Zľavy, kupóny a zľavové kódy OKAY.sk

Všetky kupóny

Akcia

Zľava na kuchynský robot Bosch MUM58258

  • Platí už len 2 dni
  • Využilo 5 ľudí
Akcia

Akcia na kúpeľňový nábytok

  • Platí už len 2 dni
  • Využili 3 ľudia
Akcia

Akcia Extrémne výhodný nákup

  • Platí už len 2 dni
  • Využili 4 ľudia
Akcia

Nábytok za likvidačné ceny

  • Platí už len 2 dni
  • Využili 2 ľudia
Akcia

Zľava za čakanie na nábytok

  • Platí do 31. 8. 2021
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Aktuálne akcie

  • Neobmedzená platnosť
  • Využili 3 ľudia

Ako použiť kupón na OKAY.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope OKAY.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Zľavový kupón“ a potvrďte tlačidlom „POTVRDIŤ“.

Najčastejšie otázky pre OKAY.sk

  • Aké možnosti platby mám k dispozícii?
    Platiť môžete na dobierku, teda v hotovosti priamo do rúk kuriérovi pri prevzatí tovaru, online platobnou kartou, bankovým prevodom, pri osobnom vyzdvihnutí taktiež v hotovosti a napokon môžete nakúpiť aj na splátky.
  • Ako rýchlo doručujete objednávky?
    Tovar k vám domov expedujeme zo skladu už do 24 hodín od odoslania objednávky. Keď ho prevezme prepravca, dostanete o tom informáciu aj s číslom zásielky, vďaka ktorému môžete jej pohyb sledovať online (https://www.okay.sk/sledovanie-objednavky/). Prepravca by vám následne za normálnych okolností tovar mal doručiť do 1 až 2 dní. Doručenie na predajňu s osobným vyzdvihnutím môžete trvať od 3 do 7 dní v závislosti od druhu objednaného tovaru.
  • Kedy a ako môžem zrušiť objednávku?
    Snažte sa to urobiť čo najskôr, aby sme v ideálnom prípade stihli zastaviť odoslanie tovaru z nášho skladu. Ozvite sa nám prostredníctvom nášho kontaktného formulára (https://www.okay.sk/kontakty/?cform=99) alebo nám zavolajte na telefónne číslo +421 918 726 222.
  • Ako môžem vrátiť tovar?
    Zo zákona máte právo do 14 dní od prevzatia objednávky tovar bez udania dôvodu vrátiť, teda odstúpiť od kúpnej zmluvy. Vrátený tovar by mal byť v úplnom stave so všetkým príslušenstvom. Nesmie byť poškodený a opotrebovaný. Tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek našej predajni alebo ho zaslať späť do nášho skladu. V prípade elektra zasielajte tovar na adresu: Okay s.r.o. (Sklad) - Brno Airport Logistic Part, Letisko Brno-Tuřany 904/1, 627 00 Brno. Nábytok zasielajte na logistické centrum: Priemyselná zóna V, Veľká Bíteš č. P. 698, Velká Bíteš 595 01. Prípadne pre viac informácii zavolajte na zákaznícku linku +421 918 726 222.
  • Ako sa dozviem o dostupnosti tovaru?
    Pri každom produkte v našom eshope vidíte informáciu o dostupnosti daného tovaru v centrálnom sklade alebo o dodacej lehote. Ak si chcete rezervovať tovar na konkrétnej predajni, uvidíte tiež, v ktorých predajniach je dostupný.
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    Najrýchlejšie to bude v našich kamenných predajniach, sieť a adresy predajní nájdete tu (https://www.okay.sk/predajne/). Druhou možnosťou je obrátiť sa priamo na autorizovaný servis spotrebičov. Kontakty na servisy rôznych značiek nájdete na našom webe .

Popis obchodu OKAY.sk

Okay.sk je eshop zameriavajúci sa na predaj elektroniky a nábytku. Sú to dva základné segmenty sortimentu, na ktoré sa špecializuje.

Obchod funguje od roku 1994, avšak na slovenský trh vstúpil až v roku 2002. Otvoril už viac ako 120 predajní v Čechách a na Slovensku. Expanzia neustále pokračuje, okay.sk stále hľadá nové priestory, kde by mohol byť k svojim zákazníkom bližšie aj vďaka kamenných predajniam.

V sortimente obchodu nájdeme elektroniku v niekoľkých kategóriách ako mobilné telefóny, televízory, veľké spotrebiče, malé spotrebiče, notebooky, počítač a herné konzoly, audio-video a foto technika, smart elektronika a príslušenstvo všetkého druhu.

Ponuka nábytku obsahuje sedacie súpravy, postele, matrace, rošty, kuchyne, jedálne, obývacie izby, spálne, rôzne interiérové doplnky, špeciálny drevený nábytok a pod.

Okrem predaja produktov Okay.sk ponúka aj rôzne služby ako sú doprava, inštalácia, splátkový predaj, predĺžená záruka, blesková výmena, servis a tiež garancia najnižšej ceny.

V predajniach, ale aj na zákazníckej linke vždy nájdete vyškolený personál, ktorý by mal rozumieť vašim otázkam a požiadavkám a poskytne vám odborné poradenstvo.

Web eshopu je jednoduchý, avšak prehľadný a obsahuje množstvo obsahu a informácií. V hornej časti môžete vyhľadávať konkrétny tovar vo vyhľadávači alebo sa preklikávať jednotlivými kategóriami a podkategóriami, v ktorých viete veľmi dobre filtrovať na základe typu, značky, ceny a iných vlastností zaradeného sortimentu.

Detaily produktov sú veľmi dobre graficky spracované, obsahujú všetky potrebné informácie, priamo linky na využitie ďalších služieb, sú spárované so súvisiacim príslušenstvom a iným doplnkovým tovarom.

Okay.sk má na svojom webe aj sekciu „Zľavy a akcie“, kde nájdete aktuálne zľavnený tovar za výhodné ceny, ďalej tu nájdete sekciu „Novinky“, kde si viete prezrieť najnovšie pridaný tovar najmä v segmente nábytku, pravidelne organizuje akciu „Black Friday“ a iné sezónne výpredaje.

 

Výhody nákupu v Okay.sk

-          Rýchle doručenie

-          Veľký výber

-          Výhodné ceny

-          Profesionálna komunikácia

-          Časté zľavy a akcie

-          Možnosť osobné odberu

-          Nadštandardné služby

-          Dostupnosť kamenných predajní

-          Kvalitný tovar

 

Nevýhody nákupu v Okay.sk

-          Občas problémy s reklamáciami

-          Objednávky môžu meškať

-          Chýba vernostný program

 

Čo hovoria o Okay.sk zákazníci

V drvivej väčšine sú bezpodmienečne spokojní, pretože veľký výber, dobré ceny a rýchle doručenia je v podstate to, čo zákazníkovi stačí. Ak sa k tomu pridajú kvalitné produkty, ktoré mu vydržia a nemusí ich zakaždým reklamovať, stane sa verným zákazníkom. Takých má Okay.sk aj vďaka garancii najnižších cien veľa a svoj obchod iba chvália.

Z tých málo, ktorí majú opačný názor, sa dá vyčítať, že museli na tovar čakať neohlásene dlho, že im prišiel poškodený a následne sa ešte dokázali pohádať so zákazníckou linkou kvôli reklamácii. Stáva sa to občas u každého predajcu.

Akciové letáky OKAY.sk