Najčastejšie otázky pre Tesco

  • Ako fungujú Tesco Online nákupy?
    Vďaka tejto služby si môžete vybraný tovar objednať, zakúpiť a nechať doručiť až k vám domov v čase, ktorý si sami zvolíte. Zároveň môžete využívať všetky výhody aktuálnych akciových zliav a podobne. Platia vám, samozrejme, aj body z Tesco Clubcard. Objednať si môžete tisícov rôznych výrobkov, pričom maximálne množstvo jedného tovaru je 24 kusov alebo 24 kilogramov každého výrobku. Nakupovať online môžete prostredníctvom našej webovej stránky potravinydomov.itesco.sk alebo na to môžete využiť mobilnú aplikáciu.
  • Účtujete pri nákupe online rovnaké ceny ako v hypermarkete?
    Ceny, ktoré zaplatíte pri nákupe online sú rovnaké, ako v obchode v deň dodania. Ak však vytvoríte objednávku v jeden deň a doručená vám bude iný, môže nastať situácia, že zľavy alebo akcie na konkrétny tovar už nebudú platiť. Cena, ktorá vám následne v deň doručenia bude účtovaná vás môže zaskočiť, avšak je vždy rovnaká akú by ste v ten deň našli v ktorejkoľvek predajni.
  • Ako sa dozviem, či tovar doručujete aj na moju adresu?
    Na našom webe navštívte stránku „Kam doručujeme“ a zadajte PSČ (poštové smerové číslo) k vám domov. Okamžite sa dozviete, či vám nákup môžeme doručiť alebo nie.
  • Aké platobné metódy môžem využiť pri nákupe online?
    Platiť môžete vopred online, vtedy si od vás vypýtame údaje k vašej platobnej karte a samozrejme cez zabezpečenú platobnú bránu uhradíte váš nákup. Druhou možnosťou je, že zaplatíte kartou pri dodaní tovaru. Možnosť platby hotovosťou z bezpečnostných dôvodov nie je možný. Akceptujeme všetky platobné, debetné alebo kreditné karty: Visa, Visa Electron, Master Card a Maestro.
  • Ako môžem využiť zľavový E-kupón?
    Ak máte a chcete využiť E-kupón pri vašom nákupe online, na stránke platby v procese objednávky nájdete sekciu E-kupóny. Tam zadajte váš kupónový kód a kliknite na ikonu „Vložte kód“. Zľava sa vám automaticky odpočíta od celkovej sumy.
  • Môžem svoj nákupný zoznam zrušiť alebo upraviť?
    Storno alebo úpravy v nákupnom zozname môžete vykonať iba do 23:00 dňa, ktorý predchádza dňu doručenia vášho nákupu. Urobiť tak môžete v záložke „Moje nákupné zoznamy“ a následne kliknutím na tlačidlo „Zrušiť nákupný zoznam“ alebo „Zmeniť nákupný zoznam“.
  • Kde nájdem informáciu o termíne doručenia nákupu?
    Po uzatvorení objednávky dostanete email so všetkými informáciami a zhrnutím. V ňom nájdete aj čas, kedy vám bude tovar doručený.
  • Čo ak tovar, ktorý som si vybral nebude dostupný?
    V takom prípade vám bude doručený alternatívny tovar, ktorý môžete pri prevzatí objednávky prijať alebo nie. Ak nebude možné vám vybrať ani alternatívny tovar, tento nedostupný tovar bude jednoducho vo vašej objednávke chýbať a, samozrejme, nebude účtovaný.
  • Ako mám postupovať v prípade nespokojnosti s tovarom?
    Ak ste z nejakého dôvodu nespokojný s akýmkoľvek tovarom, vráťte ho nášmu rozvozcovi, on ho prevezme a nebude vám účtovať jeho cenu. Ak chcete tovar vrátiť po tom, čo náš pracovník už odišiel, prinesiete ho spolu dodacími dokladmi do hypermarketu a na oddelení Služieb zákazníkom môžete požiadať o vrátenie peňazí. Ak bude vo vašej objednávke nejaký výrobok chýbať a bude vám účtovaný alebo zistíte inú chybu, kontaktujte naše zákaznícke služby na linke pomoci.

Popis obchodu Tesco

Britský obchodný reťazec predávajúci zmiešaný tovar, pohonné hmoty či finančné a telekomunikačné služby patrí medzi absolútne najväčšie obchodné siete na svete. Keďže na Slovensku bolo Tesco so svojimi supermarketmi a hypermarketmi už veľmi skoro, stalo sa veľmi pevnou súčasťou spotrebiteľského uvažovania.

Zákazníkom sa značka Tesco vo všeobecnosti spája s veľkým výberom kvalitného tovaru, ktorý navyše vedia získať aj za výhodné ceny. Sieť obchodom Tesco je široká a neustále sa rozrastá. Okrem toho je Tesco na Slovensku aj druhým najväčším súkromným zamestnávateľom, pričom nové pracovné miesta vytvára vďaka svojmu progresívnemu rastu každý rok. V Galante stojí obrovské distribučné centrum Tesco, ktoré je s rozlohou 146.500 metrov štvorcových jedným z najväčších aj najmodernejších centier svojho druhu na svete. Tesco prevádzkuje rôzneho druhy kamenných predajní: Tesco Espress, Tesco Extra, Tesco Hypermarket, Tesco Supermarket a navyše aj tiež čerpacie stanice. Konkrétny tovar, ktorý reťazec predáva je tak veľmi široký. Od jedla, nápojov a drogérie až po oblečenie, elektroniku, hračky, športové potreby, domáce potreby, doplnky a pod.

Výhody nákupu v Tesco:

-        Veľký výber

-        Dobré ceny

-        Široký sortiment

-        Veľká sieť predajní

-        Vlastná značka produktov

-        Akciové zľavy a výpredaje

-        Možnosť nakúpiť online a nechať si doručiť tovar až domov

 

Nevýhody nákupu v Tesco:

-        Občas problémy so správnym skladovaním potravín

-        Nie celkom ideálna komunikácia so zákazníkmi

 

Čo hovoria o Tescu zákazníci

Obľúbený obchodný reťazec má mnoho verných zákazníkov po celom Slovensku. Avšak rastúca konkurencia spôsobuje, že ľudia samozrejme stále viac a viac porovnávajú cenu a kvalitu tovarov či služieb. Tesco v súčasnosti už nemá takú prevahu ako pred 15 až 20 rokmi, napriek tomu si svoj štandard a zákazníkov drží a stále dokáže prilákať aj nových.

Dôvodov je viac. Ľudia v Tescu oceňujú jeho dostupnosť, ktorá je stále lepšie aj v menších mestách alebo konkrétnych mestských častiach. Mnohých zákazníkov vždy do Tesca zláka aj veľký výber a najmä kvalita známych a overených produktov.

Novú službu Tesca nákupy online s doručením domov využíva stále viac ľudí a veľmi si ju pochvaľujú.

Na druhej strane sa ľudia vedia posťažovať na zle uskladnené potraviny, keď sa stáva, že jednoducho nájdete ovocie, zeleninu alebo aj iný chladený tovar jednoducho skazený. Štandardom sú sporadické sťažnosti na personál v jednotlivých predajniach a podobne.

Čo sa týka nákupov domov, stáva sa, že ľudia nakúpia v určitý deň so zľavou, avšak tá im napokon pri doručení nie je uplatnená. Stáva sa aj to, že vám jednoducho nedoručia celý nákup, ktorý ste si objednali. Predovšetkým kvôli nedostupnosti niektorého tovaru.