Zľavy, kupóny a zľavové kódy Lidl-shop.sk

Všetky kupóny

Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 50€

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 29 ľudí
Akcia

Pozrite si online Lidl leták plný zliav

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 21 ľudí
Akcia

Aktuálne zľavy na Lidl-shop.sk

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 72 ľudí

Ako použiť kupón na Lidl-shop.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Lidl-shop.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Pridať kód kupónu“ a potvrďte tlačidlom „UPLATNIŤ“.

Najčastejšie otázky pre Lidl-shop.sk

  • Ako zistím, že je tovar dostupný?
    Tovar je dostupný, pokiaľ je pri ňom poznámka Skladom. V prípade, že ho ešte nemáme na sklade, je pri ňom uvedené Čoskoro skladom. V prípade dostupnosti jednotlivých variant, resp. veľkostí je to nasledovne: Ak je po výbere požadovaného variantu možné kliknúť na modré tlačidlo Pridať do košíka, variant je dostupný. Pokiaľ je variant nedostupný, je preškrtnutý a nedá sa naň kliknúť.
  • Aké záruky kvality mi ponúka Lidl?
    Výrobky vyvíjame spoločne s našimi dodávateľmi. Sme prítomní pri všetkých fázach výroby, vďaka čomu môžeme celý proces kontrolovať. Pri textilných výrobkoch dbáme okrem správneho strihu a módnych farieb aj na vysokú kvalitu spracovania. Kvalitné spracovanie znamená aj to, že použité materiály sú zdravotne nezávadné a samotná výroba zodpovedá všetkým platným normám. Certifikát Dôvera k textíliám označuje výrobky vyhovujúce prísnym normám Öko-Tex Standard 100 na množstvo alergénnych látok. Výrobky s týmto logom sú vhodné aj pre citlivú pokožku. Logo TÜV potvrdzuje vysokú užívateľskú bezpečnosť, kvalitu požadovaného materiálu a dlhú životnosť výrobku. Logo GS zaisťuje okrem iného, že elektrické spotrebiče, svietidlá a hračky sú v súlade s bezpečnostnými normami a normami kvality.
  • Môžem zmeniť alebo stornovať objednávku?
    Odoslaná objednávka je krátko po prijatí v našom systéme odovzdaná do skladu na spracovanie, kde je postarané o prípravu zásielky. Objednávku v tomto momente už nie je možné z technických príčin meniť. Máte však možnosť odstúpiť od zmluvy, a to tak, že zásielku neprevezmete alebo ju vrátite.
  • Čo znamená skratka RP?
    Skratka RP znamená recyklačný poplatok. Pri predaji elektrozariadenia je predajca povinný uvádzať na jeho obale, etikete alebo na daňovom, či inom doklade vyhotovenom pri jeho predaji, výšku recyklačného poplatku, ktorá je určená na úhradu nákladov na zber, prepravu a spracovanie elektroodpadu z domácností. Výška tohto poplatku je už zahrnutá v predajnej cene výrobku.
  • Aké sú možnosti dodania tovaru?
    Tovar Vám bude doručený na Vami zvolenú adresu kuriérom firmy Geis alebo Slovenská pošta.
  • Kedy mi bude tovar dodaný?
    Štandardná doba doručenia je do 3 pracovných dní od prijatia objednávky, pokiaľ nie je pri danom produkte alebo v detaile objednávky uvedené inak. V prípade, že je súčasťou objednávky viacero položiek s rôznymi dobami doručenia, platí najdlhšia doba doručenia. Akonáhle bude tovar na ceste k Vám, budete informovaný/á formou potvrdzujúceho e-mailu s číslom zásielky. V deň doručenia Vás bude informovať kuriér prostredníctvom SMS správy alebo e-mailu o približnom čase doručenia.
  • Koľko zaplatím za dopravu?
    Využite dopravu zadarmo pri nákupe nad 50 eur. Pri objednávke tovaru v hodnote menšej ako 50 eur (vrátane), zaplatíte za dopravu 3,90 EUR. V prípade, že je objednávka rozdelená do viacerých zásielok, zaplatíte prepravné náklady iba jedenkrát.
  • Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne v predajniach Lidl?
    Vyzdvihnutie tovaru v predajniach Lidl zatiaľ nie je možné, avšak v prípade potreby si môžete nechať zásielku presmerovať na Vami zvolené miesto, ktoré prepravca ponúka pre osobný odber. V prípade firmy Geis do výdajného miesta Geis Point. V prípade Slovenskej pošty na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty alebo do BalíkoBOXu.
  • Čo mám urobiť, keď objednávka nepríde kompletná?
    Ak ste si objednali viac produktov, môže sa stať, že Vám budú doručené vo viacerých zásielkach. Pre každú zásielku dostanete separátny e-mail Potvrdenie odoslania zásielky s unikátnym číslom zásielky. Pokiaľ Vaša objednávka napriek tomu nie je kompletná, ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. V tomto prípade prosím kontaktujte našu zákaznícku linku a naši pracovníci Vám ochotne pomôžu. Pre rýchlejšie vyriešenie si prosím pripravte Číslo objednávky alebo Číslo zákazníka.
  • Aké sú možnosti platby?
    Na lidl-shop.sk môžete platiť pohodlne a bezpečne platobnou kartou online alebo na dobierku pri prevzatí tovaru. Pri platbe kartou online, budete automaticky presmerovaný/á na zapezpečenú stránku platobného partnera Adyen za účelom prevedenia platby. Tu zadáte meno majiteľa karty v rovnakom formáte, ako je uvedené na platobnej karte, číslo karty, platnosť karty a kontrolné číslo karty (CVC/CVV), ktoré zodpovedá trojčísliu na zadnej strane platobnej karty. Pri platbe na dobierku zaplatíte za tovar až pri jeho prevzatí. Platba na dobierku je možná v hotovosti alebo platobnou kartou (podľa aktuálnych možností prepravných spoločností) pri dodaní tovaru. Dobierka je spoplatnená sumou 1,00 EUR.
  • Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
    V prípade reklamácie tovaru, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je potrebné zaniesť kompletný reklamovaný produkt na ktorúkoľvek Lidl predajňu v rámci Slovenskej republiky a preukázať sa dokladom o kúpe z internetového obchodu. Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
  • Ako mám postupovať, ak bol doručený poškodený tovar?
    Ak zásielka počas preberania javí výrazné znaky poškodenia, nepreberajte ju. Ak zásielku prevezmete a po jej rozbalení zistíte, že tovar je poškodený, kontaktujte v prípade doručenia spoločnosťou Geis náš zákaznícky servis. V prípade, ak bola poškodená zásielka doručená Slovenskou poštou, môžete ju reklamovať najneskôr nasledujúci deň po dni prevzatia na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty.
  • Ako prebieha vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy?
    O tom, že sme Vami vrátený tovar dostali späť, Vás budeme informovať e-mailom Potvrdenie o vrátení tovaru. Ak ste platili platobnou kartou, pošleme Vám peniaze späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. Vrátenie peňažných prostriedkov prebehne najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru. V prípade platby na dobierku Vás požiadame o poskytnutie čísla bankového účtu, na ktorý má byť čiastka prevedená. Vrátenie peňažných prostriedkov prebehne najneskôr do 14 dní od poskytnutia údajov o bankovom účte. V prípade, že nám číslo bankového účtu z akýchkoľvek dôvodov neposkytnete, vrátime Vám peniaze poštovou poukážkou, ktorú Vám preplatia na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty.
  • Môžem vrátiť alebo reklamovať tovar v Lidl predajni?
    Tovar zakúpený na lidl-shop.sk, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je možné reklamovať na ktorejkoľvek predajni Lidl v rámci Slovenskej republiky. Avšak položky zakúpené v internetovom obchode lidl-shop.sk nie je možné vrátiť na predajniach Lidl. Ponúkame Vám však jednoduchý a bezplatný spôsob vrátenia tovaru. V prípade požiadania o vrátenie tovaru cez Váš zákaznícky účet dostanete e-mailom všetky potrebné dokumenty a presný postup ako tovar vrátiť. Následne môžete tovar bezplatne odoslať na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty.

Popis obchodu Lidl-shop.sk

Lidl je známa značka veľkoobchodov s potravinami, ktoré v posledných rokoch sezónne dopĺňa o iný zmiešaný tovar. Vďaka dlhému pôsobeniu na trhu a množstvu pobočiek vo veľkých i menších mestách je Lidl medzi zákazníkmi mimoriadne obľúbený.

Eshop ponúka podstatne širší sortiment, aké nájdeme v predajniach, ktoré sú špecializované predovšetkým na potraviny. Lidl-shop.sk ponúka módne produkty, vybavenie do dielne či záhrady, potreby pre šport a voľný čas, interiérové zariadenie a doplnky do domácnosti, elektroniku či rôzny sortiment pre deti.

Výhody eshopu Lidl-shop.sk

  •         Rýchlosť doručenia
  •         Výhodné ceny v porovnaní s konkurenciou
  •         Dobrý pomer ceny a kvality
  •         Pomerné slušný výber tovaru
  •         Doprava nad 50 eur zadarmo
  •         Vrátenie tovaru zadarmo
  •         Pravidelné akcie a novinky

Nevýhody eshopu Lidl-shop.sk

  •         Nevyhovujúce balenie
  •         Meškajúce objednávky
  •         Poškodený tovar
  •  

Čo hovoria o Lidl-shop.sk zákazníci?

Zákazníci si pochvaľujú pohodlný nákup z pohodlia domovu na prehľadnom webe, kde majú veľký výber rôzneho tovaru. Mnoho ľudí obchod odporúča najmä kvôli rýchlemu dodaniu a nízkym cenám. Ale rôzne recenzie deklarujú aj pomerne vysokú kvalitu produktov.

Pozor by ste si však mali dávať na poškodený tovar pri dodaní, o čom tiež svedčia skúsenosti niektorých zákazníkov. Často to vysvetľujú najmä nevyhovujúcim balením. Aj keď doprava nad 50 eur je zadarmo, cena dopravy pri nižších objednávkach mnohých zákazníkov trápi.