Zľavy, kupóny a zľavové kódy Pelikan.sk
Všetky kupóny
Ako použiť kupón na Pelikan.sk
-
Výber zľavového kódu
Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Pelikan.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.
-
Skopírovanie zľavového kódu
Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.
-
Vloženie zľavového kódu
V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Uplatniť kupón“ a potvrďte tlačidlom „Uplatniť kupón“.
Najčastejšie otázky pre Pelikan.sk
-
Akým spôsobom môžem uhradiť letenku?
Máte k dispozícii 4 možnosti. Platiť môžete platobnou kartou, prostredníctvom faktúry a úhrady cez internet banking, priamy vkladom na jeden z našich účtov, a napokon môžete platiť aj platobným tlačidlom, kedy platby na rozdiel od klasického prevodu prebehne rýchlejšie.
-
Dokedy musím letenku zaplatiť?
Splatnosť sa dozviete po dokončení rezervácie, nájdete ju aj vo vašej faktúre a v potvrdzujúcom emaile. Najrýchlejším spôsobom platby je úhrada online platobnou kartou.
-
Ako postupovať pri stornovaní letenky?
Čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme overili, či je vaša letenka ešte refundovateľná. Pri záväzných objednávkach leteniek použite formulár z nášho webu (https://cdn.pelikan.sk/SK/drupal8/storno_formular_SK.pdf), ktorý potom vyplnený a podpísaný elektronicky pošlete emailom ešte pred odletom. Pri nízkonákladových letenkách, ak je to možné, môžete storno urobiť priamo.
-
Kedy najneskôr môžem letenku stornovať?
Odporúčame stornovať letenku najneskôr 24 hodín pred odletom. Vo výnimočných prípadoch je to možné aj neskôr, ak je stanovený presný časový limit pre storno letenky.
-
Kedy mi budú vrátené peniaze za storno letenky?
Môže to trvať 6 až 8 týždňov.
-
Môžem stornovať aj objednávku dovolenkového pobytu?
Je to možné, avšak hrozí vám zmluvná pokuta. Jej výšku v prípade stornovanie objednávky nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach pre predaj Zájazdov CK Pelikán v článku VII.
-
Môžem si poistenie k letenke zakúpiť aj dodatočne neskôr?
Áno, je to možné. Rátajte však s tým, že typ poistenia STORNO nadobúda platnosť až po 10 kalendárnych dňoch od úhrady poistného.
-
Aké druhy poistenia sú v ponuke?
K dispozícii máte dva základné balíky. Lacnejšie poistenie STORNO zahŕňa storno letenky v prípade choroby a podobne. Rozšírený balík KOMPLET má okrem spomínaného storna rozšírené storno o ďalšie dôvody, obsahuje aj úrazové poistenie, poistenie zodpovednosti, liečebných nákladov a batožiny.
Popis obchodu Pelikan.sk

Pelikan.sk je najväčší predajca leteniek na Slovensku. Spoločnosť pelicantravel.com s.r.o. vznikla v roku 2004. Išlo o prvého online predajcu leteniek, ubytovania, cestovného poisteniach a ďalších cestovateľských produktov.
Predajca prináša dostupné riešenia pre vaše cestovanie dostupné 24 hodín denne za najlepšie ceny na trhu a spoľahnúť sa môžete tiež na profesionalitu a kvalitu všetkých služieb.
V ponuke pelikan.sk nájdete to najlepšie z portfólia viac ako 800 leteckých spoločností. Pravidelné akcie a súťaže lákajú zákazníkov a vytvárajú skutočne bezkonkurenčné ponuky na trhu.
Na pelikan.sk môžete využívať rôzne akciové kalendáre, kde máte garanciu najnižšej ceny. Vyhľadávať letenky a spiatočné letenky môžete v 3- až 7-dňových intervaloch.
Základnú ponuku tvoria letenky, akciové letenky, akciové pobyty, dovolenky a to všetko v zahraničí i na Slovensku. Okrem toho pelikan.sk ponúka aj ďalšie služby ako rekreačné poukazy, skupinové letenky, darčekové poukážky, autá na prenájom, rezerváciu hotelov či objednávku zážitkového darčeka.
Výhody nákupu na pelikan.sk
- Veľký výber leteniek, pobytov a dovoleniek na jednom mieste
- Najvýhodnejšie ceny na trhu
- Prehľadný, atraktívny a intuitívny web
- Výhody pre registrovaných zákazníkov
- Časté akcie a súťaže
- Viac možností platby
- Rýchle vybavenie
Nevýhody nákupu na pelikan.sk
- Niekedy vyššie ceny v porovnaní s inými prepravcami
- Občas nedorozumenia v komunikácii
Čo hovoria o pelikan.sk zákazníci
Iba samé pozitíva. Teda v drvivej väčšine prípadov. Tí, čo zájazdy od Pelikána nakupujú, sa pravidelne vracajú, pretože vedia, že tu vždy nájdu veľký výber, rôzne varianty, dobré ceny, skvelé služby a najmä sa môžu spoľahnúť na dobrú komunikáciu, dostupné informácie a rýchle vybavenie.
Občas sa však nájdu názory tých, ktorí mali zlé skúsenosti s refundáciou leteniek, s nedorozumením v komunikácií, alebo majú pocit, že ceny by mohli byť aj nižšie.