
Ide o známy a obľúbený obchod s elektrom a nábytkom, ktorý už má vybudované svoje meno a preto sa teší veľkej klientele. Zákazníci sú väčšinou spokojní s rýchlosťou doručenia, s cenami a s veľkým výberom. Nájdu sa však aj chybičky. Prečítajte si o tom v recenziách.
Heureka.sk
Obchod odporúča 90 % zákazníkov s priemerným hodnotením spokojnosti 4,5 z 5 možných hviezdičiek. Priemerná doba dodania je menej ako 3 dni a 97 % zákazníkov deklaruje, že na tovar nikdy nečakali dlhšie ako 10 dní.
Rýchlosť doručenia a ceny patria medzi najčastejšie skloňované plusy tých spokojných zákazníkov. Okrem toho si cenia aj ochotu a komunikáciu personálu, či veľký výber tovaru.
Tí, ktorí mali horšie skúsenosti, narazili na meškajúce objednávky, poškodený tovar, nedorozumenia v komunikácii a nemuseli sa im páčiť ani ceny.
Refundo.sk
V recenzii, kde nájdeme iba čosi vyše 20 rôznych názorov, je drvivá väčšina pozitívnych až stopercentných. A to vo všetkých troch sledovaných parametroch, čiže dodacia lehota, prehľadnosť obchodu aj kvalita komunikácie. Tí, ktorí nie sú celkom spokojní, mali zlé skúsenosti s komunikáciou, doručením, kvalitou tovaru a pod. Je ich však veľmi málo. Obchod je hodnotený mimoriadne pozitívne.
Pricemania.sk
Celkové hodnotenie 86 % vychádza z prakticky obdobných hodnotení čiastkových parametrov: prehľadnosť obchodu 85 %, dodacia lehota 86 % a prístup a komunikácia 86 %. To všetko odzrkadľujú aj individuálne hodnotenia zákazníkov. Tí najčastejšie pochvaľujú ceny, výber, dodanie. Ale sú aj takí, ktorí sa na obchod veľmi hnevajú napr. kvôli zavádzajúcim či nepresným informáciám, problémom s reklamáciou, kvôli meškajúcim objednávkam atď.