Zľavy, kupóny a zľavové kódy VidaXL.sk

Všetky kupóny

10%
Zľava

10% zľava na najlepšie ponuky

  • Platí do 22. 6. 2021
  • Využilo 41 ľudí
10%
Zľava

10% ZĽAVA na ratanový nábytok

*Pridajte si do košíka 1 alebo viac výrobkov pri minimálnej hodnote objednávky 249 €

  • Platí do 22. 6. 2021
  • Využilo 10 ľudí
10%
Zľava

10% zľava na slnečníky pri nákupe 2 výrobkov

  • Platí do 22. 6. 2021
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Prihláste sa na odber newsletteru a získajte zľavu v hodnote 5€

Platí pri minimálnej objednávke 100€

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 27 ľudí

Ako použiť kupón na VidaXL.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope VidaXL.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Máte kód kupónu?“ a potvrďte tlačidlom „Aplikovať“.

  4. Krátky video návod ako používať kupóny na VidaXL.sk

    Video aj s audio komentárom

Najčastejšie otázky pre VidaXL.sk

  • Môžem zrušiť svoju objednávku?
    Vašu objednávku chceme doručiť čo najskôr. Z tohto dôvodu môžete objednávku zrušiť len dovtedy, kým nie je pripravená na odoslanie. Objednávku môžete zrušiť vo svojom účte. V ponuke 'Ďalšie možnosti' vyberte možnosť 'Zrušiť objednávku'. Každú položku môžete zrušiť samostatne. Položky, ktoré už nie je možné zrušiť, budú označené sivou farbou. Po spracovaní vrátenia platby dostanete email.
  • Môžem zmeniť svoju objednávku?
    Po dokončení platby už nie je možné objednávku zmeniť. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, môžete ju zrušiť vo svojom účte. Prejdite na „Moje objednávky“ a objednávku zrušte. Ak táto možnosť nie je viditeľná, znamená to, že vaša objednávka je už spracovaná a pripravená na odoslanie, a nie je možné ju zrušiť.
  • Aké možnosti platby ponúkate?
    Na vidaXl môžete platiť bankovým prevodom, kartou (VISA, MasterCard), prostredníctvom služby PayPal aj cez TrustPay.
  • Ako a kedy mi bude objednávka doručená?
    Odhadovanú dobu doručenia objednávky nájdete na stránke výrobku. Doba doručenia tovaru závisí aj od typu výrobku, ktorý ste si objednali. Niektoré výrobky sú väčšie alebo ťažšie, než býva zvykom, a preto môže ich doručenie trvať o niečo dlhšie. Hneď, ako bude vaša objednávka odoslaná, dostanete automaticky vygenerovaný email s odkazom na sledovanie zásielky a s informáciami o dopravcovi. Vo vašej krajine ponúkame možnosť doručenia zásielky na adresu vášho bydliska. Hneď, ako začneme spracovávať vašu objednávku, dostanete automaticky vygenerovaný email s odkazom na sledovanie zásielky a s informáciami o dopravcovi.
  • Objednávka mi dorazila nekompletná. Čo mám robiť?
    Naše balíky sa snažíme expedovať čo najskôr. Niekedy sa preto môže stať, že objednávku zašleme po častiach. Na portáli na sledovanie zásielky vám poskytneme aktuálne informácie o stave jednotlivých balíkov. Tieto informácie budú aktualizované do 72 hodín. Možno došlo k problému pri doručovaní vašej zásielky. Ak ste na portáli na sledovanie zásielky nenašli žiadne informácie ani po 72 hodinách, prosím, kontaktujte nás.
  • Objednávka mi prišlo poškodená. Ako to môžem vyriešiť?
    Je nám ľúto, že váš výrobok je poškodený. Ak chcete nahlásiť poškodený výrobok, prosím, postupujte podľa nižšie uvedených krokov. 1. Prejdite na Môj účet 2. Prejdite na Moje objednávky. 3. Vyhľadajte objednávku s výrobkom, ktorý chcete nahlásiť, a kliknite na Zobraziť všetky detaily objednávky. 4. Nájdite výrobok, ktorý chcete nahlásiť, a kliknite na nahlásiť problém. 5. Vyberte dôvod poškodenia výrobku 6. Vyberte dôvod, ktorý súvisí s vaším problémom. 7. Napíšte odkaz pre náš Zákaznícky servis (čím viac informácií nám poskytnete, tým rýchlejšie môžeme spracovať vrátenie tovaru).
  • Ako vrátim svoju objednávku?
    Ak chcete vrátiť výrobok, postupujte podľa nižšie uvedených krokov: 1. Prejdite na Môj účet 2. Prejdite na Moje objednávky 3. Vyhľadajte objednávku s výrobkom, ktorý chcete vrátiť, a kliknite na Zobraziť všetky detaily objednávky. 4. Nájdite výrobok, ktorý chcete vrátiť, a kliknite na vrátiť. 5. Vyberte dôvod, prečo chcete výrobok vrátiť. 6. Napíšte odkaz pre náš Zákaznícky servis (čím viac informácií nám poskytnete, tým rýchlejšie môžeme spracovať vrátenie tovaru).

Popis obchodu VidaXL.sk

Nájdete tu všetko pre váš dom a záhradu. Eshop predáva nábytok kúpeľňové doplnky, osvetlenie, krby, rastliny, dekorácie aj domáce potreby. Okrem toho tu nájdete aj elektroniku, oblečenie a rôzne doplnky. Je to celkom služby mix sortimentu, takže v prípade, že na eshop zavítate, môžete sa tu zatúlať aj dlhšie.

Pomocou jednoduchých úsporných riešení, ktoré nemajú negatívny vplyv na kvalitu výrobkov, je predajca schopný urobiť výrobky dostupné pre čo najväčší počet ľudí. Všetky procesy od vývoja výrobkov a nákupu, marketingu a predaja, logistiky a zákaznícke služby sú výlučne v rukách predajcu. Týmto spôsobom si udržuje plnú kontrolu nad funkčnosťou, kvalitou a nákladmi výrobkov.

V súčasnej dobe, vidaXL ponúka cenovo dostupné nákupné skúsenosti spotrebiteľom v Austrálii, Rakúsku, Belgicku, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Švédsku, Švajčiarsku, Veľkej Británii a Holandsku.

 

Výhody eshopu vidaXL

  •         Veľmi výhodné ceny
  •         Veľký výber rôzneho tovaru
  •         Prevažne rýchle doručenie
  •         Rôzne akciové ponuky
  •         Ekologický prístup a podpora udržateľnosti

 

Nevýhody eshopu vidaXL

  •         Občas doručenie nekompletných alebo chybných objednávok
  •         Problémy s komunikáciou

 

Čo hovoria o eshope vidaXL zákazníci?

Zákazníci oceňujú dobré ceny a veľký výber produktov. Často aj rýchlosť doručenia. Avšak nájdeme aj negatívne hodnotenia ohľadom chýbajúcich častí v objednávkach, poškodených či meškajúcich objednávok alebo pomerne zložitou komunikáciou s obchodom.