Zľavy, kupóny a zľavové kódy 4Home.sk

Všetky kupóny

10%
Zľava

Zľavový kód 10% na kúpeľňový textil

  • Platí do 13. 7. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
3€
Zľava

4home kupón 3€

Zľava 3€ je platná pri nákupe nad 60€

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Využilo 141 ľudí
Akcia

Doprava nad 40€ zadarmo.

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 166 ľudí

Ako použiť kupón na 4Home.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope 4Home.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Uplatniť zľavový kód“ a potvrďte tlačidlom „Overiť“.

Najčastejšie otázky pre 4Home.sk

  • Ako môžem uplatniť zľavový kód alebo kód akcie?
    Zľavový kód alebo kód akcie zadajte do príslušného políčka v prvom kroku objednávky, prípadne nahláste operátorke pri telefonickej objednávke. Viac o zľavových a akčných kódoch sa dozviete tu.
  • Dostanem potvrdenie o zadaní objednávky a odoslaní tovaru?
    Pri elektronickej objednávke dostanete oznámenie o evidencii vašej objednávky. V prípade nejakej nezrovnalosti, vás bude kontaktovať operátor zákazníckej linky. Aby ste mohli dostávať informácie o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na vás. Teda e-mail alebo telefónne číslo. Informácia o odoslaní tovaru vám bude zaslaná vo chvíli expedície zásielky. Viac informácií o expedícii nájdete tu.
  • Akými ďalšími spôsobmi okrem e-shopu môžem objednať tovar?
    Všetky spôsoby objednania nájdete na stránke Ako objednať.
  • Kedy môžem očakávať objednaný tovar?
    Ak je objednávka kompletne vykrytá, tak expedujeme nasledujúci pracovný deň, ak ste objednali do 12:00. Ak ste objednali po 12:00, vyexpedujeme tovar do 2 pracovných dní. V priebehu vás budeme informovať ohľadom expedície zásielky. Viac informácií o expedícii získate tu. Aby sme vás mohli informovať o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na vás. Teda e-mail či telefónne číslo.
  • Ako dlho bude zásielka uložená na pošte?
    Zásielky posielame ako ekonomické zásielky v rámci česko-slovenskej dohody. Zásielka bude uložená na vašej pošte počas doby 18 dní.
  • Môžem objednávku dodatočne zmeniť alebo zrušiť?
    Ak vaša objednávka ešte nebola odovzdaná na expedičné oddelenie (vytlačená faktúra a pripravená na zabalenie), je možné ešte objednávku zmeniť, prípadne zrušiť. Najrýchlejší spôsob je zavolať na zákaznícke oddelenie +421 220 512 520 alebo poslať e-mail na info@4home.sk a informovať operátora.
  • Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj v Bratislave?
    Áno, je možné nechať si zaslať balík s osobným odberom na pobočke Uloženka v Bratislave na adrese Chorvátska 1.
  • Môžete mi objednávku operatívne poslať aj na inú ako moju adresu?
    Samozrejme. Túto skutočnosť je potrebné uviesť pri objednávke. V e-shope máte možnosť zadať priamo doručovaciu adresu. Pri inej forme objednávky nám nezabudnite doručovaciu adresu oznámiť.
  • Ako mám postupovať, ak dobierková čiastka nezodpovedá objednávke?
    Ak vám nepríde do e-mailu potvrdenie o zmene vo vašej objednávke (informácie o vypredaní alebo omeškaní tovaru), kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 850 232 663. Operátor vám oznámi, čo je dôvodom rozdielnej čiastky.
  • Prečo mi neprišiel všetok objednaný tovar?
    Pravdepodobne bol niektorý tovar vypredaný alebo z nejakého dôvodu sme ho nemali skladom. Informáciu o vypredaní alebo omeškaní tovaru je uvedený na faktúre. Zároveň, ak u nás máte uvedený e-mail, tak zasielame informáciu o stave zásielky. V prípade, že je tovar omeškaný, zaslali sme vám časť objednávky a druhú časť vám zašleme na naše náklady hneď, ako tovar obdržíme na sklad. Ak ste informáciu o vypredaní, alebo omeškaní nedostali, tak kontaktujte zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 220 512 520 alebo napíšte e-mail na info@4home.sk a operátori vám podajú presné informácie.
  • Nebol/a som upozornený/á na zásielku a pošta ju vracia späť k vám. Ako mám postupovať, ak tovar chcem?
    V tomto prípade, prosím, kontaktujte zákaznícke oddelenie. Bohužiaľ nie je možné zásielku pozastaviť, môžeme ju ale obratom zaslať zase na Vašu adresu, hneď ako k nám dorazí naspäť. Naše operátorky s vami vzniknutú situáciu vyrieši. Telefónny kontakt: +421 220 512 520, e-mail: info@4home.sk.
  • Kde zistím, aký tovar máte skladom?
    Máme viac ako 90% tovaru skladom. Pri každom produkte v našom e-shope máme informáciu o stave skladovej zásoby. Tieto informácie sú denne aktualizované.
  • Kto mi môže poradiť, keď potrebujem zistiť doplňujúce informácie o tovare?
    Pri každom tovare máme informácie o tovare a technické detaily na upresnenie. Ak vás však zaujíma ďalšia informácia, ktorú potrebujete vedieť, tak využite formulár, ktorý je pri každom produkte v našom e-shope. Na vašu otázku odpovieme čo najrýchlejšie. Ak si budete priať hovoriť priamo s operátorom, zavolajte na zákaznícke oddelenie. Tel. číslo je +421 220 512 520.
  • Zdravotná nezávadnosť a kvalita tovaru.
    Na všetok náš ponúkaný tovar poskytujeme záruku počas doby 2 rokov. Všetok tovar, ktorý sa dostane do styku s potravinami alebo vodou, má certifikát nezávadnosti, vydávaný Českým zdravotným ústavom. Rovnako tak elektrické spotrebiče prechádzajú kontrolou a certifikáciou českými kontrolnými inštitúciami. Všetky kontroly sú prevádzané podľa štandardov Európskej únie a sú preto platné vo všetkých štátoch EÚ.
  • Pri preberaní zásielky na pošte som zistil/a, že zásielka je poškodená.
    Záleží na miere poškodenia. Ak sa jedná o drobné poškodenie obalu, máte právo balík na pošte otvoriť a zistiť, či nie je poškodený aj tovar. Ak nie je, tak si zásielku prevezmite. Ak by sa stalo, že tovar bude poškodený, zásielku nepreberajte, pošta spíše zápis o škodovej udalosti a bude to riešiť už s našou spoločnosťou ako reklamáciu. Tento proces môže trvať dlhšiu dobu, preto ak máte záujem o opätovné zaslanie tovaru, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie. Kontakt na zákaznícke oddelenie nájdete tu.
  • Ako mám postupovať, ak bol tovar rozbitý pri preprave, ale zásielku som už prevzal/a?
    Ak je tovar evidentne poškodený prepravou, reklamujte zásielku na vašej pošte maximálne nasledujúci pracovný deň po prevzatí. Ak túto lehotu nestihnete alebo poškodenie nevzniklo prepravou, zašlite nám tovar na reklamáciu a my vám poškodený tovar nahradíme. Ako postupovať pri reklamácii tovar nájdete tu.
  • Tovar prišiel v poriadku, ale chýba mi určitá časť zo sady, ako môžem postupovať?
    V tomto prípade, prosím, kontaktujte naše reklamačné oddelenie najlepšie písomnou formou (e-shopový formulár, e-mail, list). Popíšte, ktorá časť vám konkrétne chýba, a my vám chýbajúcu časť pošleme.
  • Do akej doby vybavujete reklamácie?
    Vaša reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30 dní od prijatia reklamácie. Ak by sa táto lehota musela predĺžiť z dôvodu objednania nového tovaru alebo iných podobných dôvodov, budeme vás o tom informovať.
  • Budem platiť znovu poštovné, ak mi zasielate reklamovaný tovar?
    V prípade uznanej reklamácie, vám pošleme tovar na naše náklady, teda bez poštovného.
  • Kam mám odoslať tovar, ktorý potrebujem reklamovať?
    Kontaktná adresa pre odoslanie reklamácie je 4home, a.s., Reklamačné oddelenie, P.O. Box 4300, 800 90 Bratislava 090

Popis obchodu 4Home.sk

Internetový portál 4home.sk vám ponúka komplexné vybavenie každej domácnosti. Vo skvelých zľavách môžete nakúpiť domáce spotrebiče, nábytok, ale aj nádherné dekorácie a drobné vybavenie kuchyne, kúpeľne, spálne, či záhrady. 4home pravidelne vydáva zľavové kupóny, akcie dňa so zľavami až do 50% aj časté výpredaje, s ktorými skutočne ušetríte. Zákazníci vo 4home najviac nakupujú vybavenie kuchyne a jedálne, posteľnú bielizeň, či bytové doplnky a dekorácie. Či už si chcete zútulniť a zefektívniť vlastnú domácnosť, alebo niekoho potešiť krásnym či užitočným darčekom, na 4home.sk nájdete všetko potrebné.

S 4home.sk zariadite každý kút domácnosti

V tomto internetovom obchode nájdete skutočne široký sortiment doplnkov pre dom, byt a záhradu. Ponuka obsahuje bytový textil od záclon, cez uteráky, deky až po posteľné obliečky , doplnky a dekorácie, ktoré zútulnia váš domov, všetko pre čistotu vášho domova ako sú vysávače, čistiace prostriedky a odpadkové koše, ale aj kompletnú starostlivosť o záhradu, ktorá obsahuje záhradné náradie, kosačky, dekorácie alebo kompletné príslušenstvo na grilovanie s priateľmi. S týmto výberom vám už nič chýbať nebude.

 

Zariadite kuchyňu, kúpeľňu, spálňu aj záhradu

4home.sk ponúka zákazníkom výhodné zľavy na široký sortiment vybavenia domácnosti v podobe dekoračných a funkčných doplnkov do domácnosti, kuchynské spotrebiče a kompletné vybavenie kuchyne od mikrovlnky až po dezertnú vidličku. Zakúpiť si môžete zdravotné pomôcky nie len pre kompletnú starostlivosť o ústnu hygienu, ale aj masážne prístroje, vďaka ktorým sa vám vaše telo poďakuje. Pre odvážnejších sú k dispozícii erotické pomôcky.

K výhodným výpredajovým akciám ponúka obchod aj záruku vrátenia peňazí, množstvo odberných miest a zákaznícky servis, v ktorom vám vždy ochotne poradia v prípade problému.

 

Výhody eshopu 4home.sk

  • Široký výber sortimentu
  • Prehľadnosť obchodu
  • Výborné ceny
  • Veľký výber odberných miest
  • Prístup k zákazníkovi
  • Flexibilná komunikácia

 

Nevýhody eshopu 4home.sk

  • Absencia slovenskej pošty ako dopravcu
  • Nedodržanie termínu dodania
  • Poškodený tovar, najmä pri porceláne

 

Čo hovoria o 4home.sk zákazníci?

Zákazníkom sa páči najmä obrovský výber tovaru, vďaka ktorému si každý nájde presne to, čo potrebuje. Nájdu to aj z dôvodu dobrej prehľadnosti celého eshopu. Podkategórie sú logicky rozdelené. Okrem širokého výberu si zákazníci pochvaľujú priaznivé ceny, za ktoré vedia tento tovar nakúpiť. Pomer kvality a ceny hodnotia veľmi pozitívne. Výhodou pre zákazníkov je možnosť výberu z veľkého množstva odberných miest v rámci celej krajiny.

Aj napriek tomu, že negatívnych názorov veľa nie je, prevláda nespokojnosť s nedodržaním termínu doručenia. Ďalším občas sa vyskytujúcim problémom je poškodený tovar, a to najmä v prípadoch keramických výrobkov ako sú taniere, poháre a hrnčeky. Malým negatívom je taktiež nemožnosť dodania tovaru prostredníctvom slovenskej pošty, nakoľko sú na ňu ľudia zvyknutí. Eshop 4home.sk na tieto recenzie reaguje pravidelne, rýchlo a robí všetko pre vyriešenie situácií k spokojnosti zákazníka.

Zlacnené produkty 4Home.sk

Najviac zľavnený produkt

Výpredaj

Najnovšie články

Bývajte štýlovo s 4Home

Ak existuje správna doba na vynovenie svojho bývania, je to práve teraz. Na začiatku nového desaťročia. Po 10 rokoch toho istého a starého je načase osviežiť svoj domov. Aby sme vás inšpirovali, prinášame vám zoznam najhorúcejších trendov zariadenia a dekorácie domácnosti v roku 2020. Či už máte radi trendy alebo nie, v našom zozname určite nájdete niekoľko nápadov, ktoré sa vám budú páčiť.
Celý článok

Ako si vybrať správne posteľné obliečky vo 4home?

Ako si kto ustelie, tak si aj ľahne. V posteli trávime skoro polovicu života, no to ešte kvalitný spánok nezaručuje. Dôležitú úlohu, aby ste sa vyspali doružova, zohrávajú okrem matraca a roštu aj posteľné obliečky. Keď je totiž posteľná bielizeň kvalitná, vaše telo si dokonale oddýchne a zabezpečí tak správne fungovanie vášho organizmu celý ďalší deň. Na trhu je však posteľných bielizní nespočetné množstvo a vybrať si tú správnu vôbec nie je jednoduché. 4home ponúka široký sortiment, no poradíme vám, ako si vybrať správne.

Každému z nás sa páči niečo iné. Niekto dáva prednosť materiálu, iný farbe, ďalší chce zas posteľnú bielizeň doladiť k interiéru spálne a veľakrát si ľudia vyberajú aj podľa ceny.

Celý článok