Zľavy, kupóny a zľavové kódy Wolt.com
Všetky kupóny
Zaregistrujte sa pomocou promo kódu, a získate 2,00 € vo Wolt kreditoch na každú z ich prvých 3 objednávok.
- Neobmedzená platnosť
- Využilo 761 ľudí
Ako použiť kupón na Wolt.com
-
Výber promo kódu
Vyberte si konkrétny promo kód, ktorý chcete využiť v eshope Wolt.com/sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.
-
Skopírovanie promo kódu
Skopírujte alebo odpíšte promo kód.
-
Vloženie promo kódu
Vo Vašom profile vložte promo kód do políčka „Zadať promo kód“ a potvrďte tlačidlom „Potvrdiť“.
-
Krátky video návod ako používať kupóny na Wolt.com
Video aj s audio komentárom
Najčastejšie otázky pre Wolt.com
-
Aká je minimálne objednávka a koľko stojí doručenie?
Minimálna objednávka je 8 eur. Štandardné doručenie (do 1,5 km) stojí 1,99 eur. Za každých 500 m navyše pridávame k cene za doručenie 50 centov.
-
Ako môžem využiť kredity a žetóny?
Kredit znamená, že máte na vašom účte k dispozícii určitú sumu, ktorú môžete využiť ako zľavu pri vašej objednávke. Žetón predstavuje zľavu pri doručení. Môžete ho využiť pri základnom doručení do 1,5 km. Kredit alebo žetón sa uplatňuje automaticky podľa toho, ktorý bol pri objednávke zadaný ako prvý.
-
Moja objednávka bola odmietnutá. Kedy mi vrátite peniaze?
V skutočnosti to závisí od rýchlosti vašej banky. My banku informujeme o zrušení rezervácie na vašom účte okamžite.
-
Stiahnete mi peniaze z mojej karty po tom, ako ju zaregistrujem?
Na vašej karte si rezervujeme poplatok 1 euro, aby sme si potvrdili, že tento spôsob platby funguje a je platný. Obratom však túto rezerváciu vraciame, takže neprídete o žiadne peniaze.
-
Môžem platiť aj v hotovosti?
Nie. Platiť môžete iba kartou. Prípade môžete využiť Apple Pay alebo Google Pay.
-
Čo mám robiť, ak vidím na mape, že kuriér mieri na nesprávne miesto?
Aktuálna poloha kuriéra na mape vo vašej aplikácii ešte nemusí znamenať, že k vám nevie trafiť. Niekedy, ak to dáva zmysel, kuriér vezie súčasne niekoľko objednávok na rôzne miesta a tá vaša adresa nemusí byť prvou v poradí. Je však málo pravdepodobné, že by ste kvôli tomu na svoju objednávku museli čakať príliš dlho.
-
Podľa aplikácie je moja objednávka už „doručená“, avšak kuriér v skutočnosti stále neprišiel.
Tieto časové informácie vo vašej aplikácii sú orientačné. Nemusia byť celkom presné. Vždy si môžete pozrieť aktuálny postup kuriéra na mapke.
-
Čo ak moja objednávka naozaj mešká príliš dlho?
Hlavnými dôvodmi občasným meškaní môže byť zhon v reštauráciách alebo pri doručení. Vždy sa však snažíme informovať vás o očakávanom čase doručenia podľa aktuálnej situácie.
-
Niektoré súčasti v mojej objednávke chýbajú alebo sú nesprávne.
Kontaktuje našu zákaznícku podporu a my to určite vyriešime. Chyby sa občas stávajú. Robíme všetko pre to, aby sme ich napravili.
-
Fungujú vaše aplikácie na rôznych zariadeniach rovnako?
Aplikácie pre iOS aj Android sú podrobne vyvíjané a aktualizované pre vaše najlepšie potreby. Preto sa môže stať, že niektoré vylepšenia alebo novinky sú niekedy k dispozícii skôr na jednej platforme a neskôr na inej. Inak sú ale aplikácie funkčne úplne rovnaké.
Popis obchodu Wolt.com

Aplikácia má svieži a moderný vzhľad a je jednoduchá na ovládanie. Vyberať si môžete na základe vašich chutí, konkrétneho druhu kuchyne, konkrétnej reštaurácie, vašej obľúbenej reštaurácie alebo akoukoľvek cestou, ktorú si už v aplikácii zvolíte. Všetko máte pod rukou na dotyk prstu.
Wolt momentálne funguje iba v rámci Bratislavy, konkrétne v mestských častiach Ružinov, Staré mesto, Nové mesto, Petržalka, Karlova Ves, Koliba, Kramáre, časť Trnávky a časť Lamača.
Pohyb vášho kuriéra mestom môžete sledovať v aplikácii na mapke, a tak máte prehľad, kde presne sa nachádza a kedy sa k vám blíži.