
Keďže nejde o štandardný eshop, je pochopiteľné, že klasické recenzie nenájdeme. Je ich tiež veľmi málo. Z toho, čo máme k dispozícii, však nejaké plusy a mínusy dokážeme vyčítať. Aké?
Refundo.sk
Veľmi pozitívne recenzie, i keď len sotva dve desiatky recenzentov. Drvivá väčšina z nich dáva pelikan.sk prakticky stopercentné hodnotenia, čiže 5 hviezdičiek pre dodaciu lehotu, prehľadnosť obchodu aj pre kvalitu komunikácie.
Zákazníci cestovku odporúčajú, chvália veľký výber, skvelé ceny, prehľadný web, profesionálne služby a celkovú rýchlosť vybavenia. Tí menej spokojní hovoria občas o vyšších cenách, inak žiadne iné negatíva nenájdeme.
Priemerné hodnotenie 4,6 z 5 možných hviezdičiek vytvorilo viac ako 330 zákazníkov, o ktorých môžeme vo všeobecnosti povedať, že sú prevažne spokojní.
Pochvaľujú si dobrú komunikáciu, rýchlosť vybavenia, presné informácie, dobré ceny, veľký výber a alternatívne varianty. Nespokojní zákazníci majú zlé skúsenosti s poplatkami vyrubenými navyše, so zlou komunikáciou, s extrémne dlhým čakaním na refundáciu leteniek, čo niekedy presahuje aj polročné obdobie a podobne.
Žiaľ, dosť zlých skúseností majú ľudia najmä počas pandémie koronavírusu, ale to je pochopiteľné.