Zľavy, kupóny a zľavové kódy Dormeo.sk

Všetky kupóny

Akcia

Čierny piatok v lete, zľavy až do 90%

  • Platí do 9. 8. 2021
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Ušetrite až 20% na matraci Dormeo

  • Platí do 9. 8. 2021
  • Využil 1 človek
Akcia

50% zľava na vrchné matrace Aloe Vera

  • Platí do 30. 8. 2021
  • Využilo 7 ľudí
Akcia

20% zľava na všetky matrace

  • Platí do 12. 9. 2021
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Doprava iba za 1 € pri objednávke v hodnote nad 80 €.

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 131 ľudí
Akcia

Akcie na Dormeo.sk

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 5 ľudí

Ako použiť kupón na Dormeo.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Dormeo.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Zľavový / darčekový kód“ a použite tlačidlo „Uplatniť“.

  4. Krátky video návod ako používať kupóny na Dormeo.sk

    Video aj s audio komentárom

Najčastejšie otázky pre Dormeo.sk

  • Čo robiť v prípade, ak mi dorazí poškodený výrobok?
    Počas záručnej doby môžete výrobok za dodržania zmluvných podmienok kedykoľvek reklamovať. Pošlite ho teda spolu so záručným listom a vyplneným podpísaným reklamačným formulárom na adresu STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK), Továrenská 2, 976 31 Vlkanová. My vás potom budeme informovať o tom, kedy vám zášleme nový alebo opravený výrobok. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete na našom webe v Obchodných podmienkach, v častiach „Vrátenie tovaru“ a „Reklamácie“.
  • Môžem si dať opraviť pokazený výrobok po uplynutí záručnej lehoty?
    V takomto prípade, ak máte záujem o opravu nášho výrobku, na ktorý sa už nevzťahuje alebo z nejakého dôvodu zanikla záruka, kontaktujte nás telefonicky na čísle 02/ 59 220 750 alebo emailom. Vašu žiadosť a problém zvážime a budeme vás informovať o tom, aké máte možnosti.
  • Aká je štandardná záruka na nový výrobok?
    Všetky TopShop výrobky majú zákonnú záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Ak nie je uvedené inak. Informácie o záručnej dobe u konkrétnych produktov nájdete priamo na našom webe v detaile produktu.
  • Kedy a ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
    Ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme objednávku zrušiť ani v nej urobiť akékoľvek zmeny, pretože je už na ceste k vám. Ak sa však rozhodnete pre zrušenie alebo zmenu objednávky ešte pred expedovaním tovaru, pošlite nám email a my ju podľa vašich požiadaviek upravíme alebo zrušíme.
  • Ako sa dozviem aktuálny stav mojej objednávky?
    Ak vás zaujíma aktuálny stav vašej objednávky, najrýchlejšie to zistíte tak, že nám napíšete email alebo zavoláte na číslo 02/ 59 220 750. Môžete si byť istý, že okamžite dostanete aktuálne informácie. Kontaktujte nás pokojne aj v prípade, ak máte pocit, že vaša objednávka mešká alebo ste prehliadli iné informácie.
  • Môžem si objednať aj výrobok, ktorý nie je aktuálne na sklade?
    Keďže na sklade držíme len obmedzené množstvo jednotlivých produktov, môže sa stať, že vami hľadaný konkrétny tovar jednoducho nebude k dispozícii. V takom prípade však urobíme všetko preto, aby sme vám pomohli nájsť čo najlepšiu alternatívu. Takáto situácia však nastane len veľmi výnimočne. Ak by ste napriek všetkému trvali na objednávke toho konkrétneho výrobku, ktorý nám na sklade chýba, môžeme ho znova objednať. Dodanie sa však predĺži. O každej zmene vás určite budeme informovať emailom alebo telefonicky.
  • Ako dlho budem čakať na doručenie tovaru?
    Tovar, ktorý je na sklade, vám za normálnych okolností doručíme za 3 až 5 pracovných dní od odoslania objednávky. Maximálna dodacia lehota je 30 dní. Pri niektorých produktoch, ako napríklad tých od značky Spokey, sa však môže štandardná dodacia doba líšiť. V tomto prípade Spokey produkty dodávame do 10 dní. Ak uplynie uvádzaná dodacia lehota a váš tovar stále nedorazí, resp. nedostanete žiadnu informáciu o jeho doručení, kontaktujte nás emailom alebo na telefónnom čísle 02/ 59 220 750, aby sme stav vašej objednávky skontrolovali.
  • Akým spôsobom doručujete tovar?
    Akýkoľvek tovar z nášho eshopu doručujeme kuriérskymi spoločnosťami. Príde vám teda až domov na vašu adresu a o presnom dátume dodania by ste mali byť informovaný minimálne deň vopred.
  • Čo ak som si kúpu rozmyslel a tovar mi ešte neprišiel?
    Ideálne je, ak nám stihnete oznámiť, že ste si kúpu rozmysleli ešte predtým, ako tovar expedujeme. Ak sa vám to však nepodarí, aj po prevzatí tovaru máte stále zo zákona 14 dní na to, aby ste produkt vyskúšali a následne ho bez udania dôvodu bezpečne vrátili. Ak produkt vrátite nepoškodený, v originálnom obale, so všetkým príslušenstvom a dokumentáciou, bez problémov vám vrátime peniaze.
  • Akým spôsobom postupovať pri vrátení tovaru?
    Ak ste sa rozhodli využiť 14-dňovú zákonnú lehotu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, pošlite nám ho na adresu: STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK), Továrenská 2, 976 31 Vlkanová. Produkt musí byť nepoškodený, v pôvodnom množstve a podľa možností aj v originálnom obale. K nemu priložte kópiu faktúry alebo aspoň jej číslo a nezabudnite vaše kontaktné údaje. Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Peniaze vrátime na váš účet do 14 dní od prevzatia vami vráteného tovaru.
  • Aké spôsoby platby mám na vašom eshope k dispozícii?
    U nás môžete platiť nasledovnými spôsobmi. Pri dobierke, samozrejme, hotovosťou. Online môžete platiť vopred bankovým prevodom alebo platobnou kartou s využitím bezpečnej platobnej brány 24-pay. Využiť môžete aj službu PayPal. A napokon u nás môžete nakúpiť aj na splátky, ale minimálne hodnota nákupu v tomto prípade musí byť 100 EUR. Viac vám povie operátor na našej telefonickej linke.

Popis obchodu Dormeo.sk

Dormeo je internetový obchod, ktorý sa venuje predaju produktov pre zdravý a kvalitný spánok. Môžete si vybrať zo širokého sortimentu Dormeo matracov, paplónov, Dormeo vankúšov ale aj posteľnej bielizne a iných doplnkov. E-shop je súčasťou ponuky Topshop.sk. Tá je známa hlavne z telenákupného pásma vysielaného v televízii.

Dormeo matrace a doplnkové matrace

V ponuke e-shopu sú Dormeo matrace vyrobené z niekoľkých typov materiálov. Vybrať si môžete matrac z pamäťovej peny, peny Ecocell, penových pružín Octaspring, prírodných materiálov alebo taštičkových pružín. Každému vyhovuje iná tvrdosť matraca, preto sú k dispozícii všetky kategórie tvrdosti od prispôsobivej, cez mäkkú až po veľmi tvrdú. Vybrať si môžete správny rozmer podľa rámu postele. Dormeo matrace sú v rôznych cenových reláciách. Ušetriť môžete kúpou matracov v akcii alebo zadaním zľavového kupónu.

Doplnkové matrace tvoria samostatnú kategóriu. Nájdete tu známy doplnkový matrac Hero, 7-zónovú obnovujúcu podložku. Obnovujúcu podložku Renew a ďalšie. Niektoré podložky môžete kúpiť vo výhodných setoch napríklad spolu s vankúšom.

 

Dormeo vankúše a ostatný sortiment

V sekcii vankúše nájdete anatomické alebo klasické vankúše, dekoratívne vankúše a vankúše vyrobené z prírodných materiálov. K vankúšom si je možné vybrať aj paplón. Internetový obchod Dormeo na svojich stránkach predáva bežné paplóny, ľahké letné prikrývky, celoročné paplóny a deky.

Komplexnosť sortimentu uzatvárajú posteľné obliečky, chrániče matracov, posteľné rošty a kategória výrobkov určených pre deti.   

 

Výhody e-shopu Dormeo.sk

  • kvalitné výrobky
  • široký sortiment
  • rýchle doručenie
  • možnosť vrátenia matracov do 30 dní bez udania dôvodu
  • online sprievodca matracmi
  • profesionálna komunikácia to strany e-shopu
  • možnosť porovnania Dormeo matracov

 

Nevýhody e-shopu Dormeo.sk

  • nedostupnosť niektorých ponúkaných položiek
  • dlhšia doba doručenia vypredaných položiek
  • vyššia cena niektorých produktov

 

Čo hovoria  na Dormeo.sk zákazníci?

Zákazníci sa na adresu internetového obchodu vyjadrujú veľmi pozitívne. Referencie sú plné odporúčaní spokojných kupujúcich. Chvália hlavne vysokú kvalitu výrobkov a tiež možnosť vrátenia matracov do 30 dní bez udania dôvodu. Doba doručenia je rýchla a pracovníci zákazníckej podpory radi pomôžu pri výbere tovaru. Nápomocný pri rozhodovaní o kúpe správneho matraca je aj online sprievodca alebo možnosť porovnať si vlastnosti jednotlivých matracov.

K negatívam patrí nedostupnosť niektorých položiek a následne dlhšia doba ich doručenia. Na túto skutočnosť však e-shop svojich zákazníkov hneď po zadaní objednávky upozorní s ospravedlnením sa a snaží sa o čo najrýchlejšie naskladnenie vypredaných výrobkov.

Video recenzia eshopu Dormeo.sk

Najnovšie články

Čo by nemalo chýbať vo vašej spálni

Každý z nás má doma spálňu alebo aspoň kút, kde hľadá odpočinok. Častokrát sa však stretávame s tým, že ľudí nekvalitný spánok viac unaví, ako nakopne a to, samozrejme, nie je dobre. Možno by ste sa čudovali, ale nekvalitný spánok nevzniká len zo zlého životného štýlu, prepracovanosti alebo stresu, ale tiež aj z prostredia, kde spíme a vlastne na čom spíme. Ak sa v posteli prehadzujete počas priebehu celej noci, môže to byť len preto, že spíte na nekvalitnom matraci. 

Samozrejme, stres je istý aspekt, ktorý nám bráni v pokojnom spánku, a čím menej stresu budete mať, tým lepšie sa vám bude spať. Aj správny matrac je niekedy zárukou toho, že náš spánok bude kvalitnejší a efektívnejší. Jednoducho taký, aký má zdravý spánok byť.

Celý článok