku kliknite na „Využiť zľavový/darčekový poukaz“ kód kupónu vložte a potvrďte tlačidlom „Vložiť“.

Najčastejšie otázky pre Alza.sk

  • Dokedy je možné dodatočné zakúpenie predĺženej záruky alebo okamžitej výmeny tovaru?
    Predĺžiť záruku je možné počas celej doby platnosti štandardnej záruky. Službu Okamžitá výmena je možné zakúpiť do štrnástich dní od objednania. Neskoršie dokúpenie nie je možné.
  • Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru?
    Než zavoláte na našu špeciálnu linku 02/571 018 05, pripravte si: - Číslo nákupného dokladu - SN poškodeného výrobku (ak je výrobcom pridelené) - Príčinu škody (presný opis situácie, za ktorej k poškodeniu, či odcudzeniu výrobku došlo) - Uznesenie o odložení prípadu v prípade odcudzenia výrobku - Úradný záznam v prípade odcudzenia výrobku (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie) Operátor si od vás tieto informácie poznamená a oznámi vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná. Dovoľujeme si vás upozorniť, že všetky hovory sú monitorované. Následne poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu. Ak vám bol výrobok odcudzený, dokumenty, spomínané v štvrtej a piatej zarážke (pozrite vyššie) dodajte na akúkoľvek našu predajňu alebo ich zašlite na sluzby.administrace@alza.cz. Nezabudnite prosím uviesť číslo poistnej udalosti. Upozornenie: Lehota na vybavenie poistnej udalosti začína plynúť okamihom odovzdania poškodeného výrobku alebo dodaním dokladov od Polície.
  • Ako dostanem zakúpený elektronický tovar? Môžem zakúpenú licenciu vrátiť?
    Po uhradení objednávky Vám tovar bude zaslaný na e-mail. Bohužiaľ, elektronické výrobky spadajú do kategórie, ktoré nie je možné vracať.
  • Elektronický tovar mi nejde stiahnuť, ako mám postupovať?
    Ak je objednávka uhradená a licencia Vám nejde stiahnuť, prosíme Vás o kontaktovanie našej zákazníckej linky +421 2 5710 1800. Za tieto komplikácie sa ospravedlňujeme.
  • Ako zistím, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?
    Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať prostredníctvom SMS správy.
  • Môžem vrátiť nefunkčný tovar? Prípadne môžem vrátiť tovar aj bez udania dôvodu?
    Tovar vráťte do 14 dní. Osobne alebo poštou (so sprievodným listom) na niektorú z našich predajní. Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt poškodený. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v odseku IV. našich obchodných podmienok.
  • Ako mám zadať reklamáciu?
    V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne správne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame zistiť, či má vaša značka slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie ako u predajcu. Kontakt na servisy nájdete tu. Ak slovenské zastúpenie chýba, alebo ak chcete riešiť reklamáciu u predajcu, je možné uplatniť reklamáciu na ktorejkoľvek našej pobočke alebo reklamované veci zaslať na našu adresu. Produkty môžete poslať na adresu: Alza.sk - reklamácie, Bottova 7, 811 09 Bratislava. K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade odoslania tovaru poštou aj sprievodný list, v ktorom bude chyba popísaná. Ak máte príslušenstvo, dodajte aj to. Môže byť príčinou poruchy, alebo nevyhnutné pre riadne otestovanie prístroja. U televízorov vždy dodajte aj stojan, samotná obrazovka sa môže cestou ľahko poškodiť.
  • Stratím po oprave v servise svoje dáta v zariadení?
    Je to veľmi pravdepodobné. Ak sa podarí prístroj opraviť, štandardne sa zo servisu vracia s továrenským nastavením, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelnú zálohu dát nielen pred podaním reklamácie. V článku Záloha dát telefónu nájdete podrobný návod, ako pohodlne zálohovať telefóny rôznych značiek.

Popis obchodu Alza.sk

Najväčší e-shop alza.sk má pre vás širokú ponuku elektroniky a spotrebičov na trhu. Či už hľadáte nové spotrebiče do domácnosti za dostupné ceny alebo si potrpíte na špičkovú elektroniku pre profesionálov, v internetovom obchode alza.sk ste na správnom mieste. Ak hľadáte hodnotný darček pre mamu, dcéru, syna, otca alebo kohokoľvek z vašich rodinných príslušníkov, v ponuke elektrospotrebičov nájdete určite to pravé prekvapenie. Ak by sa aj stalo, že darček sa obdarovanému páčiť nebude, s alza.sk máte možnosť vrátenia tovaru do 60 dní. V ponuke služieb je tiež okamžitá výmena tovaru, servisné služby, predĺženie záruky a poistenie proti rozbitiu a krádeži. Zákazníci považujú služby e-shopu alza.sk za nadštandardné.

Na alza.sk nájdete všetko, čo potrebujete

V najväčšom internetovom obchode alza.sk, kde nájdete nielen počítače, notebooky a elektroniku, ale aj výbavu do domácnosti, hračky a kozmetiku, sa môžete spoľahnúť na najrýchlejšie dodanie. Pre členov alza premium klubu je hlavným benefitom doprava zadarmo, zľavy a zľavové kupóny, prednostný výdaj, Black Friday o deň skôr, okamžité vybavenie reklamácie a ďalšie benefity. Alza.sk vám ponúka najširší sortiment elektroniky a spotrebičov ako sú smart vybavenie domácnosti, smart hodinky, drony, notebooky, počítače, mobilné telefóny a smartphony za skvelé ceny a ich príslušenstvo, televízory, domáce kino, reproduktory, tlačiarne, kopírky a tiež elektro spotrebiče do domácnosti ako chladničky, mrazničky, umývačky riadu, práčky, klimatizácie, ale aj kosačky, kolobežky, kozmetiku, parfémy a ešte oveľa viac. Neváhajte využiť časté výpredaje a nadštandardné služby, nech už hľadáte čokoľvek.

Výhody e-shopu

  • Široký sortiment
  • Servisné služby
  • Okamžitá výmena tovaru
  • Zákaznícky klub premium
  • Možnosť vrátenia tovaru do 60 dní
  • Poistene tovaru proti krádeži alebo poškodeniu

Nevýhody

  • Občasné omeškanie dodania objednávky
  • V prípade niektorých produktov vyššie ceny oproti konkurencii

Čo hovoria o alza.sk zákazníci?

Zákazníkom sa páčia najmä nadštandardné služby a možnosť získať objednaný tovar už v deň objednávky tovaru. Pomer kvality služieb a cien hodnotia zákazníci ako optimálny. Za veľkú výhodu možno považovať otváracie hodiny aj cez víkend. Čo sa týka samotného e-shopu je hodnotený ako veľmi prehľadný a je jednoduché sa v ňom zorientovať. V niektorých prípadoch boli zákazníci nespokojní s chybným vybavením objednávky, čo je však možné považovať ako zlyhanie ľudského faktora.