Zľavy, kupóny a zľavové kódy Walkmaxx.sk

Všetky kupóny

Akcia

Darček zadarmo pri nákupe nad 50 €

  • Platí do 22. 4. 2021
  • Ešte nikto nevyužil
2%

Walkmaxx zľavový kupón 2%

Platí na výrobky Walkmaxx

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 83 ľudí

Popis obchodu Walkmaxx.sk

Internetový obchod Walkmaxx.sk ponúka na svojich stránkach obuv Walkmaxx so špeciálne zaoblenou podrážkou. Nájdete tu rôzne typy topánok, ktoré spája práve jedinečný dizajn a funkčnosť podrážky. E-shop je súčasťou ponuky Topshop.sk, ktorú mnohí zákazníci poznajú z televíznych obrazoviek.

Pánska obuv, dámska obuv Walkmaxx

E-shop Walkmaxx.sk má širokú ponuku pánskej obuvi a dámskej obuvi rozdelenú do niekoľkých kategórií. Kúpiť si tu môžete vychádzkovú obuv, športovú alebo zimnú obuv, baleríny, mokasíny a hlavne v lete aktuálne, sandále a šľapky. Všetky topánky ponúkané v e-shope sa samozrejme vyznačujú špeciálnou zaoblenou podrážkou, ktorá zabezpečuje zdravší spôsob chôdze. V každej kategórii sú zastúpené rôzne strihy, štýly a farby, takže zo sortimentu obuvi Walkmaxx si môže vybrať široké spektrum zákazníkov.

Počas celého roka môžete získať Walkmaxx zľavu. V prípade, že máte záujem o položky, na ktoré sa vzťahuje Walkmaxx akcia, určite Vás zaujme sekcia Výpredaj.

 

Doplnky

V doplnkovom sortimente internetového obchodu môžete nájsť Walkmaxx papuče, aby aj Váš pohyb v domácnosti bol zdravší. Sú tu tiež slnečné okuliare značky Laura Amatti či dámska alebo pánska zimná bunda Fit.

 

Výhody e-shopu Walkmaxx.sk

  • zaujímavý produkt
  • široký výber obuvi Walkmaxx
  • vynikajúca komunikácia so zákazníckou podporou
  • záruka vrátenia peňazí
  • bezpečný nákup
  • možnosť priplatiť si za garanciu okamžitej výmeny pri strate alebo poškodení balíka bez čakania

 

Nevýhody e-shopu Walkmaxx.sk

  • doprava za 1 € je až pri objednávke nad 80 €
  • niekedy nesadne veľkosť
  • nedostupnosť niektorých veľkostí pri vybraných modeloch

 

Spokojnosť zákazníkov s e-shopom Walkmaxx.sk

Zákazníci sú s e-shopom evidentne spokojní. Oceňujú možnosť výberu zo širokej ponuky obuvi Walkmaxx. Chvália hlavne promptné odpovede na ich otázky zo strany zákazníckej podpory, rovnako aj prípadné vybavenie nezrovnalostí v objednávkach. Doručenie je rýchle, nákup bezpečný a oceňujú aj výber z niekoľkých možností spôsobu úhrady tovaru. E-shop poskytuje záruku vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s tovarom do 14 dní. Pozitívom je tiež možnosť kúpiť tovar vo Walkmaxx akcii.

Ako nevýhodu zákazníci uviedli, že im veľkosť nesadla veľkosť obuvi. V tomto prípade stačí ešte pred ukončením objednávky kontaktovať zákaznícku podporu, ktorá ochotne poradí pri výbere správnej veľkosti a zašle presné miery obuvi. Ako ďalšie negatívum hodnotia klienti fakt, že doprava za 1 € je až pri objednávkach, ktoré presiahnu 80 €.

Najčastejšie otázky pre Walkmaxx.sk

  • Čo robiť v prípade, ak mi dorazí poškodený výrobok?
    Počas záručnej doby môžete výrobok za dodržania zmluvných podmienok kedykoľvek reklamovať. Pošlite ho teda spolu so záručným listom a vyplneným podpísaným reklamačným formulárom na adresu STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK), Továrenská 2, 976 31 Vlkanová. My vás potom budeme informovať o tom, kedy vám zášleme nový alebo opravený výrobok. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete na našom webe v Obchodných podmienkach, v častiach „Vrátenie tovaru“ a „Reklamácie“.
  • Môžem si dať opraviť pokazený výrobok po uplynutí záručnej lehoty?
    V takomto prípade, ak máte záujem o opravu nášho výrobku, na ktorý sa už nevzťahuje alebo z nejakého dôvodu zanikla záruka, kontaktujte nás telefonicky na čísle 02/ 59 220 750 alebo emailom. Vašu žiadosť a problém zvážime a budeme vás informovať o tom, aké máte možnosti.
  • Aká je štandardná záruka na nový výrobok?
    Všetky výrobky majú zákonnú záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Ak nie je uvedené inak. Informácie o záručnej dobe u konkrétnych produktov nájdete priamo na našom webe v detaile produktu.
  • Kedy a ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
    Ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme objednávku zrušiť ani v nej urobiť akékoľvek zmeny, pretože je už na ceste k vám. Ak sa však rozhodnete pre zrušenie alebo zmenu objednávky ešte pred expedovaním tovaru, pošlite nám email a my ju podľa vašich požiadaviek upravíme alebo zrušíme.
  • Ako sa dozviem aktuálny stav mojej objednávky?
    Ak vás zaujíma aktuálny stav vašej objednávky, najrýchlejšie to zistíte tak, že nám napíšete email alebo zavoláte na číslo 02/ 59 220 750. Môžete si byť istý, že okamžite dostanete aktuálne informácie. Kontaktujte nás pokojne aj v prípade, ak máte pocit, že vaša objednávka mešká alebo ste prehliadli iné informácie.
  • Môžem si objednať aj výrobok, ktorý nie je aktuálne na sklade?
    Keďže na sklade držíme len obmedzené množstvo jednotlivých produktov, môže sa stať, že vami hľadaný konkrétny tovar jednoducho nebude k dispozícii. V takom prípade však urobíme všetko preto, aby sme vám pomohli nájsť čo najlepšiu alternatívu. Takáto situácia však nastane len veľmi výnimočne. Ak by ste napriek všetkému trvali na objednávke toho konkrétneho výrobku, ktorý nám na sklade chýba, môžeme ho znova objednať. Dodanie sa však predĺži. O každej zmene vás určite budeme informovať emailom alebo telefonicky.
  • Ako dlho budem čakať na doručenie tovaru?
    Tovar, ktorý je na sklade, vám za normálnych okolností doručíme za 3 až 5 pracovných dní od odoslania objednávky. Maximálna dodacia lehota je 30 dní. Pri niektorých produktoch sa však môže štandardná dodacia doba líšiť. V tomto prípade produkty dodávame do 10 dní. Ak uplynie uvádzaná dodacia lehota a váš tovar stále nedorazí, resp. nedostanete žiadnu informáciu o jeho doručení, kontaktujte nás emailom alebo na telefónnom čísle 02/ 59 220 750, aby sme stav vašej objednávky skontrolovali.
  • Akým spôsobom doručujete tovar?
    Akýkoľvek tovar z nášho eshopu doručujeme kuriérskymi spoločnosťami. Príde vám teda až domov na vašu adresu a o presnom dátume dodania by ste mali byť informovaný minimálne deň vopred.
  • Čo ak som si kúpu rozmyslel a tovar mi ešte neprišiel?
    Ideálne je, ak nám stihnete oznámiť, že ste si kúpu rozmysleli ešte predtým, ako tovar expedujeme. Ak sa vám to však nepodarí, aj po prevzatí tovaru máte stále zo zákona 14 dní na to, aby ste produkt vyskúšali a následne ho bez udania dôvodu bezpečne vrátili. Ak produkt vrátite nepoškodený, v originálnom obale, so všetkým príslušenstvom a dokumentáciou, bez problémov vám vrátime peniaze.
  • Akým spôsobom postupovať pri vrátení tovaru?
    Ak ste sa rozhodli využiť 14-dňovú zákonnú lehotu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, pošlite nám ho na adresu: STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK), Továrenská 2, 976 31 Vlkanová. Produkt musí byť nepoškodený, v pôvodnom množstve a podľa možností aj v originálnom obale. K nemu priložte kópiu faktúry alebo aspoň jej číslo a nezabudnite vaše kontaktné údaje. Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Peniaze vrátime na váš účet do 14 dní od prevzatia vami vráteného tovaru.
  • Aké spôsoby platby mám na vašom eshope k dispozícii?
    U nás môžete platiť nasledovnými spôsobmi. Pri dobierke, samozrejme, hotovosťou. Online môžete platiť vopred bankovým prevodom alebo platobnou kartou s využitím bezpečnej platobnej brány 24-pay. Využiť môžete aj službu PayPal. A napokon u nás môžete nakúpiť aj na splátky, ale minimálne hodnota nákupu v tomto prípade musí byť 100 EUR. Viac vám povie operátor na našej telefonickej linke.

Ako použiť kupón na Walkmaxx.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Walkmaxx.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Zľavový / darčekový kód“ a potvrďte tlačidlom „Uplatniť“.

  4. Krátky video návod ako používať kupóny na Walkmaxx.sk

    Video aj s audio komentárom