Najčastejšie otázky pre dm drogerie

Popis obchodu dm drogerie

Obchod dm drogerie markt je jednou z najväčších spoločností zaoberajúcich sa predajom drogérie v strednej a východnej Európe. Prvú predajňu na Slovensku otvorili v roku 1995 v Bratislave a dnes je na našom území už viac ako 150 predajní.

V súčasnosti v dm na Slovensku pracuje viac ako 1500 zamestnancov a denne v nej nakúpi vyše 48.500 zákazníkov.

Okrem iného sa dm drogerie snaží podnikať zodpovedne. A to ako vo vzťahu k svojim zamestnancom, tak v prístupe k udržateľnosti, sociálnej zodpovednosti a k životnému prostrediu.

Privátne značky

Drogéria okrem iného prevádzkuje aj vlastné značky, ktoré presviedčajú svojou kvalitou a veľký výberom. Nájdete medzi nimi rôzne prípravky pre starostlivosť o tvár a telo, dekoratívnu kozmetiku alebo hygienické potreby. Tiež produkty pre zdravie, domácnosť, pre deti, rodičov aj seniorov.

Privátne značky dm spĺňajú požiadavky najvyššej kvality, avšak sú v priemere asi o 30 % lacnejšie ako produkty obdobnej kvality od iných značiek.

Zároveň predajca deklaruje, že svoje značky vyrába čo najekologickejším možným spôsobom. Týka sa to dodržiava zásad na ohľaduplný výber zdrojov, používania recyklovateľných obalov a vyhýbaniu sa dlhých transportných trás.

 

Vždy výhodne

Ide o rad produktov, pri ktorých dm zaručuje dlhodobo a stabilne zvýhodnenú cenu, ktorá nepodlieha sezónnym akciám a iným zmenám. Zákazníci sa tak nemusia naháňať každý týždeň za inými akciami a meniť svoje zvyky iba kvôli tomu, aby ušetrili.

 

Výhody nákupu v dm drogerie:

-          Dobrá dostupnosť predajní

-          Výhodné ceny

-          Kvalitné produkty

-          Veľký výber vrátane privátnych značiek

-          Zaujímavý vernostný program

-          Pravidelné akcie a zľavy

-          Možnosť online objednávky s doručením domov

 

Nevýhody nákupu v dm drogerie:

-          Niekedy zvláštne pravidlá pre získavanie vernostných bodov

 

Čo hovoria o dm drogerie zákazníci

Zákazníci reagujú na dostupnosť dm drogerie, ktorá sa neustále zlepšuje. Reagujú tiež pozitívne na celkovo výhodné ceny rôznych najmä privátnych značiek, ktoré sú vhodnou alternatívou k niektorým drahším značkám. Väčšinou majú ľudia tiež pozitívne skúsenosti aj s obsluhou v obchodoch, oceňujú široký výber a po novom aj platbu kartou.

Občas sa však niektorí zákazníci pozastavia nad tým, prečo sú pravidlá získavanie bodov vo vernostnom programe nastavené tak, ako sú nastavené.