Zľavy, kupóny a zľavové kódy Klingel.sk

Všetky kupóny

Akcia

Náhrdelník s mušľami ako darček k objednávke

  • Platí do 23. 6. 2021
  • Využilo 107 ľudí
Akcia

Výpredaj TOP značky

  • Platí do 23. 6. 2021
  • Využilo 57 ľudí
Akcia

Výpredaj bytových doplnkov

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 24 ľudí
Akcia

Objednajte si nový KLiNGEL katalóg

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 9 ľudí

Ako použiť kupón na Klingel.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Klingel.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Kód zľavy“ a potvrďte tlačidlom „Uplatniť“.

Najčastejšie otázky pre Klingel.sk

  • Aké možnosti platby mám na výber?
    Platiť môžete na dobierku, kartou (VISA, MasterCard) aj prostredníctvom služby PayPal.
  • Ako a kedy mi doručíte tovar?
    Všetok tovar dodávame prostredníctvom Slovenskej pošty. Tovar dodávame do 14-tich pracovných dní po prijatí Vašej objednávky. V každom prípade však berte do úvahy informácie o dostupnosti objednaného tovaru. Prípadné predĺženie dodacej lehoty Vám bude oznámené. Aj napriek našej najväčšej snahe môže nastať to, že z dôvodu neočakávaného záujmu zo strany zákazníkov môže byť tovar vypredaný. Preto berte prosím do úvahy, že tovar dodávame iba do vypredania skladových zásob.
  • Prišiel mi iný tovar, ako som si objednal. Čo s tým môžem urobiť?
    V prípade, že Vami vybraný a objednaný tovar nie je možné z akejkoľvek príčiny dodať, tak si spoločnosť KLiNGEL vyhradzuje právo nahradiť tento tovar tovarom v rovnakej kvalite a cenovej hladine. Ak sa rozhodnete náhradný tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, spoločnosť KLiNGEL Vám vráti všetky náklady spojené s jeho spätným zaslaním. V každom prípade zostáva zachované právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu v lehote 14-tich pracovných dní. Vrátený tovar nesmie byť poškodený, nosený a musí obsahovať všetky pôvodné informačné štítky.
  • Kam mám vrátiť tovar a na koho sa obrátiť v prípade problémov?
    Tovar, ktorý si želáte vrátiť, pošlite prosím na adresu: KLiNGEL s.r.o., M.R. Štefánika 80, 940 01 Nové Zámky Ak máte ohľadom vrátenia objednaného tovaru akékoľvek dotazy, môžete informovať na tel.č. 035 321 32 00 alebo e-mailom: service@klingel.skservice@klingel.sk Z organizačných dôvodov nie je možné prijímať vrátený tovar kupujúcim zaslaný na dobierku. Takáto zásielka bude predávajúcim vrátená späť kupujúcemu.
  • Ako dlho platí záruka na tovar z vášho eshopu?
    Záruku na tovar predávajúci poskytuje kupujúcemu podľa všeobecne záväzných právnych predpisov po dobu 24 mesiacov, ak pri tovare nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovaru, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom, mechanickým poškodením alebo opotrebením.
  • Ako ručíte za kvalitu produktov?
    Každý tovar z našej ponuky podlieha nepretržitým a prísnym kontrolám kvality, čím je zaručená Vaša dlhodobá spokojnosť z objednaných tovarov.
  • Ako sa môžem dostať k vášmu katalógu?
    Objednávka katalógu je veľmi jednoduchá. Na našom webe v časti „Vyžiadať katalóg“ (https://www.klingel.sk/e/catalog-order-view/) vyplňte príslušný formulár a o zvyšok sa postaráme my.

Popis obchodu Klingel.sk

Klingel je zásielková spoločnosť už s 90-ročnou pôsobnosťou, ktorá sa špecializuje najmä na textilné výrobky oblečenie a exkluzívne šperky. Svoju ponuku však neustále rozširuje a nájdete tam aj bytové doplnky, elektrické spotrebiče a mnoho iného. Eshop ocenia predovšetkým milovníci módy, ktorí tu nájdu najväčší výber produktov.

Výhody eshopu Klingel.sk

  •         Veľký výber módneho oblečenia

  •         Dopĺňanie nového sortimentu

  •         Pravidelné akcie

Nevýhody eshopu Klingel.sk

  •         Často dostanete nesprávnu veľkosť

  •         Občas nízka kvalita produktov

  •         Problémy s meškajúcimi objednávkami

  •         Ťažká komunikácia najmä pri reklamáciách

 

Čo hovoria o eshope Klingel.sk zákazníci?

Zákazníci často narazia na problémy, ktoré súvisia s tým, že eshop nemá vlastné sklady. Častokrát neviete odhadnúť rýchlosť dodania tovaru ani jeho dostupnosť. Kupujúci hovoria aj o nesprávnej veľkosti či iných parametroch tovaru, alebo o nízkej kvalite doručených produktov. Reklamácia býva taktiež problémová.

Čo ľudia hodnotia pozitívne, sú určite pravidelné akcie, i keď občas sa domnievate, že kupujete v akcii a realita je iná, no a tiež veľký výber, najmä v kategórii oblečenia.