Zľavy, kupóny a zľavové kódy mBank.sk účet

Všetky kupóny

Akcia

Založte si účet bez poplatkov s mBank

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 33 ľudí

Najčastejšie otázky pre mBank.sk účet

  • Aká je požadovaná verzia systémov Android a iOS pre novú mobilnú aplikáciu mBank?
    Pre inštaláciu a správne fungovanie aplikácie v systéme Android by ste mali mať verziu minimálne Android 5.0 alebo vyššiu. Pri systéme iOS bude aplikácia správne fungovať pri verzii iOS 11.0 a vyššie.
  • Ako si môžem aktivovať platobnú kartu?
    Kartu vám doručíme v neaktívnom stave. Pred samotnou aktiváciou si najprv overte, či sú údaje na nej úplne správne. Nezabudnite ju podpísať. Aktivovať ju môžete jednoducho v mobilnej aplikácii, cez internet banking alebo na mLinke. Nech si už vyberiete akýkoľvek spôsob aktivácie, konkrétny postup nájdete na webe v časti „Pomoc – Ako si aktivovať platobnú kartu?“ (https://www.mbank.sk/pomoc/info/karty/aktivacia-debetnej-karty.html#app).
  • Ako upraviť limity pre platby kartou?
    V mobilnej aplikácii postupujte nasledovne: 1. Prihláste sa, prejdite v menu do časti „Financie“, kliknite na „Karty“ a vyberte si konkrétnu kartu. 2. Následne kliknite na „Zmeniť limity“. 3. Nastavte limity pre jednotlivé transakcie. Tu môžete tiež niektoré platby zakázať. 4. Skontrolujte si vaše zmeny a potvrďte ich PIN kódom aplikácie. V internet bankingu je postup nasledovný: 1. Po prihlásení zvoľte položku „Moje Financie – Karty“. 2. Presuňte kurzov nad kartu, ktorú chcete upraviť a kliknite na „Limity“. 3. Nájdite „Limity debetnej/kreditnej karty“ a vyberte možnosť „Upraviť limity“. 4. Kliknite na „Nastaviť dočasný limit“ a nastavte ho podľa seba. 5. Zmenu uložte a následne ju potvrďte autorizačnou SMS.
  • Ako nastaviť blokovanie karty?
    Postup v aplikácii je jednoduchý: 1. Kliknite na „Financie“ a následne na položku „Karty“. Potom vyberte vašu kartu. 2. V detaile karty kliknite na „Bezpečnosť“. 3. Vyberte „Dočasné zablokovanie karty“ alebo „Úplne zablokovanie karty“, teda trvalé zablokovanie. Postup pre internet banking: 1. Vyberte v menu „Moje Financie“ a „Karty“. 2. Vyberte konkrétnu kartu a v riadku „Dočasná blokácia“ zvoľte „Zapnúť“. 3. Potvrdíte to SMS kódom a karta je zablokovaná. Odblokovať ju môžete rovnakým postupom, keď prepnete „Zapnúť“ na „Vypnúť“. 4. Ak chcete kartu zablokovať natrvalo, v riadku „Stav karty“ vyberte „Trvalo zablokovať“.
  • Ako si môžem zmeniť PIN kód na karte?
    Mobilná aplikácia: 1. Prejdite na „Financie“, kliknite na „Karty“ a vyberte konkrétnu kartu. 2. Kliknite na položku „Viac...“. 3. Vyberte „Zmeniť PIN“. 4. Zadajne nový 4-miestny PIN a následne ho znova potvrďte. 5. Kliknite na spodné tlačidlo „Ďalej“ a potvrďte zmenu PIN kódom aplikácie (nie PIN kódom ku karte). Internet banking: 1. V menu „Moje Financie“ kliknite na kategóriu „Karty“ a vyberte konkrétnu kartu. 2. Vyberte možnosť „Zmeniť PIN“. 3. Následne zadajte nový PIN a znova ho potvrďte. 4. Zmenu potvrdíte SMS kódom. Váš PIN kód na karte je zmenený.
  • Ako spárovať aplikáciu s účtom?
    Mobilná aplikácia: 1. Kliknite na „Prepojiť“. Napíšte svoje rodné číslo (alebo číslo a sériu pasu) a rodné priezvisko matky. 2. Kliknite na tlačidlo „Ďalej“. Na telefón vám zavolá automat, ktorý vás následne prevedie ďalším postupom. 3. Dávajte pozor, aby ste vyplnili všetko, čo od vás automat žiada, inak vaša aplikácia nebude s účtom spárovaná. Internet banking: 1. V aplikácii kliknite na „Prepojiť“ a vyberte možnosť „Pomocou internet bankingu“. 2. Kliknite na tlačidlo „Ďalej“ a dostanete sa k zadávaniu údajov. 3. Prihláste sa do internet bankingu, kliknite na „Nastavenia“ (ozubené koliesko). 4. Vyberte „Bezpečnosť“ a následne „Prístup do banky“. 5. Kliknite na možnosť „Mobilné zariadenie“ a „Pridať“. 6. Napíšte názov vášho zariadenia a kliknite na tlačidlo „Ďalej“. Na telefón vám zavolá automat, ktorý vás následne prevedie ďalším postupom.
  • Ako nájdem históriu transakcií?
    Na úvodnej obrazovke aplikácie vidíte 3 posledné transakcie. Keď lištu posuniete, uvidíte ďalšie 4. Ak kliknete na tlačidlo „Celá história“, dostanete sa ku kompletnej histórii všetkých vašich transakcií. Tiež môžete kliknúť na „Platby“ a následne na záložku „História“. Ak chcete v histórii transakcií vyhľadať konkrétnu platbu, stačí ak kliknete na „lupu“ a potom zadáte prvé 3 znaky z mena prijímateľa alebo názvu platbu.

Popis obchodu mBank.sk účet

Otravuje vás návšteva banky kedykoľvek potrebujete niečo vybaviť? Svoj čas môžete investovať do oveľa príjemnejších vecí. Stačí, ak si založíte účet v mBank. Výhody internetovej banky môžete začať využívať prakticky hneď. A to je presne to, po čom v dnešnej uponáhľanej dobe každý z nás túži. Odteraz vybavíte všetko cez internet, e-mail či telefón.

Mobilná banka

mBank spôsobil v bankovom rezorte skutočnú revolúciu. Ide o prvú banku, ktorá priniesla klientom celkom nový model - každodennú on-line správu bankových služieb cez internet alebo telefón a to úplne zadarmo. mBank ponúka tie produkty a služby, ktoré zákazník najviac potrebuje a navyše pohodlným spôsobom. Založte si na mbank.sk účet zadarmo hneď teraz a začnite využívať všetky výhody, ktorá mobilná banka ponúka. Potrebujete vybaviť úver, sporenie či kreditnú kartu? Zavolajte operátorovi, ktorý je k dispozícii takmer nepretržite. Sami si určujete čas, kedy sa vlastným financiám budete venovať. Ďalšími výhodami je nielen bezplatné vedenie účtu, vklady, prevody či výber v ktoromkoľvek bankomate nad určitú sumu zdarma. Dobrou správou je, že výber z bankomatu v zahraničí majú klienti mbank.sk rovnako zdarma. O svoje peniaze sa nemusíte báť. K dispozícii máte prehľadnú a naozaj veľmi jednoduchú službu internet banking na webe alebo ako aplikáciu do vášho mobilu. Každý prevod či zmenu nastavenia potvrdíte do internet bankingu špeciálnym kódom, ktorý vám okamžite príde na vami určené telefóne číslo vo forme SMS správy.

Výhody mBank.sk

  •         klient nemusí chodiť do banky
  •         účet aj jeho vedenie zadarmo
  •         výbery zadarmo
  •         prehľadný internet banking
  •         zákaznícka podpora

Nevýhody mBank.sk

  •         malé množstvo pobočiek

Ako hodnotia mBank.sk zákazníci?

Klienti mBank sú nadšení. Všetko, čo potrebujú, vybavia bez návštevy banky cez telefón či formou e-mailu. Oceňujú nielen bezplatné vedenie účtu, výbery či prevody bez poplatkov ale aj mimoriadne prehľadný internet banking. Jedinou nevýhodou je obmedzené množstvo pobočiek mBank v prípade vkladov či zložitejších problémov.

Video recenzia stránky mBank.sk