Zľavy, kupóny a zľavové kódy Mall.sk

Všetky kupóny

Akcia

Darček k vybraným sušičkám

  • Končí zajtra
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

iRobot Roomba 976 + filtre a bočné kefky zadarmo

  • Platí už len 3 dni
  • Využilo 14 ľudí
Akcia

Mesiac bábätiek - až 60% zľavy

  • Platí do 31. 8. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Rozbalený, zánovný a použitý tovar za výhodne ceny

100 % funkčný tovar. Na tovar sa vzťahuje záruka

  • Neobmedzená platnosť
  • Ešte nikto nevyužil

Ako použiť kupón na Mall.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Mall.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Tu zadajte darčekový certifikát alebo zľavový kód. “ a potvrďte tlačidlom „Overiť kódy“.

Najčastejšie otázky pre Mall.sk

  • Aké možnosti platby ponúkate?
    Platiť môžete v hotovosti na dobierku pri prevzatí tovaru od doručovateľa. Ak si tovar vyzdvihnete osobne na predajni, môže ho uhradiť aj platobnou kartou. Ďalšími možnosťami sú platba bankovým prevodom vopred, platba kartou (VISA, MasterCard) alebo na splátky.
  • Aké sú podmienky pri nákupe na splátky?
    Úver je určený pre fyzické osoby v zamestnaneckom pomere, dôchodcov a podnikateľov, ktorí spĺňajú tieto podmienky: · občianstvo SR · vek 18-70 rokov · pravidelný a trvalý zdroj príjmov Úver nie je možné poskytnúť osobe, ktorá je na materskej/rodičovskej dovolenke, v skúšobnej dobe, výpovednej lehote, pracuje len ako sezónny pracovník/na brigádu a osobe, ktorá je momentálne práce neschopná a ktorej jediným príjmom je vdovský a/alebo sirotský dôchodok. Podľa legislatívy NBS od 1.10.2015 je nevyhnutné si overiť príjem klienta jedným z dokladov uvedených v ďalšom popise. Ak klient nepredloží požadovaný doklad o príjme, nie je možné mu poskytnúť spotrebiteľský úver, resp. takto neúplná žiadosť o úver nebude zo strany BNPP PF predajcovi financovaná.
  • Aké spôsoby doručenia mám na výber?
    Ak si zvolíte osobný odber, vaše objednávky si môžete vyzdvihnúť priamo v predajni Mall, taktiež v Mall Boxe alebo na Mall Pointe, prípadne si môžete nechať zaslať balík na poštu, kde si ho vyzdvihnete. Ak chcete tovar doručiť priamo na vašu adresu, kuriéra za normálnych okolností očakávajte do 2 až 4 pracovných dní. Zvoliť si však môžete aj doručenie na konkrétny pracovný deň podľa vášho výberu, keď budete k dispozícii. Ak nakúpite u nášho partnerského predajcu, tovar vám bude doručovaný jeho vlastnými dopravcami.
  • Môžem využiť služby vynášky do bytu alebo montáže zariadenia?
    Áno, ak si k doručeniu zakúpite službu „Doručenie bez starostí“, tovar vám vynesieme a odvezieme váš starý spotrebič. Vybrať si môžete aj lacnejšiu službu „Vynesenie do bytu“, ktorá obsahuje telefonické avízo pre doručením a vynášku na určené poschodie.
  • Čo robiť v prípade, že mi bol doručený poškodený alebo nekompletný tovar?
    Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, dôkladne skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí znaky poškodenia, nepreberajte! Ak ste si poškodenie všimli až následne, alebo ak je tovar poškodený napriek tomu, že je obal neporušený, treba čo najskôr (ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku) informovať prepravcu alebo našu spoločnosť. Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom kontaktného formuláru ( položka „Reklamácia“) a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.
  • Ako môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?
    Výrobok zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu počas zákonnej 14-dennej lehoty od dátumu jeho prevzatia. To platí samozrejme aj na výrobky, ktoré ste si vyzdvihli na predajni. Vrátiť tovar môžete na predajni alebo ho poslať priamo reklamačnému oddeleniu: Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie, Areál G6, Galvaniho 6, 821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov.
  • Ako mám postupovať pri reklamácii?
    Na výber máte viacero možností reklamácie: Tovar do 20 eur reklamujeme okamžite bez čakania a to tak, že ho na počkanie vymeníme za nový alebo vám vrátime peniaze v hotovosti či na účet. Tento spôsob reklamácie si môžete uplatniť v akejkoľvek predajni. Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo značkový servis. Pokiaľ je servis v blízkosti vášho bydliska, môžete mu výrobok odovzdať osobne alebo poslať poštou. Niektoré servisy zaisťujú zvoz zdarma po celom území Slovenskej republiky alebo vám výrobok opravia priamo doma. Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis (Internet Mall Slovakia s.r.o., Galvaniho 6, 821 04 Bratislava). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť. S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj v ktorejkoľvek predajni MALL.SK. Prineste, prosím, výrobok do ktorejkoľvek vybranej predajne spolu s dokladom o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu. Priebeh vybavovania vašej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Výrobok môžete poslať priamo na Reklamačné oddelenie MALL.SK, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme. Stačí vyplniť Reklamačný list (https://i.cdn.nrholding.net/document/41926618). Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Výrobok pošlite na adresu: Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie, Areál G6, Galvaniho 6, 821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov. Pokazil sa vám rozmerný výrobok, napr. chladnička, práčka alebo veľký televízor? Výrobok nemusíte nikam voziť. Stačí kontaktovať autorizovaný servis, ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika.

Popis obchodu Mall.sk

Tisíce produktov od A po Z na jednom mieste. To ponúka internetový portál Mall.sk. Určite vás poteší široká ponuka tovarov pre dospelých aj tých najmenších. A čo viac? Mall.sk je zárukou bezpečného a spoľahlivého nákupu.

Zvonku je to veľmi uhladený a učesaný prehľadný web, ktorý však skrýva tisíce produktov v takom veľkom výbere, že zaručene nájdete všetko, čo potrebujete. Pohodlne na jednom mieste.

Výhody eshopu Mall.sk

  •         Rýchlosť doručenia
  •         Dostupné ceny
  •         Veľký výber tovaru
  •         Spoľahlivosť

Nevýhody eshopu Mall.sk

  •         Problémovejšia komunikácia
  •         Horšia kvalita dopravy
  •         Poplatok za osobné vyzdvihnutie

Čo hovoria o eshope Mall.sk zákazníci?

Peniaze sa neváľajú na zemi. A to je jeden z dôvodov, prečo sa zákazníci do tohto eshopu vracajú. Ponúka totiž výhodné a dostupné ceny. Jednoznačnou výhodou sú tu nepochybne takzvané zľavománie, ktoré Mall pre svojich zákazníkov pripravuje. Klienti sa potom radi vracajú a nákupy sú pre nich omnoho príjemnejšie.

Niektorým zákazníkom však vadia horšia komunikácia eshopu alebo kvalita dopravy. Najväčším kameňom úrazu je ale tiež fakt, že Mall vyžaduje poplatok za osobné vyzdvihnutie na pobočke. Čo mnohým ľuďom vôbec nedáva zmysel.