
Treba podotknúť, že ide o víťaza v ankete Shop roku 2019 vo svojej kategórii, takže je reč mimoriadne kvalitnom, obľúbenom a profesionálnom predajcovi. Vyznačuje sa spoľahlivým dodaním, širokým sortimentom, výhodnými cenami a profi komunikáciou. Určite však má aj svoje nedostatky. Prečítajte si viac v recenziách.
Heureka
Nákup v mojalekaren.sk odporúča 97 % zákazníkov. Tí dali eshopu priemerné hodnotenie 4,8 z 5 možných hviezdičiek. Priemerná dodacia lehota sa neuvádza, avšak máme informáciu o tom, že 99 % zákazníkom dorazil tovar do 10 dní.
Rýchlosť doručenia je však najčastejšie spomínaným plusom medzi spokojnými zákazníkmi. Okrem toho si pochvaľujú aj ceny, veľký výber, prehľadný web a tiež profesionálnu komunikáciu a ústretovosť pri riešení problémov a zodpovedaní otázok.
Negatívnych recenzií je pomerne málo. Týkajú sa meškajúcich objednávok, niekedy vyšších cien, nie celkom ideálneho balenia alebo poškodeného tovaru pri doručení, no a celkovo kvality dopravy, ktorá môže občas vzbudzovať pochybnosti. Väčšina zákazníkov však nemá takéto skúsenosti.
Refundo
Veľmi dobre sú na tom aj recenzie na tomto mieste. Drvivá väčšina hodnotení má plných počet 5 hviezdičiek vo všetkých sledovaných parametroch, teda dodacia lehota, prehľadnosť obchodu aj kvalita komunikácie. Zákazníci píšu o širokej ponuke, výhodných cenách či rýchlom doručení. Občas sa nájde poznámka k chýbajúcemu tovaru na sklade, čo predlžuje čakacie lehoty na doručenie objednávok, väčšina zákazníkov však doslova deklaruje, že nemá žiadne negatívne skúsenosti.
Tipli
Jednoznačne 5/5 hviezdičiek u všetkých zapojených recenzentov. Slová ako „super“, „spokojnosť“, „všetko ok“, „nie je čo vytknúť“ a podobne hovoria sa mi za seba. Zákazníci mojalekaren.sk sú so svojim obchodom všeobecne veľmi spokojní.
NajNakup.sk
Táto recenzia je trochu rozporuplná. Nákup v obchode podľa nej odporúča iba 35 % zákazníkov. Hodnotení je však málo. Napriek tomu 77 % ľudí tvrdí, že tovar bol doručený v deklarovanom termíne. O tom, že tovar dorazil v poriadku hovorí 73 % zákazníkov a 6 % z nich tvrdí, že objednávka bola zrušená zo strany obchodu.
Štyri hodnotené parametre dopadli nasledovne: prehľadnosť obchodu 68 %, kvalita komunikácia iba 56 %, dodacia doba 77 % a doručenie celkovo 78 %.
Iba 3,2 z 5 možných hviezdičiek, to je priemerné hodnotenie od zhruba 40 zákazníkov zapojených do recenzie a nie je to veľmi vysoká hodnota. Sú tu zákazníci, ktorí hovoria o rýchlom a bezproblémovom dodaní, ale aj takí, ktorí tvrdia opak. Sú zákazníci, ktorí vyzdvihujú kvalitu produktov, veľký výber aj skvelé ceny. A potom aj takí, ktorí sú sklamaní z produktov a ich kvality.