Najčastejšie otázky pre OBI

  • Ako môžem vytvoriť online objednávku?
    Ak je konkrétny tovar možné objednať online, kliknite na tlačidlo „Objednať online a nechať si doručiť“ a vložte tovar do nákupného košíka. Následne postupujte ďalej podľa pokynov.
  • Kedy a ako doručujete objednávky?
    Každý produkt má uvedenú orietačnú dodaciu dobu. Menší tovar doručujeme ako štandardné balíky. Väčší alebo nadrozmerný tovar bude doručený špedíciou. Dodávame len pred obytný priestor.
  • Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?
    Štandardné balíky môžete po doručení zaplatiť v hotovosti alebo kartou. Špedičné zásielky môžete v súčasnosti platiť iba v hotovosti.
  • Ako funguje rezervácia tovaru v predajni?
    Na stránke konkrétneho produktu zistíte, či je možné ho rezervovať do predajne. Ak áno, vyberte tlačidlo „Rezervovať a vyzdvihnúť na predajni“. Môžete si určiť aj dátum vyzdvihnutia. Môže to byť najmenej 4 hodiny a najviac 5 dní. Každý tovar zostáva rezervovaný navyše maximálne 3 dni po dátume rezervácie. Túto dobu si však vo výnimočných prípadoch môžete predĺžiť.
  • Ako môžem vrátiť tovar objednaný online?
    Máte právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia. Viac informácií nájdete vo formulári na vrátenie tovaru alebo v našich zmluvných podmienkach. Kontaktovať nás môžete aj na telefónnom čísle 06 80 21 22 23. Tovar potom môžete vrátiť na akejkoľvek predajni.
  • Kde môžem riešiť prípadné ďalšie otázky a problémy?
    Kedykoľvek od pondelka do nedele od 7:00 do 21:00 je pre vás k dispozícii zákaznícka linka na telefónnom čisle 0850 850 100 alebo emailová adresa info@obi.sk.

Popis obchodu OBI

OBI je nemecký nádnárodný obchodný reťazec, ktorý môžeme nazvať aj „hobby market“, keďže sa zameriava na predaj náradia, zariadenia a techniky pre domy, byty a záhradu.

Nájdete tu všetko od stavebnín, vodoinštalačných a elektroinštalačných materiálov, rôznych obkladov, náterov, ochranných hmôt, cez elektrické náradie a stroje, spojovací materiál, nechýba nábytok, záhradnícke vybavenie a potreby, koberce či linolea, rebríky, chovateľské potreby a mnoho ďalšieho.

Zakladatelia Emil Lux a Manfred Maus otvorili prvý obchod v roku 1970 v Hamburgu. V súčasnosti OBI pôsobí v desiatich európskych krajinách. Okrem Nemecka aj v Rakúsku, Švajčiarsku, Poľsku, Českej republike, na Slovensku, v Slovinsku, Talianku, Maďarsku a Rusku.

Na Slovensku získal OBI titul Obchodník roka pred dom, záhadu a chovateľov za 2017 aj 2018.

Výhody nákupu v OBI:

-          Veľký výber

-          Nízke ceny

-          Rýchlosť doručenia

-          Zaujímavý vernostný program

-          Požičovňa náradia

-          Množstvo kamenných predajní

-          Možnosť online objednávky

-          Atraktívne špeciálne ponuky a zľavové akcie

 

Nevýhody nákupu v OBI:

-          Absencia platby vopred

-          Vyššie poplatky za dopravu

-          Občas problémy s obsluhou či komunikáciou

 

Čo hovoria na OBI zákazníci

Zákazníci v prvom rade vyzdvihujú nízke ceny a veľký výber tovaru, ktorý často nájdu v rôznych zľavách za ešte výhodnejšie ceny. Aj keď kvalita sa tak často nespomína, neexistujú ani výraznejšie sťažnosti. Napriek tomu, že niektorým zákazníkom pochopiteľne vadí absencia možnosti zaplatiť za online objednávku vopred, na druhej strane oceňujú možno platby kartou pri dobierke.

Avšak nižšie poplatky za doručenie, občas lepší prístup obsluhy v kamenných predajniach alebo spoľahlivejšia komunikácia pri online nakupovaní je niečo, čo by nejedného zákazníka urobilo šťastnejším.