Zľavy, kupóny a zľavové kódy Dedoles.sk

Všetky kupóny

Akcia

Výpredaj produktov

  • Končí zajtra
  • Využilo 65 ľudí
Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 35€

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 6 ľudí
Akcia

Prihláste sa na odber newslettera a získajte 5% zľavu

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 12 ľudí

Ako použiť kupón na Dedoles.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Dedoles.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Dedoles.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Zľavový kupón“ a potvrďte tlačidlom „POUŽIŤ“.

Najčastejšie otázky pre Dedoles.sk

  • Aké možnosti platby mám na výber?
    Platiť môžete na dobierku, teda v hotovosti priamo do rúk kuriéra alebo v pobočke Zásielkovne. Vopred môžete za tovar zaplatiť online platobnou kartou alebo bankovým prevodom.
  • Akým spôsobom doručujete tovar?
    Využívame kuriérske spoločnosti DPD, GLS, Slovenskú poštu alebo Zásielkovňu. Objednávky si tiež môžete vyzdvihnúť osobne v Pezinku na adrese Viničnianska cesta 19.
  • Kedy mi bude tovar doručený?
    Dozviete sa to ešte pred objednaním. Po rozkliknutí konkrétneho produktu nájdete termínd odania napravo od fotografie produktu. Taktiež termín dodania vidíte aj vo vašom virtuálnom nákupnom košíku a potom tiež v potvrdzujúcom emaile o prijatí objednávky. Za normálnych okolností tovar dodávame do 1 až 2 pracovných dní, ak nie je uvedené inak.
  • Ako a kedy môžem vrátiť tovar?
    Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť alebo vymeniť do 100 dní od prevzatia objednávky. Stačí vyplniť „Formulár na vrátenie, výmenu tovaru“, prípadne „Reklamačný list“. Tieto dokumenty nájdete na našom webe v časti „Reklamácia“ (https://www.dedoles.sk/reklamacia). Tovar vracajte poštou doporučene na adresu Dedoles, s.r.o., Viničnianska cesta 19, Pezinok 902 01, Slovenská republika.
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    Vyplňte „Reklamačný list“, tovar dobre a bezpečne zabaľte so všetkou dokumentáciou, informujte nás o tom na emailovej adrese ahoj@dedoles.sk a následne pošlite na adresu Dedoles, s.r.o., Viničnianska cesta 19, Pezinok 902 01, Slovenská republika alebo využite zaslanie späť prostredníctvom Zásielkovne. Viac informácii o reklamácii nájdete na našom webe v časti „Reklamácia“ (https://www.dedoles.sk/reklamacia).
  • Aké sú podmienky pre prijatie reklamácie?
    Tovar musí byť nepraný a nenosený. Ak ide o stratený balík, musíte zaslať dôkaz o jeho zaslaní (podací hárok z pošty) na našu adresu. Pri poškodenom tovare nás o tom informujte okamžite a zašlite nám fotky o poškodní na emailovú adresu ahoj@dedoles.sk.

Popis obchodu Dedoles.sk

Internetový obchod Dedoles vám ponúka široký výber štýlového oblečenia. Zameriava sa na originálne tričká, ktoré sú vyrábané ekologickým spôsobom, teda šetria našu planétu. Okrem kvalitných 3D tričiek má e-shop v ponuke aj pekné obliečky a iné doplnky do domácnosti. Nájdete tu aj kvalitnú prírodnú kozmetiku za naozaj dobré ceny. V prípade vašej nespokojnosti môžete vrátiť tovar do 100 dní a pri nákupe nad 35€ máte dopravu zadarmo.

3D eko tričká či štýlové ponožky?

V internetovom obchode Dedoles.sk oblečiete od hlavy po päty nielen seba, ale aj svoju rodinu. V ponuke tohto e-shopu sú rôzne tričká, nohavice, topánky, šiltovky či čiapky. Základom filozofie e-shopu je hlavne pomáhať prírode a našej planéte. Na základe toho vznikol aj nápad na originálne tričká, ktoré majú nielen že 3D efekt, ale aj prírodný námet. Ako darček, a to nielen na Vianoce, môžete staviť na originálne ponožky pre pánov s výrazným a zároveň hravým motívom. Vyniknú najmä pri peknom obleku. Dámy si v tomto e-shope zamilujú nejednu kabelku. Na výber majú z listových kabeliek, kabeliek cez rameno, na rameno či do ruky. Určite si tu vyberiete aj z nákupných tašiek či z ekologických nákupných tašiek. Okrem iného by bol hriech nevyužiť zľavu na kabelky. V e-shope Dedoles získate pri kúpe jednej kabelky zľavu na druhú a to takú, že ju máte dokonca zadarmo. Prípadne môžete využiť Dedoles zľavový kupón, s ktorým môžete ušetriť až 20% z nákupu.

 

Doplnky do domácnosti, prírodná kozmetika či šperky

Dedoles.sk ponúka množstvo nápadov na rôzne darčeky alebo iba tak, na skrášlenie vašej domácnosti. Na výber máte z pekných obliečok na vašu posteľ, originálne mandala deky, termo či keramické hrnčeky s jedinečným dizajnom či dokonca rastúce ceruzky, ktoré zasadíte do hliny a ona vám hneď porastie. Okrem klasických obliečok vo forme posteľnej bielizne tu nájdete naozaj pekné obliečky na vankúše s unikátnym a hlavne moderným dizajnom. Tak ako 3D tričká tu nájdete aj posteľnú bielizeň v 3D dizajne. Určite si vyberiete aj z kvalitnej prírodnej kozmetiky na telo a pleť. Nájdete tu aj kozmetiku na vlasy, ústnu hygienu, kozmetiku pre deti či dokonca pre vašich domácich miláčikov. Všetky produkty sú prírodné a šetrné k vášmu telu. Aby bolo o telo nielen dobré postarané, ale aj ozdobené, Dedoles má v ponuke aj nádherné šperky z kameňov. Na výber máte zo šperkov z jantáru a polodrahokamu, náramky proti kliešťom a komárom či kľúčenky z paracordu.

Výhodou tohto e-shopu je, že pri nákupe nad 35€ za dopravu neplatíte. Môžete využiť vrátenie tovaru s lehotou do 100 dní či ušetriť peniaze s Dedoles zľavovým kupónom.

 

Výhody e-shopu Dedoles.sk

  • občas rýchle vybavenie objednávky
  • originalita tovaru
  • viac druhov tovaru

 

Nevýhody e-shopu Dedoles.sk

  • vysoké ceny
  • predražený a nekvalitný tovar
  • zlá komunikácia e-shopu so zákazníkom
  • zavádzajúce fotografie na web stránke oproti realite
  • dlhá dodacia doba

 

Čo hovoria na Dedoles.sk zákazníci?

Zákazníci celkovo tento e-shop hodnotia pozitívne, ale aj negatívne. Páči sa im, že tovar, ktorý ponúka Dedoles, nie je mainstreamový a že ho neponúka veľa obchodov. Páči sa im, že obchod ponúka viacero rôznych druhov na konkrétne kúsky oblečenia. Čo sa však prehliadnuť nedá, sú aj zlé recenzie od zákazníkov. Tí tvrdia, že sa za tovarom čaká dosť dlho a že je predražený, nekvalitný a že web stránka dosť zavádza zákazníkov. Ďalej sa im nepáči ani komunikácia e-shopu so zákazníkom. Neodpisujú im, nemajú ochotu poradiť ani vybrať. Všetky chyby sa však postupne snažia so zákazníkmi riešiť.