Zľavy, kupóny a zľavové kódy Bonami.sk

Všetky kupóny

Akcia

Produkty do záhrady v zľave

  • Platí do 24. 6. 2021
  • Využilo 18 ľudí
Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 60€

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 43 ľudí
Akcia

Bytové doplnky v zľave

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 44 ľudí
Akcia

Produkty v zľave

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 12 ľudí

Ako použiť kupón na Bonami.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Bonami.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Mám darčekový poukaz alebo špeciálny kód:“ a potvrďte tlačidlom „Použiť“.

Najčastejšie otázky pre Bonami.sk

  • Ako mám postupovať pri reklamácii?
    Prišiel vám produkt, ktorý nie je podľa vašich predstáv? Rozbitý, nefunkčný alebo sa vám jednoducho nepáči? Zvážte reklamáciu alebo vrátenie. Stačí, keď sa budete riadiť nasledujúcimi krokmi: Nebojte sa ozvať našej zákazníckej podpore. Napíšte nám na pomocnicek@bonami.sk alebo zavolajte na 02/208 126 60. Pripravte si nasledujúce údaje a vrátenie prebehne na výbornú: - číslo objednávky obsahujúcej tovar, ktorý chcete reklamovať - dôvod, prečo tovar chcete vrátiť alebo reklamovať (poškodenie, nefunkčnosť, chýbajúce časti atď.) - v prípade poškodeného tovaru tiež fotografiu poškodenia a balíka, v ktorom tovar dorazil Vyplňte reklamačný formulár rýchlo a bez bolesti. Reklamačný formulár nájdete na svojom profile v sekcii Moje objednávky alebo vám ho zašleme spoločne s faktúrou na e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky. Vyberte objednávku, ktorá obsahovala reklamovaný či vrátený produkt a vytlačte si reklamačný formulár, ktorý následne vložíte do balíka s vráteným produktom. Zabaľte produkt tak, aby bol bezpečne chránený. Vrátená zásielka by mala obsahovať: - reklamovaný či vrátený produkt - vyplnený reklamačný formulár - výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.) Pošlite balíček naspäť k nám. Reklamovaný či vrátený kúsok zašlite na adresu: DPD.sk Depo 0650 Technická 7 821 04 Bratislava Počkajte, kým sa vašej zásielke budeme môcť venovať naplno.
  • Dokedy môžem produkt vrátiť?
    Pokiaľ sa rozhodnete pre vrátenie výrobku bez zadania dôvodu, môžete nám ho zdarma vrátiť do 365 dní od dňa prijatia objednávky. Produkt musí byť nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale. Jedine tak môže robiť radosť niekomu ďalšiemu. Reklamovať produkt môžete do 2 rokov od dňa prijatia objednávky. V prípade, že je na produkt poskytovaná dlhšia záručná lehota, jej dĺžka je vyznačená na faktúre, prípadne v záručnom a dodacom liste.
  • Čo robiť, keď je produkt vypredaný alebo rezervovaný?
    Vybrali ste si svoj vysnívaný produkt, ale je vypredaný alebo rezervovaný? Nezúfajte, produkt môžeme uviesť znova do predaja. Kliknite na detail produktu „Sledovať“ a my vás kontaktujeme na vašej e-mailovej adrese, keď bude produkt znova dostupný. No poponáhľajte sa, je možné, že produkt sleduje viac ľudí, a tak môže byť veľmi rýchlo opäť vypredaný. Bohužiaľ, nemôžeme prisľúbiť, že produkt bude opäť pripravený predaj, preto odporúčame vybrať si vždy z aktuálnej ponuky. Ak je produkt rezervovaný, znamená to, že posledný kúsok má niekto v košíku, ale ešte ho nekúpil. Chvíľu vyčkajte a môže sa stať, že produkt bude opäť dostupný a uvoľnený do predaja.
  • Ako rýchlo bude dostupný produkt na sklade?
    Najobľúbenejšie produkty uschovávame na sklade a môžete sa na ne tešiť do 5 pracovných dní od objednania. Najrýchlejšie doručenie prebieha pri platbe kartou. Ak si produkty vyzdvihnete v našej výdajni, môžete ich mať už za 3 hodiny od objednania.
  • Akým spôsobom si môžem vytvoriť objednávku?
    Objednávku si môžete vytvoriť online na našom e-shope bonami.sk alebo cez našu mobilnú aplikáciu. Objednávka cez e-shop nie je podmienená registráciou, avšak vďaka nej máte jednoduchší prehľad o svojich objednávkach. Ak si neviete s objednávkou poradiť, kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 232 005 040.
  • Ako si skontrolujem stav svojej objednávky?
    Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii Moje objednávky. Na svojom emaili, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky. Stav objednávky nemusí byť však vždy aktuálny, keďže sme závislí na poskytnutých informáciách od dopravcov a platobných brán.
  • Môžem si dodatočne zmeniť alebo stornovať objednávku?
    Ak si želáte akokoľvek zmeniť objednávku, kontaktujte našu zákaznícku podporu a zdeľte jej nasledujúce informácie: - číslo objednávky, ktorú si želáte zmeniť či stornovať - akú zmenu chcete vykonať (zmena dátumu doručenia, zmena adresy doručenia, pridanie produktu k objednávke, storno objednávky,...) Pri zmene dátumu doručenia napíšte priamo dátum, na ktorý chcete doručenie posunúť. V prípade pridania produktu do objednávky pošlite celý názov produktu. Urýchlite tým proces zmeny objednávky.
  • Aké výhody získam registráciou na vašom eshope?
    Je ich niekoľko. Získate 5 eur v kreditoch na váš prvý nákup a aktuálny prehľad o svojich Bonami kreditoch. Možnosť ukladanie obľúbených produktov. Prehľad všetkých vašich objednávok a hodnotení vami zakúpených produktov. Možnosť nastaviť si notifikácie a email.

Popis obchodu Bonami.sk

Všetko pre váš nový domov! Internetový obchod bonami.sk je miestom, ktoré oceníte v prípade, ak hľadáte inšpiráciu, zariaďujete alebo zútulňujete svoje bývanie. E-shop prináša každý deň 1000 nových kúskov, ktoré dokonale zapadnú do vášho štýlu a ušetria peňaženku. Celý nákup zvládnete na pár kliknutí, v prípade, že s objednaným kúskom nebudete spokojní, môžete do ho 90 dní bez starostí vrátiť. Nech už si vyberiete nábytok, svietidlá, koberce či textílie, dekorácie alebo kuchynské vybavenie, pri objednávke nad 60 € máte dopravu zadarmo. Vytvorte si účet na Bonami a okrem okamžitého prístupu k prémiovým funkciám ihneď získate i 5 € na svoj prvý nákup.

Každý deň nové kúsky do domácnosti

E-shop bonami.sk bude milovať každý nadšenec štýlového, pekného a funkčného bývania. Jednou z výhod e-shopu totiž je, že každý deň objavujete novinky, ktoré skrášlia váš domov. Vyberať môžete z nových kampaní, stálej ponuky nábytku aj bestsellerov v Skladovkách. Pokiaľ chcete urobiť radosť svojim blízkym či známym a nie ste si istý správnou voľbou, vyriešte to darčekovým poukazom! E-shop bonami.sk ich ponúka v hodnotách od 10 € až po 200 €. Sami si tak určíte konečnú čiastku a obdarovaný si urobí radosť presne podľa svojich predstáv.

Jednoduchšie to už nejde!

Viete si predstaviť, že kvôli novej sedacej súprave obehnete všetky nábytky v okrese a vybavenie kuchyne budete nakupovať po jednotlivých kúskoch niekoľko kúskov? Dajte zbohom nekonečným nákupom v kamenných obchodoch. Bonami.sk a jeho široký sortiment vám ušetrí čas, peniaze a navyše nakúpite štýlovo a originálne. Nenechajte si ujsť aktuálne kampane s nápadom, nakupujte nábytok, vybavenie, textílie, dekorácie ale aj elektro vychytávky či módne doplnky pre celú rodinu. A všetko z pohodlia vašej obývačky. Znie to úžasne však? Stačí len vyskúšať!

Výhody e-shopu bonami.sk

  • výborná kvalita výrobkov
  • pohodové nakupovanie
  • zaujímavé a štýlové kampane
  • vrátenie tovaru do 90 dní
  • doprava zdarma pri objednávke nad 60 €
  • komunikácia s klientom

Nevýhody e-shopu bonami.sk

  • dlhšie doručenie
  • platba za nadrozmernú dopravu aj pri objednávke nad 60 €

Ako hodnotia e-shop bonami.sk zákazníci?

Recenzie zákazníkov hovoria jasnou rečou. Pochvaľujú si mimoriadne široký sortiment výrobkov, ktorý často v bežných kamenných predajniach nenájdu. Navyše všetko potrebné pre domácnosť ssa nachádza na jednom mieste a originálnou možnosťou nakupovania sú špeciálne kampane. Zákazníci, ktorí si vytvoria účet na Bonami získajú okrem okamžitého prístupu k prémiovým funkciám aj 5 € na svoj prvý nákup.

Jednou z nevýhod, ktorá zákazníkom spôsobuje neraz ťažkosti patrí dlhšia doba dodania výrobkov, predovšetkým tých, ktoré sa predávajú v kampani. Pri objednávkach s viacerými kusmi s rôznym dátumom doručenia treba počítať s tým, že zásielka príde naraz a najneskôr v poslednom z jednotlivých termínov pre doručenie. Zákazníkom sa nepozdáva ani platba za doručenie nadrozmerného tovaru napriek tomu, že jeho suma presiahla 60 €.