Najčastejšie otázky pre JYSK

  • Akú dobu platí „Rezervácia klikni a vyzdvihni“?
    Táto rezervácia platí iba do večera nasledujúceho dňa. O tom, že je pripravená, vás budeme informovať emailom aj SMS správou. Dajte si však pozor, aby ste si tovar vyzdvihli ešte pred zatvorením predajne.
  • Akým spôsobom môžem zaplatiť?
    Platiť môžete tradičným spôsobom na dobierku, taktiež bankovým prevodom aj platobnou kartou. Akceptujeme karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners.
  • Kedy a ako môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?
    Ak ste objednávku vytvorili v predajni, kontaktujte čo najskôr konkrétnu predajňu. V prípade, že ste tovar objednali online, zmeniť alebo stornovať objednávku môžete iba dovtedy, kým ešte nie je pripravená na expedíciu. Preto čo najskôr kontaktujte Služby zákazníkom JYSK na telefónnom čísle +421 800 100 800.
  • Kto mi doručí tovar?
    Malé zásielky rieši spoločnosť DPD. Zásielky do 20 kg a max 100 cm si môžete vyzdvihnúť aj osobne v DPD Parcel Shope. Veľké objednávky a nábytok doručuje spoločnosť Rhenus.
  • Kedy môžem očakávať doručenie objednávky?
    Ak ste si tovar objednali do predajne, bude tam dodaný najneskôr do 30 dní. Malé výrobky objednané online zvyčajne doručujeme už do 2 až 4 pracovných dní. Deň doručenia sa od prepravcu dozviete vopred. Nábytok a iné veľké objednávky online môžete očakávať do 7 pracovných dní. Konkrétny dátum doručenia si však môžete zvoliť presne v objednávkovom formulári.
  • Čo robiť v prípade, ak mi bol doručený nesprávny tovar?
    V tomto prípade kontaktujte čo najskôr Služby zákazníkom na telefónnom čísle +421 800 100 800. Svoju chybu čo najskôr napravíme a zadarmo vám tovar vymeníme za správny.
  • Čo v prípade, ak som dostal poškodený výrobok?
    Na všetok tovar, ktorý predávame, sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. V tejto lehote máte právo na reklamáciu poškodeného alebo vadného tovaru. Tovar môžete reklamovať aj v kamennej predajni. Stačí priniesť poškodený výrobok, prípadne aspoň fotku vady. My problém posúdime a rozhodneme, či bude reklamácia uznaná alebo nie. Uznaná reklamácia môže byť riešená opravou, výmenou alebo vrátením peňazí. V prípade, že chcete sa nemôžete dostaviť do predajne, kontaktujte kvôli reklamácii Služby zákazníkom na telefónnom čísle +421 800 100 800. Dozviete sa všetky pokyny k úspešnému vybaveniu reklamácie.
  • Ako môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar?
    Zo zákona máte práve do 14 dní odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu. U nás však táto doba nie je časovo obmedzená. Vrátiť a vymeniť tovar môžete kedykoľvek. Musíte však splniť niekoľko podmienok. Nájdete ich na našom webe v časti „Vrátenie a reklamácia“.

Popis obchodu JYSK

JYSK je známe medzinárodná sieť obchodov so škandinávskym nábytkom a produktami do domácnosti. Jej zakladateľom je Lars Larsen, ktorý v roku 1979 v druhom najväčšom dánskom meste Aarhus otvoril svoju prvú predajňu. Od roku 1984 sa expandovaním do Nemecka začala spoločnosť masívne rozrastať po celej Európe.

Pôvodný názov prevádzok bol JYSK Sengetojslager. Dnešný názov „JYSK“ podľa zakladateľa spoločnosti v dánčine znamená všetko, čo pochádza z Jutského polostrova a spája sa so skromnosťou, dôkladnosťou a čestnosťou.

V súčasnosti JYSK Group pozostáva z vyše 2900 predajní v 51 krajinách sveta. Spoločnosť zamestnáva takmer 24.000 ľudí. Ročný obrat je 3,79 miliardy eur.

V súčasnosti JYSK prostredníctvom svojho webu prevádzkuje de facto aj eshop. Tovar si môžete objednať aj zaplatiť online. Následne vám ho prepravcovia môžu doručiť až k vám domov, alebo si ho vyzdvihnete na vami zvolenej predajni.

Sortiment

JYSK má v ponuke doplnky, zariadenie, dekorácie, textil a nábytok do domácnosti v niekoľkých kategóriách. Nájdete tu produkty do spálne, kúpeľne, pracovne, obývačky, jedálne aj do záhrady. Okrem toho v ponuke nájdete rôzne zariadenie pre úložné priestory, na okná a iné potreby do domácnosti.

Jednotlivé produkty sú rozdelené do troch úrovní BASIC, PLUS a GOLD podľa kvality vyhotovenia a samozrejme aj ceny. Ku každému produktu nájdete rovnako aj doplnky a príslušenstvo podľa troch uvedených úrovní.

 

Výhody nákupu v JYSK:

-          Široký sortiment

-          Spoľahlivá značka

-          Škandinávska kvalita

-          Výhodné ceny

-          Predajne v každom regióne

-          Možnosť objednávky online

-          Vrátenie a výmena kedykoľvek

 

Nevýhody nákupu v JYSK:

-          Občas problémy s doručovaním a komunikáciou

-          Nižšia kvalita a chybovosť produktov najmä z kategórie BASIC

 

Čo hovoria o JYSK zákazníci

To, že ide o nábytok, ktorý využíva aj samotná dánska kráľovská rodina je už samo o sebe dôkazom kvality. Mnoho našich zákazníkov s tým nemôže inak ako súhlasiť. JYSK patrí medzi tých výrobcov a predajcov cenovo dostupného nábytku, ktorí ponúkajú dostatočne kvalitné produkty za rozumnú cenu. Značka je spoľahlivá a najmä dostupná vo všetkých regiónoch, keďže kamenné predajne JYSK ú u nás veľmi rozšírené. Obchod však boduje u zákazníkov najmä odkedy spustil online nákupy prostredníctvom eshopu na svojom webe. Mnoho kupujúcich oceňuje výhodné ceny a veľký výber. Mnoho ľudí si pochvaľuje aj možnosť vrátenie alebo výmeny tovaru bez určenej lehoty.

Na internete však nájdeme pomerne veľa sťažností ohľadom nesprávne doručených objednávok a iných problémoch pri dodaní tovaru. Kameňom úrazu je podľa viacerých zákazníkov často aj komunikácia pri riešení problémov. Najmä ženy, by zase ocenili ochotnejší prístup zamestnancov v niektorých predajniach. Navyše produkty najnižšej cenovej kategórie majú hlasené pomerné časté nedostatky.