Zľavy, kupóny a zľavové kódy Inpostele.sk

Všetky kupóny

Akcia

Veľký septembrový výpredaj

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Záhradný nábytok v akcii

  • Platí do 2. 10. 2020
  • Využili 4 ľudia
Akcia

Matrace 1+1 zdarma

  • Neobmedzená platnosť
  • Ešte nikto nevyužil

Ako použiť kupón na Inpostele.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Inpostele.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku kliknite na políčko „Uplatniť zľavový kupón“ a následne vložte svoj kód.

Najčastejšie otázky pre Inpostele.sk

  • Aké možnosti dopravy a platby ponúkate?
    Vybrať si môžete z dvoch kuriérskych spoločností: PPL a TOPTRANS. Ceny dopravy sa líšia od hmotnosti objednávky. TOPTRANS využívame iba pre nadmerné zásielky alebo pre zásielky od 29 kg. Platiť môžete dobierkou, čo je spoplatnené navyše 2 eurami, kartou online alebo bankovým prevodom, tieto platby už neobsahujú ďalšie poplatky.
  • Rozbalil som tovar a našiel som poškodené diely. Čo mám robiť?
    Mohlo sa to stať pri výrobe alebo pri preprave. Tento problém spravidla riešime tak, že vám pri reklamácii vymeníme konkrétny diel. Samozrejme v prípade, ak sa pri skúmaní poškodenia nezistí, že je potrebné vyriešiť to inak. Poškodený diel nám nemusíte hneď posielať. Vyplňte však príslušný formulár, ktorý nájdete na našom webe v časti „Reklamácia – online formulár“ a určite priložte fotografie poškodenia.
  • Čo ak v balení chýbajú niektoré diely?
    Občas sa môže stať, že výrobca pošle výrobok, ktorému chýbajú niektoré diely alebo spojovacie prvky. Ak sa neukáže, že je potrebné iné riešenie, reklamáciu v takomto prípade riešime tak, že vám pošleme tento chýbajúci diel. Opäť je však potrebné vyplniť príslušný formulár, ktorý nájdete na našom webe v časti „Reklamácia – online formulár“ a priložte k nemu aj fotografie chýbajúceho dielu alebo poškodenia.
  • Môžem reklamovať poškodený produkt?
    Ak sa v priebehu 24-mesačnej záručnej doby prejaví poškodenie produktu, ktoré nebolo spôsobené mechanicky, máte samozrejme právo na reklamáciu. Postup je nasledovný. Vyplňte však príslušný formulár, ktorý nájdete na našom webe v časti „Reklamácia – online formulár“ a určite priložte fotografie poškodenia. Poškodený produkt nám zatiaľ posielať nemusíte. Preskúmame problém a následne ho vyriešime tak, že vám pošleme nový diel, ktorý sa vo výrobku pokazil alebo vám jednoducho výrobok vymeníme za nový. Vo výnimočných prípadoch môžeme zvoliť aj iné riešenie.
  • Ako postupovať pri vrátení tovaru?
    Vyplňte príslušný formulár na stránke v časti „Vrátenie tovaru – online formulár“. Do zásielky pribaľte kópiu faktúry a na ňu napíšte veľkými písmenami „VRÁTENIE TOVARU“. Balík musí byť bezpečne zabalený. Odošlite ho na adresu: Dekorhome, s.r.o., Jesenická 513, 252 44 Dolní Jirčany

Popis obchodu Inpostele.sk

Internetový obchod inpostele.sk ponúka široký sortiment nábytku do domácnosti. Nájdete tu nábytok do obývačky, kuchyne, spálne, detskej izby, pracovne, predsiene, kúpeľne či záhrady. Pri nákupe môžete využiť zľavové kupóny. Pravidelne akcie a výpredaje potešia každého zákazníka.

Zariaďte si svoju spálňu na jednom mieste

Na inpostele.sk dokážete nakúpiť kompletné vybavenie do vašej spálne. V širokej ponuke nájdete šatníkové skrine a komody, postele, matrace, rošty, úložné priestory, spálňové zostavy, nočné a toaletné stolíky, osvetlenie do spálne, zrkadlá, vešiaky a stojany na šaty, paravány. Pri nákupe nezabudnite uplatniť zľavový kupón.

Rozsiahlehlý sortiment nábytku na inpostele.sk

  • Sedacie súpravy, pohovky a gauče
  • Komody
  • Konferenčné stolíky 
  • Kuchynské linky
  • Postele a matrace
  • Zostavy do detskej izby
  • Kancelárske stoličky a kreslá
  • Kúpeľňový nábytok
  • Záhradný nábytok

Výhody e-shopu inpostele.sk

  • Kvalita nábytku
  • Rýchlosť dodania
  • Podpora v prípade reklamácií
  • Poradenstvo pri výbere
  • Výhodne ceny