Zľavy, kupóny a zľavové kódy Datart.sk

Všetky kupóny

Akcia

Doprava zadarmo na všetko od 30€

  • Neobmedzená platnosť
  • Využili 3 ľudia
Akcia

Exkluzívne študentské ceny

Zvýhodnená cenová hladina produktov na celý sortiment

  • Neobmedzená platnosť
  • Využil 1 človek
Akcia

Aktuálne Datart akcie

  • Neobmedzená platnosť
  • Využili 2 ľudia

Ako použiť kupón na Datart.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Datart.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku kliknite na „Mám zľavový kód“ vložte kód a potvrďte tlačidlom „Použiť“.

Najčastejšie otázky pre Datart.sk

  • Akým spôsobom môžem na eshope zaplatiť?
    Platiť môžete online platobnou kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro), bankovým prevodom alebo zloženkou z pošty. Využiť môžete aj platbu na dobierku. No a nakúpiť môžete aj na splátky cez spoločnosť Quatro.
  • Aký spôsob dopravy si môžem vybrať?
    Okrem kuriérskych spoločností DPD, TOPTRANS, Slovenskej pošty a Zásielkovne môžete využiť najmä na veľké spotrebiče aj službu prémiovej DATART dopravy či našej štandardnej dopravy. Ďalšou možnosťou je tiež vyzdvihnutie na predajni.
  • Môžem si zaplatiť aj dodatočné služby ako napr. zapojenie?
    Áno, s výnimkou malých zariadení, si môžete pri nákupe cez eshop doplniť do objednávky aj zapojenie spotrebiča alebo inú doplnkovú službu. Robíme základnú inštaláciu, odvoz obalu a tiež ekologickú likvidáciu starého spotrebiča.
  • Môžem vytvoriť objednávku aj cez telefón?
    Samozrejme, na telefónnom čísle 0850 328 278 sa spojíte s našim klientskym servisom a vybavíte objednávku veľmi jednoducho.
  • Kedy a ako môžem vrátiť tovar?
    Či už tovar zakúpite v našom eshope alebo v kamennej predajni, máte 14 dní na to, aby ste ho bez udania dôvodu vrátili. Stačí, ak predložíte nákupný doklad, nepoužitý, nepoškodený výrobok v pôvodnom obale so všetkým príslušenstvom.
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    V prípade reklamácie na servisnom stredisku odporúčame stredisko najprv telefonicky kontaktovať. Pri zasielaní výrobku do servisného strediska ho dôkladne a bezpečne zabaľte, pribaľte kópiu nákupného dokladu, sprievodný list s popisom chyby a vaše kontaktné údaje. Taktiež priložte aj záručný list. Reklamovaný výrobok môžete poslať aj priamo na Reklamačné oddelenie, ktorého adresa je: Elektrosped, a.s., Reklamačné oddelenie, Diaľničná cesta 6, Budova DC 10, 903 01 Senec.

Popis obchodu Datart.sk

DATART je jeden z najznámejších maloobchodných predajcov, ktorý sa zameriava na spotrebnú elektroniku. Na našom trhu pôsobí už od roku 1990. Reťazec v Českej republike a na Slovensku tvorí dohromady 111 predajní.

Filozofiou obchodníka je ponúkať najlepšie ceny, najlepší tovar a najlepšie služby.

V ponuke nájdete široký sortiment spotrebnej elektroniky, predovšetkým domáce spotrebiče, audio, video, PC, telekomunikačnú techniku aj príslušenstvo. Okrem toho sú súčasťou ponuky aj nadštandardné služby ako napr. Datart doprava, poistenie predĺženej záruky, poistenie výrobkov, ekologická likvidácia starých spotrebičov či záručný a pozáručný servis.

Pri online nákupe vás čaká prehľadný web, kde máte všetko potrebné na očiach a na dosah. Jednotlivé sekcie rozdelené do základných kategórií a podkategórií s možnosťou filtrovania produktov podľa dostupnosti, značky, parametrov, ale napr. aj možnosti získať darček zadarmo.

Detail produktu je veľmi obsažný a vyzerá na prvý pohľad mimoriadne profesionálne. Nájdete tam fotografie, informácie o dostupnosti, ponuku predĺženej záruky a samozrejme všetky potrebné informácie, technické parametre, vlastnosti a často aj recenzie.

Spoločenská zodpovednosť

Práve veľmi kvalitné recenzie vybraných produktov na webe sú veľmi vítaným obsahom pre každého návštevníka eshopu, ktorému môžu veľmi pomôcť pri rozhodovaní a výbere konkrétneho výrobku. Okrem recenzií tu nájdete tiež blog, poradňu, novinky, články o nových technológiách a pod.

Obchod sa snaží byť pre svojich zákazníkov tým najlepším miestom online aj v kamennej pobočke. V roku 2015 prišiel s konceptom „Predajne 21. storočia“, ktorá má demonštrovať akúsi humanizáciu priestoru. Koncept „Malých mestských predajní“, ktorí prišiel v roku 2017, sa zameriava na okamžitú dostupnosť sortimentu a osobný kontakt so zákazníkom.

Značka DATART podporuje tiež rôzne charitatívne projekty. Program s názvom „DATART pre ľudí“ pomáha neziskovým organizáciám v oblasti sociálnej, zdravotnej, vzdelávania a rozvoja regiónov.

Spoločnosť si dáva záležať na udržateľnosti a pomáha chrániť životné prostredie. S tým je spojený dôraz na dlhú životnosť výrobkov, garanciu dostupných náhradných dielov a službu opravy.

Súčasťou toho je aj ekologická likvidácia vyslúžilých elektrospotrebičov, ktoré v rámci svojej unikátnej DATART dopravy odváža priamo od zákazníkov výmenou za inštaláciu nového spotrebiča.

Za tento prístup získal DATART prestížne ocenenie ECO ekologická firma.

Výhody nákupu v DATART.sk

-          Kvalitný, obsažný a prehľadný web

-          Veľký výber produktov

-          Výhodné ceny

-          Nadštandardné služby

-          Pravidelné akcie a zľavy

-          Kvalitný zákaznícky servis

-          Možnosť nákupu na splátky

-          Rýchle doručenie

Nevýhody nákupu v DATART.sk

-          Menšia sieť kamenných predajní

-          Občas problémy s poškodenými objednávkami

 

Čo hovoria o DATART.sk zákazníci

Že ide o veľmi spoľahlivého a ústretového predajcu, ku ktorému sa znova radi vracajú. Zákazníci si cenia dopravu, ceny aj široký sortiment. Občas započuť sťažnosti, nie je ich však veľa. Väčšinou sa týkajú nedorozumení v komunikácii alebo problémov s doručením tovaru, za čo často DATART vinu nenesie.