Najčastejšie otázky pre Klas

  • Ako fungovanie nakupovanie na iKlas.sk?
    Tovar si môžete jednoducho vybrať online na našom webe, vytvoríte si nákupný zoznam, my všetky produkty za vás v obchode vyberieme, zabalíme a doručíme k vám domov alebo do aj do práce.
  • Je určená aj minimálna hodnota online nákupu?
    Minimálna hodnota objednávky na iKlas je 15 eur. Táto hodnota však nezahŕňa cenu za doručenie nákupu.
  • Ako môžem pridať tovar, zmeniť alebo zrušiť objednávku po odoslaní Nákupného košíka?
    Všetko závisí od toho, kedy si zvolíte doručenia vášho nákupu. Niekedy je možné urobiť dodatočne zmeny, inokedy na to už jednoducho nie je dosť času. Ak chcete urobiť akékoľvek zmeny alebo storno vašej objednávky po odoslaní Nákupného košíka, kontaktujte Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 55 230 2789 alebo na emailovej adrese zakaznici@iklas.sk.
  • Sú ceny na iKlas rovnaké v kamennej predajni?
    V princípe áno, avšak odlišnosti v cenách môžu vzniknúť v prípade prebiehajúcich a časovo ohraničených akcií a kampaní.
  • Aké spôsoby platby môžem využiť cez iKlas.sk?
    Za tovar platíte priamo pri doručení alebo online. Kuriérovi môžete zaplatiť v hotovosti, stravnými lístkami (Cheque Dejeuner, Ticket Restaurant, DOXX, Callio Gastro karta) aj platobnou kartou (MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron).
  • Kedy doručujete objednávky?
    Konkrétny dátum aj čas doručenia vášho nákupu si môžete zvoliť v objednávkovom formulári. Najrýchlejšie doručenie je k dispozícii už od 3 hodín po odoslaní objednávky.
  • Ako prebieha samotné doručenie nákupu?
    Minimálne 10 minút pred doručením dostanete info od kuriéra. Po príchode kuriérovi zaplatíte a preukážete sa PIN kódom, ktorý sme vám poslali. V prípade, že ste za tovar platili online, kuriér si od vás vypýta iba PIN kód na prevzatie nákupu. Odporúčame nákup pri preberaní skontrolovať, či je kompletný a v poriadku. V prípade akýchkoľvek problémov kontaktujte Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 55 230 2789 alebo na emailovej adrese zakaznici@iklas.sk.

Popis obchodu Klas

Sieť košických predajní potravín zameriavajúca sa najmä na predaj kvalitného mäsa a mäsových výrobkov z vlastného bitúnka. Okrem toho Klas ponúka aj veľa ovocia a zeleniny od lokálnych farmárov a podporuje tak regionálny trh.

Kvalita

Mäso a iné produkty v ponuke predajní Klas sú BIO, bez alergénov, bez lepku a bez „éčiek“. Predajca dbá na pôvod a prostredie, z ktorého mäsa pochádza a kvôli tomu okrem vlastného bitúnka spolupracuje len s vybranými poctivými slovenskými farmármi.

 

Čerstvosť

Vďaka pravidelnému dovozu celých zvierat z rôznych fariem dokáže Klas doručiť na pulty zákazníkom každý deň širokú ponuku absolútne čerstvého mäsa či mäsových výrobkov. Mäso sa po spracovaní okamžite preváža do predajní, nedochádza tam k žiadnemu zbytočnému zdržaniu, ktoré by mohli znížiť kvalitu a čerstvosť.

 

Regionálni farmári

Klas si udržiava nadštandardné vzťahy s vybranými slovenskými farmármi, ktorí sa venujú chovu hovädzieho dobytka a ošípaných. Vďaka tomu má predajca celkový prehľad o tom, ako je so zvieratami zaobchádzané, ako sa chovajú, ako sa mäso preváža a spracováva. Na pultoch nájdete pravidelne hovädzie z fariem Poľany a bravčové z fariem Ipeľský sokolec alebo Drienov.

 

iKlas – online nákupy

Klas potraviny po novom ponúkajú službu online nákupov z pohodlia domova či z akéhokoľvek miesta, kde máte prístup k internetu. Online si vytvoríte svoj nákupný zoznam, môžete objednávku cez internet vopred aj zaplatiť a necháte si ju doručiť na vami zvolenú adresu vo vami zvolenom čase. Najskôr už do 3 hodín. Kuriér vám váš nákup prinesie až k dverám bez toho, aby ste museli navštíviť predajňu. Takto si môžete vytvoriť vaše obľúbené pravidelné nákupné zoznamy a nechať si posielať bežné spotrebné tovary domov na pravidelnej báze. Služba s doručovaním nákupu je dostupná iba v rámci Košíc.

 

Výhody nákupu v Klas:

-          Ponuka kvalitného, zdravého a čerstvého mäsa, ovocia aj zeleniny

-          Vlastný bitúnok a vlastné produkty

-          Spolupráca s regionálnymi overenými farmármi

-          Rôzne akcie, zľavy, súťaže a kampane

-          Možnosť objednávky nákupu a donášky online

-          Rýchle doručenie v rámci Košíc už do 3 hodín

 

Nevýhody nákupu v Klas:

-          Predajne a doručovanie iba v rámci Košíc

 

Čo hovoria o Klase zákazníci

Medzi Košičanmi mimoriadne obľúbené potraviny, kde si zákazníci každý deň nájdu čerstvé, kvalitné aj zdravé potraviny od regionálnych producentov. Ľudia oceňujú prostredie v predajniach, výber tovaru, jeho kvalitu a stále viac aj možnosť online objednávok a rýchleho doručovania v rámci Košíc a okolia.

Občas sa síce nájdu sťažnosti ohľadom horšieho prístupu v predajni, komplikovanej komunikácii alebo zablúdeného kuriéra, celkovo však výraznejšie nedostatky zákazníci nehlásia.