
Široký sortiment, prehľadný eshop, výhodné ceny, odvoz starých spotrebičov a rýchle dodanie. Zákazníci si na hej.sk vážia mnoho vecí. Horšie je to v prípade meškajúcich objednávok alebo komunikácie.
Obchod však patrí medzi špičku, o čom svedčí aj Cena kvality v kategórii Obchodné domy v ankete Shop roku 2019.
Heureka.sk
Nákup odporúča až 92 percent spokojných zákazníkov, ktorý zanechali priemerné hodnotenie 4,6 z 5 možných hviezdičiek. Priemernú dobu dodania Heureka uvádza 3,2 dňa a až 95 percent ľudí potvrdzuje, že im bol tovar dodaní do 10 dní.
Spokojní zákazníci najčastejšie zmieňujú ceny, výber tovaru, možnosť osobného odberu aj komunikáciu. V prvom rade však rýchlosť doručenia. Na druhej strane, nespokojné komentáre sa vzťahujú na kvalitu dopravy, nevyhovujúce balenie, občas aj ceny, ale najčastejšie na komunikáciu a paradoxne opäť rýchlosť doručenia – meškajúce objednávky nahnevajú zákazníkov každého eshopu. Našťastie sú ojedinelé.
Refundo.sk
Veľmi pozitívne je obchod hodnotený aj na Refundo. Zákazníci chvália dodaciu lehotu, prehľadnosť obchodu aj kvalitu komunikácie. Samozrejme pridávajú spokojnosť s dorbými cenami a širokým sortimentom. Drvivá väčšina kupujúcich nedklaruje žiadne negatívne skúsenosti. Občas sa však vyskytnú už spomínané problémy s komunikáciou alebo meškajúce objednávky.
NajNakup.sk
Nákup v tomto obchode odporúča až 95 percent zapojených zákazníkov. Pričom až 97 percent deklaruje, že tovar dorazil celkom v poriadku. Kupujúci teda najlepšie hodnotia doručenie, ale aj kvalitu komunikácie, ktorá je často aj kameňom úrazu hej.sk. Na základe dostupných dát to však evidentne nie je také zlé.
Tipli.sk
Priemerné hodnotenie 4,9 z 5 možných hviezdičiek je výborné, i keď sa do recenzií zapojilo menej zákazníkov. Podľa ich komentárov ide predovšetkým o verných zákazníkov, ktorí sa k obchodu neustále vracajú a nemajú s ním prakticky žiadne negatívne skúsenosti.
Ani 4,2 z 5 možných hviezdičiek nie je zlé hodnotenie. Zákazníci tu hodnotia aj kamenné predajne a odborné miesta, tiež kvalitu personálu v nich, čo dáva komplexnejší obraz o fungovaní obchodu aj v offline prostredí. Už priemerné hodnotenia naznačuje, že ide o pozitívne skúseností zákazníkov, avšak vyskytnú sa aj nespokojné komentáre kvôli problémom s komunikáciou, naskladnením, chýbajúcim tovarom alebo reklamáciami.