Zľavy, kupóny a zľavové kódy Stayunique.sk

Všetky kupóny

Akcia

Výpredaj vybraných produktov

  • Neobmedzená platnosť
  • Využili 4 ľudia
Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 60 eur

  • Neobmedzená platnosť
  • Ešte nikto nevyužil

Ako použiť kupón na Stayunique.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Stayunique.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „ZĽAVOVÉ KUPÓNY“ a potvrďte tlačidlom „Použiť kupónť“.

Najčastejšie otázky pre Stayunique.sk

  • Aké možnosti platby mám k dispozícii?
    Využiť môžete tradičnú platbu na dobierku, kedy za zaplatíte až pri preberaní tovaru priamo dopravcovi. Samozrejme, môžete tiež zaplatiť vopred a to online platobnou kartou alebo bankovým prevodom, no a možná je tiež platba v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere.
  • Akým spôsobom doručujete tovar?
    V rámci Slovenskej republiky využívame kuriérsku spoločnosť SPS alebo objednávky odosielame na výdajné miesta Zásielkovne, kde si ich môžete vo vašom okolí vyzdvihnúť osobne. Jednotlivé spôsoby dopravy sú spoplatnené podľa aktuálneho sadzobníka, avšak pri nákupe nad 60 eur za dopravu neplatíte.
  • Ako dlho budem čakať na doručenie tovaru?
    Spravidla doručujeme tovar už do 24 hodín po expedícii. Majte však na pamäti, že ak si zvolíte platbu tradičným bankovým prevodom, môžete pripísanie platby na náš účet trvať aj 3 dni a bez toho nemôžeme objednávku expedovať. Najrýchlejšími spôsobmi platby sú preto online platba kartou a dobierka.
  • Čo mám robiť, ak moja objednávka mešká alebo nedorazila vôbec?
    V potvrdzovacom emaile o expedícii objednávky vám posielame vždy aj link pre sledovanie zásielky. Kliknite naň a presvedčte sa, v akom stave je momentálne vaša zásielka. Ak však niektoré informácie nesedia, objednávka stále mešká alebo vám nebola doručená vôbec, kontaktujte nás na telefónnych číslach +421 903 237 712 alebo +421 911 523 823, prípadne nám napíšte email na adresu obchod@stayunique.sk. Problém budeme riešiť okamžite.
  • Čo robiť, ak je môj balík zvonku viditeľne poškodený?
    Balík pri preberaní vždy skontrolujte. Ak je viditeľne výrazne poškodený, máte právo odmietnuť prevziať zásielku. V takom prípade nás čo najskôr o probléme informujte na telefónnych číslach +421 903 237 712 alebo +421 911 523 823, prípadne nám napíšte email na adresu obchod@stayunique.sk.
  • Čo ak som po rozbalení zistil, že obsah zásielky je poškodený alebo nesprávny?
    Oznámte nám to najneskôr do 24 hodín od prevzatia objednávky. Na neskoršie reklamácie už nemôžeme brať ohľad. Kontaktujte nás na telefónnych číslach +421 903 237 712 alebo +421 911 523 823, prípadne nám napíšte email na adresu obchod@stayunique.sk.
  • Ako a kedy môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?
    Vrátiť tovar bez udania dôvodu, teda odstúpiť od kúpnej zmluvy, môžete do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy ste povinný oznámiť nám písomne (aj prostredníctvom emailu) najneskôr v posledný deň uvedenej 14-dňovej lehoty. Následne najneskôr do ďalších 14 dní ste povinný zaslať vrátený tovar poštou na našu adresu STAYUNIQUE s.r.o., Javorová 3A, 900 23 Viničné, Slovensko. Tovar musí byť čistý, nepoužitý, nepoškodený, so všetkou dokumentáciou, príslušenstvom a pod. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť vzorový formulár, ktorý si môžete stiahnuť na našom webe (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    Reklamácia u nás je veľmi jednoduchá. Ak sa v priebehu 24-mesačnej záručnej doby prejaví na produkte chyba, ktorú ste nespôsobili vy, máte právo uplatniť si reklamáciu nasledovným spôsobom. Tovar dôkladne zabaľte, priložte k nemu vyplnený reklamačný protokol, ktorý vám bol zaslaný na začiatku ešte pri potvrdení o expedícii objednávky, nezabudnite tiež na kópiu faktúry a všetko pošlite na adresu STAYUNIQUE s.r.o., Javorová 3A, 900 23 Viničné, Slovensko. Reklamácie riešime veľmi rýchlo, spravidla už do niekoľkých dní. O vybavení reklamácie vás budeme informovať.
  • Akým spôsobom môžem kontaktovať zákaznícky servis?
    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov nás neváhajte kontaktovať na telefónnych číslach +421 903 237 712 alebo +421 911 523 823, prípadne nám napíšte email na adresu obchod@stayunique.sk. Sme vám k dispozícii od pondelka do piatku medzi 9:00 a 17:00 hod.

Popis obchodu Stayunique.sk

Zakladateľkou eshopu je Eva Vozárik, ktorá spojila svoju vášeň pre krásu s túžbou podnikať a vznikla značka, ktorá dnes robí radosť mnohým ženám po celej krajine.

Eshop sa pýši tým, že ženy inšpiruje objavovať svoju krásu, že má vášeň pre oblasť, v ktorej pôsobí, že má úctu k ľuďom a rešpekt k jedinečnosti každej ženy.

StayUnique.sk poskytuje kvalitné produkty svetových značiek, prináša najnovšie trendy a novinky v make-upe a líčení, poskytuje tiež prvotriedny servis a ľudský prístup k zákazníkom, ktorých potreby a želania kladie na prvé miesto.

V ponuke nájdete veľký výber dekoratívne kozmetiky, produkty pre starostlivosť o pleť, o telo, rôzne štetce, kozmetické hubky, prípravky na čistenie a dezinfekciu, množstvo doplnkov, rôzne zvýhodnené produktové sady a pod.

Obchod spolupracuje iba s tými najkvalitnejšími dodávateľmi a výrobcami. V sortimente je zastúpenie známych renomovaných značiek ako Ardell, Brilliantcoco, Carmex, EX1, L´Biotica, Revolution Pro, Nabla, Sigma Beauty, White Glo, Z Palette a mnoho ďalších.

Na webe eshopu, ktorý je graficky veľmi príjemný a zároveň jednoduchý nájdete aj rôzne tipy na sezónne líčenie, prehľad zaujímavých vizáži v kombinácii s tými najkvalitnejšími produktami z ponuky, video tutoriály, ako sa maľovať či atraktívny blog s rôznymi celebritami alebo influencerkami.

Kategórie a podkategórie produktov sú prehľadné, máte v nich možnosti filtrácie tovaru a detaily produktov obsahujú dostatočné a dobré informácie aj fotografie. Nájdete v nich dokonca odporúčania alebo špeciálne tipy, ktoré vám môžu výrazne pomôcť pri výbere alebo následnom používaní produktu.

Predajca neustále na svojom webe predstavuje novinky a najmä akciový a zlacnený tovar, výpredaje, tipy na darčeky, rôzne kampane a pod.

Výhody nákupu na StayUnigue.sk

-        Rýchle doručenie

-        Doprava zadarmo pri nákupe od 60 eur

-        Pekný a prehľadný web

-        Veľký výber

-        Kvalitné značkové produkty

-        Priaznivé ceny

-        Možnosť osobného odberu

-        Profesionálna komunikácia

-        Ústretový prozákaznícky prístup

-        Blog a video tutoriály

-        Početné akcie, zľavy a výpredaje

Nevýhody nákupu na StayUnique.sk

-        žiadne

Čo hovoria o eshope StayUnique.sk zákazníčky

Zástup spokojných zákazníčok šíri o eshope iba samú chválu. Či už ide o výber produktov, ich kvalitu, rýchlosť doručenia, zákaznícky servis, komunikáciu, informácie či riešenie problémov, toto všetko je podľa kupujúcich na mimoriadne vysokej a profesionálnej úrovni. Obchod sa snaží pôsobiť maximálne prozákaznícky a to sa mu vracia v pozitívnej odozve. Sťažnosti takmer neexistujú.