Zľavy, kupóny a zľavové kódy Dormeo.sk

Všetky kupóny

Akcia

Doprava iba za 1 € pri objednávke v hodnote nad 80 €.

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 110 ľudí

Ako použiť kupón na Dormeo.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Dormeo.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Zľavový / darčekový kód“ a použite tlačidlo „Uplatniť“.

Najčastejšie otázky pre Dormeo.sk

  • Môj výrobok je poškodený, čo teraz?
    Ak je výrobok stále v záruke (záručný list ste dostali spolu s výrobkom), pošlite ho spolu so záručným listom a vyplneným a podpísaným reklamačným formulárom na nasledujúcu adresu: STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK) Továrenská 2 976 31 Vlkanová Následne Vás budeme informovať, kedy môžete očakávať späť opravený výrobok. Podrobné informácie ohľadom vrátenia tovaru nájdete v Obchodných podmienkach, v častiach “Vrátenie tovaru” a “Reklamácie”. Vezmite, prosím, na vedomie, že bez platnej záruky nebudeme môcť pokryť náklady na opravu.
  • Ako si môžem dať opraviť pokazený výrobok?
    Po uplynutí záručnej lehoty Vám odporúčame kontaktovať našu spoločnosť telefonicky na čísle 02/ 59 220 750 alebo e-mailom. O ďalšom postupe Vás budeme informovať.
  • Aká je záruka na môj výrobok?
    Všetky výrobky Topshop majú automatickú 2-ročnú záruku na výrobné chyby a základné funkcie výrobku. Výrobky s dodatočnou zárukou môžete nájsť na stránke medzi informáciami o produktoch.
  • Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
    Ak chcete zmeniť alebo zrušiť Vašu objednávku, pošlite nám, prosím, e-mail a my objednávku pozmeníme alebo ju zrušíme za Vás. Vezmite, prosím, na vedomie, že ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme už objednávku zmeniť, len ju zrušiť.
  • Aký je stav mojej objednávky?
    Radi Vám povieme, v akom stave sa Vaša objednávka práve nachádza. Najrýchlejšie to zistíte tak, že nám napíšete e-mail alebo zavoláte na číslo 02/ 59 220 750 a my Vám hneď poskytneme aktuálne informácie.
  • Výrobok, ktorý chcem, nie je na sklade – čo mám robiť?
    Bohužiaľ, na sklade držíme len určité množstvo jednotlivých výrobkov, preto sa môže stať, že Vám nebudeme môcť doručiť objednaný výrobok. Vždy Vám však veľmi radi pomôžeme nájsť zaň čo najlepšiu náhradu. Bežne sa to však nestáva a ak aj áno, môžeme Vám zvolený výrobok objednať nanovo. O zmene vo Vašej objednávke vás budeme, samozrejme, informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
  • Ako dlho bude trvať, kým mi príde tovar?
    Tovar doručujeme v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností v čo najkratšom čase. Tovar, ktorý je na sklade, dodávame štandardne za 3-5 pracovných dní od odoslania objednávky, najneskôr však do 30 dní od odoslania objednávky. Produkty značky Spokey majú dobu dodania 10 pracovných dní. Ak na 6. deň nebudete mať informácie o Vašej objednávke, alebo ste od nás nedostali žiadnu správu, prosíme Vás, pošlite nám e-mail alebo nám zavolajte na telefónne číslo 02/ 59 220 750 a my hneď skontrolujeme stav Vašej objednávky.
  • Ako mi bude tovar doručený?
    Tovar, ktorý ste si objednali prostredníctvom tejto web stránky, Vám bude doručený kuriérskou službou na Vami zadanú adresu.
  • Čo ak som si kúpu rozmyslel a tovar mi ešte neprišiel?
    Dajte nám, prosím, čím skôr vedieť, ak ste si rozmysleli svoju objednávku. Potom ju budeme môcť jednoducho zrušiť bez toho, aby ste museli platiť dodatočné poplatky. Na naše výrobky sa vzťahuje 14-dňová záruka vrátenia peňazí. Výrobok si môžete bez problémov doma vyskúšať, aby ste videli, či ste s ním spokojní, ešte pred tým, ako sa rozhodnete.
  • Chcem vrátiť tovar, čo mám robiť?
    Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Výrobok zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu: STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK) Továrenská 2 976 31 Vlkanová Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí). Peniaze Vám vrátime do 14 dní bankovým prevodom.
  • Aké formy platby akceptujete?
    Momentálne akceptujeme nasledovné spôsoby platby: - Platba v hotovosti na dobierku. - Platba kartou alebo bankovým prevodom prostrednícvom platobnej brány 24-pay. - Platba prostredníctvom účtu PayPal. - Platba na splátky. (Podmienky splátkového predaja sa určujú samostatne pre každý produkt. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100 €. Viac informácií Vám poskytne náš operátor pri riešení objednávky.)

Popis obchodu Dormeo.sk

Dormeo je internetový obchod, ktorý sa venuje predaju produktov pre zdravý a kvalitný spánok. Môžete si vybrať zo širokého sortimentu Dormeo matracov, paplónov, Dormeo vankúšov ale aj posteľnej bielizne a iných doplnkov. E-shop je súčasťou ponuky Topshop.sk. Tá je známa hlavne z telenákupného pásma vysielaného v televízii.

Dormeo matrace a doplnkové matrace

V ponuke e-shopu sú Dormeo matrace vyrobené z niekoľkých typov materiálov. Vybrať si môžete matrac z pamäťovej peny, peny Ecocell, penových pružín Octaspring, prírodných materiálov alebo taštičkových pružín. Každému vyhovuje iná tvrdosť matraca, preto sú k dispozícii všetky kategórie tvrdosti od prispôsobivej, cez mäkkú až po veľmi tvrdú. Vybrať si môžete správny rozmer podľa rámu postele. Dormeo matrace sú v rôznych cenových reláciách. Ušetriť môžete kúpou matracov v akcii alebo zadaním zľavového kupónu.

Doplnkové matrace tvoria samostatnú kategóriu. Nájdete tu známy doplnkový matrac Hero, 7-zónovú obnovujúcu podložku. Obnovujúcu podložku Renew a ďalšie. Niektoré podložky môžete kúpiť vo výhodných setoch napríklad spolu s vankúšom.

 

Dormeo vankúše a ostatný sortiment

V sekcii vankúše nájdete anatomické alebo klasické vankúše, dekoratívne vankúše a vankúše vyrobené z prírodných materiálov. K vankúšom si je možné vybrať aj paplón. Internetový obchod Dormeo na svojich stránkach predáva bežné paplóny, ľahké letné prikrývky, celoročné paplóny a deky.

Komplexnosť sortimentu uzatvárajú posteľné obliečky, chrániče matracov, posteľné rošty a kategória výrobkov určených pre deti.   

 

Výhody e-shopu Dormeo.sk

  • kvalitné výrobky
  • široký sortiment
  • rýchle doručenie
  • možnosť vrátenia matracov do 30 dní bez udania dôvodu
  • online sprievodca matracmi
  • profesionálna komunikácia to strany e-shopu
  • možnosť porovnania Dormeo matracov

 

Nevýhody e-shopu Dormeo.sk

  • nedostupnosť niektorých ponúkaných položiek
  • dlhšia doba doručenia vypredaných položiek
  • vyššia cena niektorých produktov

 

Čo hovoria  na Dormeo.sk zákazníci?

Zákazníci sa na adresu internetového obchodu vyjadrujú veľmi pozitívne. Referencie sú plné odporúčaní spokojných kupujúcich. Chvália hlavne vysokú kvalitu výrobkov a tiež možnosť vrátenia matracov do 30 dní bez udania dôvodu. Doba doručenia je rýchla a pracovníci zákazníckej podpory radi pomôžu pri výbere tovaru. Nápomocný pri rozhodovaní o kúpe správneho matraca je aj online sprievodca alebo možnosť porovnať si vlastnosti jednotlivých matracov.

K negatívam patrí nedostupnosť niektorých položiek a následne dlhšia doba ich doručenia. Na túto skutočnosť však e-shop svojich zákazníkov hneď po zadaní objednávky upozorní s ospravedlnením sa a snaží sa o čo najrýchlejšie naskladnenie vypredaných výrobkov.