Zľavy, kupóny a zľavové kódy Ingram.sk

Všetky kupóny

Zľava
Zľava

Zľavový kód na vybrané produkty

  • Platí do 1. 9. 2021
  • Využilo 185 ľudí
Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 100 €

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 23 ľudí
Akcia

Akcie na vybrané produkty

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 23 ľudí

Ako použiť kupón na Ingram.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Ingram.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Ak máte kód ku kupónu na zľavu, vložte ho nižšie“ a potvrďte tlačidlom „Odoslať“.

  4. Krátky video návod ako používať kupóny na Ingram.sk

    Video aj s audio komentárom

Najčastejšie otázky pre Ingram.sk

  • Aké možnosti platby mám na výber?
    Platiť môžete tradičným spôsobom na dobierku, čiže priamo kuriérovi pri prevzatí tovaru. Ďalej máte samozrejme k dispozícii platbu kartou online, bankovým prevodom alebo platbu prostredníctvom GoPay.
  • Akým spôsobom doručujete tovar?
    Využívame kuriérsku službu DPD, DPD Pickup a doručujeme objednávky tiež na výdajné miesta Zásielkovne.
  • Ako dlho budem čakať na dodanie tovaru?
    Štandardná doba doručenia je 1 až 2 pracovné dni po pripísaní platby na náš účet. Informáciu o termíne doručenia dostanete po potvrdení a zaplatení objednávky.
  • Ako môžem vrátiť tovar?
    Ak chcete vrátiť tovar, teda odstúpiť od kúpnej zmluvy, potrebujete vyplniť online reklamačný formulár, ktorý nájdete na našom webe (http://www.ingram.sk/index.php?option=com_shop&Itemid=1040&page=shop.claim_form&) a v ňom vyznačiť „odstúpenie od zmluvy“. Číslo reklamácie, ktoré potom dostanete, uveďte spolu s označením „VRATKA“ na balenie zásielky. Emailom potom od nás dostanete štítok na prepravu a ďalšie inštrukcie, ako postupovať a poslať balík k nám. Bez týchto inštrukcií zásielku neodosielajte. Produkt musíte vrátiť v továrenských nastaveniach, nepoškodený, bez viditeľných známok používania a v originálnom obale.
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    Ak sa rozhodnete reklamovať tovar prostredníctvo predajcu, vyplňte online reklamačný formulár (http://www.ingram.sk/index.php?option=com_shop&Itemid=1040&page=shop.claim_form&), vygenerované číslo z neho potom uveďte na balenie zásielky, produkt uveďte do pôvodného stavu a do 24 hodín alebo nasledujúci pracovný deň dostanete emailom inštrukcie k ďalšiemu postupu ako tovar zaslať k nám na reklamáciu a pod. Pre rýchlejšiu reklamáciu však odporúčame využiť priamo autorizovaný servis. Stačí ak v zozname na našom webe (https://www.ingram.sk/sub/ingram.sk/images/new/servisne_centra_update_816.pdf), vyberiete ten pre značku vášho produktu, kontaktujete stredisko a budete postupovať podľa následných inštrukcií. Pre akékoľvek otázky ohľadom reklamácie nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese reklamacie@ingram.sk alebo telefonicky na čísle 02/33 04 69 14.
  • Kam sa môžem obrátiť v prípade otázok alebo problémov?
    Ak máte akékoľvek otázky, pripomienky alebo problémy, s ktorými vám dokážeme pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle 02/33 04 69 14, emailom na adrese info@ingram.sk alebo vyplňte náš online kontaktný formulár na webe (https://www.ingram.sk/kontakt/).

Popis obchodu Ingram.sk

INGRAM.sk je slovenská nákupná galéria, ktorá ponúka viac ako 70.000 druhov elektronických produktov. Zameriava sa na notebooky, televízory, mobily a rôzne IT špeciality.

Mottom obchodníka je „Pomôcť naším zákazníkom objavovať a dopriať najnovšie technológie efektívne za výhodných podmienok.“ A to sa snaží realizovať aj v praxi.

Medzi cieľovú skupinu zákazníkov patria domáci používatelia, hráči, počítačoví nadšenci, ale tiež firmy, školy a iné inštitúcie. Pre všetkých sa ingram.sk snaží zabezpečiť kvalitnú ponuku, profesionálny servis a najmä priaznivé ceny, ktoré sú v mnohých prípadoch až prekvapujúco výhodné.

Obchod má vlastný sklad, takže dokáže objednávky expedovať pomerne rýchlo. Skutočná dodacia doba môže byť od 1 do 4 pracovných dní. V ojedinelých prípadoch sa to môže skomplikovať.

Webstránka a ponuka

Web je veľmi čistý, prehľadný a graficky zaujímavo spracovaný. Na domovskej stránke nájdete prehľad aktuálnych noviniek v ponuke, v hlavnom menu je niekoľko základných sekcií ako Elektro, GPS navigácie, Periférie, Monitory, O nás a Kontakt.

Po rozkliknutí produktových sekcií sa vám zobrazia všetky kategórie, resp. podkategórie produktov vo veľmi prehľadom zobrazení s možnosťou intuitívnej filtrácie na základe ceny, výrobcu, dostupnosti a pod.

V ponuke nájdete prakticky všetko, čo si dokážete predstaviť pod slovom „elektro“, nájdete tu GPS navigácie rôzneho druhu, komponenty, mobilné telefóny, monitory, produkty pre outdoor a šport, doplnky, spotrebný materiál, software, servery, ale aj výživové doplnky, produkty pre zdravie a krásu atď.

Značky, ktoré nájdete v ponuke produktov sú najmä Canon, Samsung, GoPro, Asus, Sony, ale nájdete tu aj výrobky Dell, Apple a ďalšie.

Výhody nákupu na ingram.sk

-          Veľmi výhodné ceny

-          Rýchle vybavenie objednávok

-          Profesionálna komunikácia

-          Široký sortiment

-          Kvalitné produkty

-          Prehľadný a pekný web

-          Vianočná doprava zadarmo

-          Časté akcie, zľavy a výpredaje

Nevýhody nákupu na ingram.sk

-          Chýbajú kamenné predajne

-          Trochu dlhšia dodacia lehota

-          Občas nepresné informácie

Čo hovoria o eshope ingram.sk zákazníci

Ceny sú to, čo zákazníci na tomto eshope oceňujú najviac. Okrem toho, mnohí hovoria aj o rýchlom a spoľahlivom doručení. Zaujímavé však je, že doručenie a najmä čakanie na doručenie objednávok býva často aj kameňom úrazu u nespokojných zákazníkov. Celkovo však prevládajú medzi zákazníkmi pozitívne názory. A to aj vďaka dobrej komunikácii, veľkému výberu a kvalitným produktom.