
Veľa zákazníkov na eshope Deichmann.sk oceňuje veľký výber, skvelé ceny, možnosť vrátiť obuv zakúpenú v eshope na predajni a podobne. Horšie je to už s kvalitou obuvi a komunikáciou so zákazníkmi. Tie už nie sú také slávne. Aj keď reklamáciu je možné vybaviť kdekoľvek, zákazníci majú skúsenosti s tým, že často im ju jednoducho neuznajú.
Refundo.sk
Na tomto portáli sú však hodnotenia obchodu takmer až stopercentné, bezchybné. Všetky hodnotené parametre – dodacia lehota, prehľadnosť obchodu aj kvalita komunikácie – majú 5/5 hviezdičiek. Zákazníci vyslovene uvádzajú, že nenašli na obchode jedinú chybu. Až na pár výnimiek, ktoré spomínajú nižšiu kvalitu obuvi a pod.
Celkovo však ide o viac ako 120 recenzií, v ktorých sa opakujú pozitívne reakcie ako skvelé ceny, rýchle dodanie, dobrá kvalita, veľký výber či doprava zadarmo.
Tipli.sk
Aj tu nájdeme veľmi pozitívne a vysoké priemerné hodnotenie. Až 4,9 z 5 možných hviezdičiek. Zákazníci pritom opäť chvália celkovú skúsenosť s nákupom aj s využívaním produktov. Rýchle dodanie, skvelé ceny, veľký výber, kvalitné topánky... samá chvála.
Heureka
Na slovenskej Heureke eshop registrovaný nie je. Na tej českej nemá službu „Overené zákazníkmi“, a tak sa k nejakým komplexným dátam taktiež nedostaneme. Môžeme si však prečítať aspoň jednotlivé recenzie zákazníkov.
Veľa tých pozitívnych je o tom istom. Rýchlosť dodania, prehľadnosť webu, časté výpredaje a akcie, reálne vyobrazenie produktov na eshope, doprava zadarmo, vrátenie v ktorejkoľvek predajni aj kvalita tovaru.
Avšak kvalita býva často aj kameňom úrazu. Mnohí zákazníci totiž hovoria o tom, že kúpili mačku vo vreci. I keď by sa dalo hovoriť, že kvalita zodpovedá cene. Na druhej strane sa však často stretávame aj so sťažnosťami na samotný proces reklamácie, jej neuznávanie, až nekalé neférové jednanie zo strany obchodníka.