Zľavy, kupóny a zľavové kódy Domoss.sk

Všetky kupóny

Akcia

Televízory LG v zľave

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Využili 3 ľudia
Akcia

Vybrané modely SAMSUNG TV s darčekmi

Pri kúpe LED TV s 8k rozrílšením vám pribalíme ako darček smartfón GALAXY S20 128 GRY

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Výpredaj odsávačov FABER

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Výpredaj svietidiel

  • Platí do 2. 10. 2020
  • Využilo 9 ľudí
Akcia

K nákupu práčky GORENJE získate darčekový voucher

Na zakúpený produkt získavate voucher do predajní Intersport. Svoj nákup môžete registrovať na https://www.mamparu.sk/prihlasit-sa/registracia

  • Platí do 30. 11. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Domoss leták plný akcii a zliav

  • Neobmedzená platnosť
  • Ešte nikto nevyužil

Ako použiť kupón na Domoss.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Domoss.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „KÓD ZĽAVOVÉHO KUPÓNU“ a potvrďte tlačidlom „OK“.

Najčastejšie otázky pre Domoss.sk

  • Kedy dostanem tovar, ktorý je „na objednávku“ a „skladom u dodávateľa“?
    Pri tovare na objednávku je to individuálne, záleží na dodávateľovi konkrétnej značky tovaru. E-mail notifikáciou Vám oznámime, že je tovar momentálne vypredaný. Tovar pre Vás objednáme u dodávateľa, zvyčajné naskladnenie tovaru býva 7 dní. Ak bude naskladnenie trvať dlhšie ako 7 dní, kontaktujeme zákazníka. V prípade, že tovar nebude mať dodávateľ už skladom, navrhujeme alternatívu. Tovar, ktorý je už skladom u dodávateľa, doručíme zvyčajne do 7 dní na Vami uvedenú adresu, prípadne na Vami zvolenú pobočku na osobný odber.
  • Môžem si tovar vyzdvihnúť aj na inej pobočke, ako na tej, kde ho máte skladom?
    Áno. Tovar vieme presunúť z jednej pobočky na druhú na osobný odber. Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr iba po telefonickom/písomnom dohovore. Tovar expedujeme z každej z našich pobočiek aj z centrálneho skladu.
  • Aké možnosti platby mám na výber?
    Platiť môžete na dobierku, bankovým prevodom, platobnou kartou, v hotovosti na predajni alebo na splátky.
  • Ako funguje nákup na splátky?
    Ponúkame v košíku možnosť nákupu na splátky v troch splátkových spoločnostiach - Cofidis, Home Credit a Quatro. V košíku v kroku “Platba” si môžete vybrať splátkovú spoločnosť, ktorá Vás automaticky presmeruje na posledný krok v objednávke a to potvrdenie objednávky s povinnosťou platby. Následne budete presmerovaný k vypísaniu formuláru žiadosti o pôžičku, pôžička bude schválená alebo zamietnutá splátkovou spoločnosťou. Ak budete mať schválenú pôžičku, čakáme na “Pokyn na vyskladnenie” od splátkovej spoločnosti, na základe ktorého tovar dávame na expedíciu. Akontáciu platíte na dobierku kuriérovi. Objednávka so zamietnutou pôžičkou bude z našej strany zrušená.
  • Ako rýchlo obvykle doručujete tovar?
    Ak si objednáte tovar do 11:00 hod. doobeda a tovar je skladom na centrálnom sklade, alebo na jednej z našich pobočiek – tovar odovzdáme prepravnej spoločnosti najneskôr do 48 hodín (v prípade dobierky, alebo úspešnej online platby). Tovar z objednávky bude dodaný externou prepravnou spoločnosťou (ak nie je dohodnuté inak = platí iba pre Piešťany a okolie). V priebehu nasledovných pracovných dní budete kontaktovaný prostredníctvom SMS/e-mail o odoslaní a doručovaní zásielky. čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“).
  • Ako môžem zrušiť objednávku?
    Pripravte si číslo Vašej objednávky, ktorú chcete zrušiť a kontaktujte nás na +4217744804 alebo info@domoss.sk. V prípade, že sme tovar už odovzdali prepravnej spoločnosti a Vám prišla SMS/EMAIL s informáciou o doručovaní, je nutné aby ste kontaktovali prepravnú spoločnosť a zásielku zrušili u nich vopred – kontakty na prepravnú spoločnosť TU, alebo jednoducho zásielku pri doručovaní odmietnite.
  • Kedy si môžem prísť vyzdvihnúť tovar na predajňu?
    Tovar je možné si vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr nie. Objednávka je aktívna 7 kalendárnych dní, po 7 dňoch objednávku zrušíme, ak nie je dohodnuté inak.
  • Potrebujem vyniesť spotrebič na poschodie. Môžem o to požiadať?
    Službu si môžete zvoliť v košíku, služba je spoplatnená, cena sa Vám v košíku zobrazí. Výnos spotrebiča je možný iba ZA asistencie zákazníka, v prípade výnosu tovaru v Piešťanoch platia “špeciálne podmienky” doručenia a výnosu tovaru, ktoré nájdete v “Dodacích podmienkach” aj v “Obchodných podmienkach”.
  • Odveziete mi môj starý spotrebič?
    Službu si môžete zvoliť v košíku, služba je spoplatnená, cena sa Vám v košíku zobrazí. Ceny za odvoz starého spotrebiča tiež nájdete v “Dodacích podmienkach” aj v “Obchodných podmienkach”.
  • Poskytujete aj predĺženú záruku nad 24 mesiacov?
    Záruka sa dá službou predĺžiť o 1, 2 alebo 3 roky, služba je spoplatnená. Radi vám cenu služby vypočítame, napíšte e-mail na info@domoss.sk.
  • Čo je to služba „Druhá šanca“?
    Je to unikátna služba, ktorú sme zaradili v roku 2018 ako prvý predajca elektrospotrebičov do nášho portfólia služieb. Ak ste u nás tovar zakúpili a končí mu zákonná záruka, minimálne 2 mesiace pred koncom záruky si môžete u nás predĺžiť záruku o 1, 2 alebo 3 ďalšie roky. Pre viac informácií napíšte e-mail na info@domoss.sk, radi vaše otázky zodpovedáme.

Popis obchodu Domoss.sk

Domoss je predovšetkým špecialista v oblasti bielej techniky, elektra, záhrady, dielne a bicyklov. Svoj sortiment však neustále rozširuje o ďalšie produkty a kategórie. Sú to najmä moderné smart technológie pre domácnosti.

Ak si chcete váš domov zariadiť tak, aby ste ho mohli ovládať jedným prstom na obrazovke vášho smartfónu, Domoss.sk je tým správnym miestom, kde to dokážete všetko naraz a za výhodné ceny.

Zaobstaráte si tu aj kompletné vybavenie pre vykurovanie a ohrev vašich príbytkov, postavíte si kúpeľňu alebo sa vybavíte pre šport a vaše hobby.

Obchod má 30-ročnú tradíciu a ide o výlučne slovenskú firmu bez zahraničného investora.

 

Výhody eshopu domoss.sk

  •         Expresne rýchle doručenie
  •         Výhodné ceny
  •         Dobrá komunikácia
  •         Odborný prístup
  •         Kamenné predajne

Nevýhody eshopu domoss.sk

  •         Pri tovare, ktorý nie je skladom sa čakacia doba môže veľmi predlžovať
  •         Občas komplikácie pri doručovaní objednávok

 

Čo hovoria o eshope domoss.sk zákazníci?

Eshop je medzi zákazníkmi známy mimoriadne rýchlym doručovaním, avšak iba v prípade, že si objednávate tovar, ktorý je bezpečne skladom. V opačnom prípade majú zákazníci presne opačné skúsenosti a často referujú veľmi dlhé čakanie na objednávky aj bez informácie, kedy presne môžu doručenie očakávať.

Veľa ľudí tiež, samozrejme, oceňuje dobré ceny a pomerne profesionálnu komunikáciu so zákaznikmi. Či už v kamenných predajniach alebo telefonicky.