
Veľmi obľúbený eshop eObuv.sk nemá takmer žiadne negatívne hodnotenia, resp. by ste ich hľadali iba veľmi ťažko. Výber produktov, objednávkový formulár, prehľadný eshop, komunikácia, dodacie lehoty, akcie... to všetko sú silné stránky obchodu. Zaujímavým mínusom, ktorý sa však eshop snaží stále viac eliminovať, je nesprávna veľkosť dodanej obuvi a občas viaznu aj reklamácie. Sú to však naozaj ojedinelé prípady.
O obľúbenosti a kvalite obchodu svedčí aj titul Shop roku 2017 v kategórii Cena kvality.
Heureka.sk
Obchod síce nemá „punc“ overené zákazníkmi, napriek tomu sú tu zákaznícke recenzie veľmi čitateľné. Podľa dotazníka spokojnosti odporúča eshop až 96 percent zapojených a celková spokojnosť dosahuje obdivuhodných 4,8 z 5 možných hviezdičiek.
Zákazníci na Heureke v prvom rade chvália rýchlosť doručenia. Ďalej výber tovaru, jeho kvalitu, ceny aj vrátenie peňazí, napriek tomu, že práve reklamácie občas bývajú kameňom úrazu. Je to náznak toho, že nejde o celkový problém, ale naopak o občasné komplikácie.
Priamej nespokojnosti je veľmi málo. Spája sa s už spomínanými nesprávnymi veľkosťami a objednávkami, ktoré boli doručené veľmi neskoro alebo neboli doručené vôbec. Aj to sa občas stáva.
Refundo.sk
Pomerne veľa recenzií ma eObuv.sk aj na Refundo, všetky sú však pozitívne. Ak sa objavia negatíva, sú ojedinelé a opäť sa týkajú nesprávnej veľkosti alebo stratenej objednávky. Čo sú však vždy veľmi nepríjemné komplikácie, na ktoré zákazník nemôže reagovať bez povšimnutia.
Za zmienku však stojí, že aj napriek takýmto komplikáciám, všetci zákazníci hodnotia komunikáciu obchodu veľmi vysoko.