Akciové letáky METRO

Najčastejšie otázky pre METRO

  • Ako sa môžem stať vašim zákazníkom?
    Na našom webe nájdete prehľadný formulár (https://www.metro.sk/ziadost-o-registraciu/krok-1), ktorý vyplníte a do 24 hodín si na vami zvolenej predajni zadarmo vyzdvihnete zákaznícku kartu. Na registráciu potrebujete iba svoje identifikačné číslo a doklad totožnosti.
  • Je zákaznícka karta prenosná?
    Karta, bohužiaľ, nie je prenosná. METRO totiž poskytuje svoje služby iba registrovaným zákazníkom, podnikateľom, obchodníkom a ďalším subjektom. Snažíme sa preto aj vďaka tejto zákazníckej karte zaistiť, aby k nám mali prístup iba oprávnené osoby. Pri vstupe do centra preto môžete byť vyzvaní, aby ste preukázali svoju totožnosť.
  • Ako zmeniť alebo zrušiť držiteľa karty?
    Je nutná osobná návšteva registrovanej osoby. Preukážete sa zákazníckou kartou a dokladom. Priamo na mieste vám starú kartu prevezmeme a bude zničená. Dostanete na počkanie novú s novými údajmi či registrovaným zákazníkom. Podobným spôsobom, ale aj s predloženým platným sobášnym listom si môžu ženy po svadbe zmeniť meno na karte.
  • Čo môžem robiť, ak som kartu stratil?
    V prvom rade musíte stratenú kartu čo najskôr zablokovať, aby nebola zneužitá neoprávnenou osobou. Preto zavolajte na číslo 0850 23 223 a nahláste stratenú kartu a jej číslo, ktoré nájdete aj na faktúrach z nákupu. Karta bude okamžite zablokovaná a po osobnej návšteve Zákazníckej recepcie vám následne môžeme vystaviť novú kartu.
  • Akým spôsobom môžem kúpený tovar vrátiť?
    Nepoškodený nepotravinársky tovar môžete u nás do 30 dní od nákupu vrátiť. Tovar však skutočne nesmie vykazovať známky použitia. Musí byť čistý a v pôvodnom neporušenom obale so všetkou dokumentáciou, faktúrou a záručným listom. Vrátiť NIE JE MOŽNÉ: potraviny, kozmetiku, výrobky ústnej hygieny, výrobky vybrané z originálneho obalu, cigarety a tabakové výrobky, tovar so softvérom, spodnú bielizeň, plavky.
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    Dajte nám o vadnom tovare vedieť čo najskôr. Reklamáciu môžete urobiť na ktorejkoľvek predajni na Slovensku. Nezabudnite k tomu vašu zákaznícku kartu a faktúru. Tovar prineste čistý a zabalený so všetkou dokumentáciou a príslušenstvom. Reklamáciu posúdime a najneskôr do 30 dní vybavíme. Ak by vaša reklamácia nebola uznaná, budeme vás o tom včas informovať. Pokiaľ máte akékoľvek dotazy alebo pripomienky k reklamácii, môžete sa na nás obrátiť na zákazníckych recepciách, alebo nás môžete kontaktovať na čísle +421 0850 123 223, alebo na mailovej adrese reklamacie@metro.sk.
  • Zabezpečujete aj rozvoz tovaru?
    Rozvoz zaisťujeme na niektoré u nás zakúpené elektrospotrebiče, avšak rozvážame iba do vzdialenosti 100 km. Využiť to môžete výhradne pri nákupe veľkej bielej elektro techniky ako sú chladničky, práčky, umývačky, sporáky a pod. A tiež vás môžeme doviezť aj väčšie televízory s uhlopriečkou od 63 centimetrov. Minimálna hodnota spotrebiča na rozvoz však musí byť aspoň 165 eur. Doručenie trvá maximálne 2 pracovné dni. Ak ste zákazníkom zo segmentu HoReCa, môžete využiť služby na pravidelné objednávanie dovozu potravín z veľkoobchodov na vami určenú adresu.

Popis obchodu METRO

Veľkoobchod METRO ponúka široký sortiment potravinárskeho aj nepotravinárskeho tovaru pod jednou strechou pre podnikateľov a registrovaných zákazníkov.

Obchod si zakladaná na osobnom prístupe a to najmä pre držiteľov zlatých a strieborných kariet, ktorí majú v každej predajni k dispozícii „Pult služieb partnerom“.

METRO ponúka celkovo viac ako 33-tisíc výrobkov za výhodné veľkoobchodné ceny vrátane vlastných značiek a rôznych produktov na objednávku.

Prepracovaný systém kontroly kvality všetkých produktov zabezpečuje každodennú čerstvosť a kvalitu potravín. METRO je zároveň držiteľ IFS certifikátu, medzinárodnej normy pre systémy riadenia kvality.

Na Slovensku METRO prevádzkuje šesť veľkoobchodných centier a to v Bratislave, Ivanke pri Dunaji, Nitre, Žiline, Zvolene a v Košiciach.

Sortiment v ponuke je naozaj obsiahly. Nájdete tu čerstvé, chladené, mrazené aj trvanlivé potraviny, pečivo, nápoje aj tabak, drogériu, kozmetiku, gastro potreby, kancelárske potreby a vybavenie, elektroniku aj množstvo produktov do domácnosti. Z každej kategórie je tu naozaj obrovský výber.

Výhody nákupu v METRO:

-          Veľkoobchodné ceny

-          Garantovaná kvalita

-          Jednoduchý a jasný postup pri vrátení tovaru a reklamácii

-          Možnosť väčších nákupov

-          Výhodné podmienky pre pravidelných zákazníkov s vyšším obratom

-          Bonusový program

 

Nevýhody nákupu v METRO:

-          Slabá dostupnosť (iba 6 predajní na Slovensku)

-          Obmedzený rozvoz

-          Neprenosná zákaznícka karta

 

Čo hovoria o METRO zákazníci

Zákazníci METRA sú špecifickí, keďže ide o podnikateľov a iné väčšie subjekty. So zákazníckou kartou, bonusovým programom a všetkými výhodami, ktoré dokážu využívať zostávajú, samozrejme, verní. Výhodné ceny, množstevné zľavy a najmä kvalita, ktorú sa METRO snaží zaručovať, sú medzi zákazníkmi, samozrejme, vysoko oceňované.

Občas však zákazníci referujú o nedostatočnom počte otvorených pokladní a tým pádom zbytočných zdržaniach a radoch v predajni.