
Veľký výber kvalitného tovaru, pravidelné akcie, kamenné predajne a ústretový zákaznícky servis. To všetko robí z Tescoma.sk obľúbené miesto na nákup. Zákazníkom sa však často nepáči, že vrátenie tovaru ide na ich účet a ďalšie drobnosti.
Je to však mimoriadne kvalitný eshop. Svedčí o tom aj Cena kvality v ankete Shop roku 2019.
Heureka
Ak by ste stále pochybovali, tak vás určite presvedčí aj 98 percent spokojných zákazníkov na Heureke, kde má obchod priemerné hodnotenie 4,9 z 5 možných hviezdičiek. Doba dodania v priemere 3 dni a 99 percent zákazníkov, ktorí potvrdzujú, že na tovar nečakali dlhšie ako 10 dní, to sú ďalšie známky vysokej kvality. Takže okrem rýchlosti doručenia, kvality, výberu a komunikácie kupujúci veľmi pozitívne hodnotia aj balenie. Čo občas býva terčom nespokojných reakcií, sú ceny.
Absolútne žiadne nedostatky nenájdete pri recenziách na Refundo. Zákazníci chvália všetko, dodaciu lehotu, prehľadnosť obchodu aj kvalitu komunikácie. Jediná negatívna poznámka sa týka dlhšieho dodania prostredníctvom Slovenskej pošty. Stopercentné hodnotenia nájdeme aj na Tipli.
Priemerné hodnotenie 3,6 z 5 možných hviezdičiek na facebookovej stránke je preto prekvapením. Dôvodom môžu byť veľmi nízke hodnotenia nespokojných zákazníkov, ktorí poukazujú na nekvalitný alebo vadný tovar. Obchod sa takýchto zákazníkov snaží kontaktovať a navrhovať im riešenia alebo odborné poradenstvo. Aj tu však väčšina ľudí obchod odporúča.