
Veľký výber, akciové ceny, prehľadný eshop a množstvo odberných miest. To všetko sú plusy obchodu, ktoré zákazníci mimoriadne oceňujú. Naraziť však môžete aj na menšie problémy pri reklamácii alebo iné nedorozumenia.
Eshop pilulka.sk sa stal v ankete Shop roku 2019 finalistom Ceny kvality dokonca v dvoch kategóriách. Ako vyzerajú recenzie?
Heureka
Nákup v obchode odporúča 90 percent zákazníkov. Priemerné hodnotenie 4,5 z 5 možných hviezdičiek je taktiež vynikajúce. Heureka uvádza priemernú dodaciu lehotu 3,4 dňa a 88 percent zákazníkov potvrdzuje, že na tovar nečakali dlhšie ako 10 dní. Takže je to v prvom rade špičková rýchlosť doručenia, čo ľudia na eshope najviac oceňujú. Nasledujú výhodné ceny, výber tovaru, komunikácia so zákazníkmi aj doprava zadarmo. Nespokojnosť je naozaj veľmi občasná a ako obvykle najčastejšie sa týka meškajúcich objednávok alebo nedorozumení pri komunikácii.
Refundo
Aj tu má obchod veľmi dobré hodnotenia. Dodacia lehota, prehľadnosť aj kvalita komunikácie takmer vždy dostávajú plné hodnotenie 5 hviezdičiek. Okrem toho, že zákazník občas nenašiel na webe konkrétny produkt, ktorý hľadal, sa neopakujú žiadne významné nedostatky. Mnoho ľudí uvádza, že nenašlo žiadne negatíva.
Pomerne nízke hodnotenie, len 3,5 z 5 možných hviezdičiek, podľa všetkého súvisí s indíciami, ktoré hovoria o tom, že komunikácia eshopu na facebookovej stránke nie je celkom ideálna. Navyše spokojnosť zákazníkov s vybavením a dodaním objednávok po príchode koronakrízy výrazne klesla. Čo je však pri eshope s liekmi aj pochopiteľné. Napriek tomu, nájdeme tu veľa komentárov spokojných zákazníkov, ktorí obchod jednoznačne odporúčajú.
Priemerné hodnotenie až 4,7 z 5 možných hviezdičiek. Znamená to, samozrejme, že drvivá väčšina zákazníkov je maximálne spokojná. Sú obchodu verní a nakupujú tu pravidelne bez akýchkoľvek negatívnych skúseností. Nájdeme tu však aj pripomienky nespokojných zákazníkov, ktorým sa nepáčilo dlhšie čakanie na objednávky.