Zľavy, kupóny a zľavové kódy AndreaShop.sk

Všetky kupóny

Akcia

Špeciálne ceny na rybárske potreby

  • Platí už len 3 dni
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Umývačka Gorenje + darček kapsule na 3 mesiace

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Akčné ceny na produkty Bonux 3v1

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Notebook Lenovo + herný balíček ako darček

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Herný balíček k vybraným notebookom Lenovo

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Zľavy na produkty pre domácich miláčikov

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Zľava 10% na vybrané indukčné varné dosky Mora

  • Platí do 30. 9. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

K trom spotrebičom Mora súprava riadu zadarmo

Akcia platí len do 21.10.2020, alebo do vypredania zásob

  • Platí do 21. 10. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
10%
Zľava

Zľava 10% na celý sortiment Liebher

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
10%
Zľava

Zľava 10% na celý sortiment značky LORD

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Ešte nikto nevyužil
Akcia

Darček ku nákupu vybraných podlahových vysávačov Rowenta

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Ešte nikto nevyužil

Ako použiť kupón na AndreaShop.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope AndreaShop.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku v 2.kroku vložte zľavový kód do políčka „ZĽAVOVÝ KUPÓN“ a použite tlačidlo „UPLATNIŤ K OBJEDNÁVKE“.

Najčastejšie otázky pre AndreaShop.sk

  • Kedy doručujete tovar na odberné miesta?
    Na naše odberné miesta v Bratislave vozíme tovar každý pracovný deň. Čas doručenia tovaru na predajňu, žiaľ, nie je možné vopred oznámiť. Hneď, ako tovar doručíme na odberné miesto, budeme Vás kontaktovať SMS správou. Stav objednávky tiež môžete sledovať po prihlásení vo svojom profile.
  • Môžem sledovať pohyb mojej objednávky?
    V prípade, že tovar, ktorý ste si objednali sme už odovzdali dopravcovi, môžete na základe kódu prepravy, ktorý obdržíte priamo od dopravcu SMS alebo mailom, sledovať stav objednávky priamo na stránkach dopravcu. Ak ešte nebola zahájená expedícia, môžete svoju objednávku stornovať v informačnom centre vytvoriť si novú v požadovanej podobe.
  • Dokedy a ako môžem stornovať svoju objednávku?
    Ak ešte nebola zahájená expedícia, môžete svoju objednávku stornovať prostredníctvom formuláru v informačnom centre a vytvoriť si novú v požadovanej podobe. V prípade, že ste už obdržali od dopravcu SMS alebo mail o expedícii tovaru, objednávku už nie je možné stornovať. Ak aj napriek tomu nemáte záujem o objednaný produkt, kontaktujte dopravcu, že tovar neprevezmete. Tovar sa vráti sa späť do nášho distribučného skladu.
  • Ako môžem zmeniť miesto alebo adresu doručenia?
    Zmenu spôsobu dopravy alebo miesta doručenia tovaru je možné vykonať len do momentu expedície tovaru dopravcom. Prosíme poslať informáciu o požadovaných zmenách vyplnením formuláru. V momente, ak dostanete od dopravcu SMS správu alebo email o expedícii tovaru, zmeny už nie je možné vykonať.
  • Čo ak nestíham tovar vyzdvihnúť v stanovenom čase? Môžem predĺžiť lehoty vyzdvihnutia na odbernom mieste?
    Na prevzatie objednaného tovaru máte vždy 7 nasledujúcich pracovných dní odo dňa doručenia SMS s informáciou, že je pre vás tovar pripravený k prevzatiu. Ak nestihnete svoju objednávku prevziať, je stornovaná a vrátená späť do nášho distribučného skladu. Ak napriek tomu máte o tovar naďalej záujem, musíte vytvoriť novú objednávku. V prípade, že tovar môžete prevziať až po 7 dňovej stanovenej lehote, prosíme kontaktujte personál na odbernom mieste.
  • Ako zmením spôsob platby?
    Neprešla vám platba za objednávku a prajete si ju uhradiť inak? Pošlite nám svoju požiadavku prostredníctvom formulára v informačnom centre. Zmeny platieb napr. na platbu prevodom vopred z technických dôvodov neumožňujeme. Platby on-line nie je možné z bezpečnostných dôvodov opakovať.
  • Ako nakúpim tovar na splátky?
    Pri poskytovaní spotrebiteľských úverov spolupracujeme so spoločnosťami Home Credit, Quatro a Ahoj splátky. Všetky informácie súvisiace s možnosťou nákupu na splátky nájdete na našej hlavnej stránke v sekcii „Splátky“.
  • Môžem si k tovaru zakúpiť predĺženú záruku?
    Na každý zakúpený produkt sa vzťahuje zákonom stanovená záruka 2 roky. Predĺženie záruky je možné buď o jeden, dva alebo tri roky, celkovo je teda možné získať záruku na produkt až 5 rokov. Tovar je možné si poistiť aj proti poškodeniu a krádeži. Záruku si môžete dokúpiť priamo v objednávke pri kúpe tovaru, prípadne do 14 dní od jeho zakúpenia. V takom prípade kontaktujte náš zákaznícky servis eshop@andrea-shop.sk. Písomne prosíme poslať, o ktorý model sa jedná, kedy ste tovar zakúpili a číslo faktúry.
  • Kedy sa dostanem k faktúre objednávky?
    Faktúru obdržíte spolu s tovarom pri doručení. Potrebujete kópiu faktúry za objednávku? Radi Vám ju zašleme. Pošlite nám prostredníctvom formuláru číslo objednávky.
  • Čo s pokazeným výrobkom v záručnej lehote?
    Najrýchlejším riešením je zaslať tovar do autorizovaného servisu. Nevyhovuje vám tento postup? Potom môžete reklamovať výrobok aj cez našu spoločnosť, vyplnením reklamačného formuláru v sekcie „Infocentrum“.
  • Prišiel mi iný tovar, ako som si objednal.
    Za túto nepríjemnosť sa veľmi ospravedlňujeme. Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie. Informujte nás o výrobku, ktorý vám bol dodaný, prípadne priložte fotografie. Budeme Vás čo v najkratšom čase kontaktovať a informovať o ďalšom postupe.
  • Prišiel mi poškodený tovar.
    Pri preberaní zásielky od kuriéra Vám odporúčame jej dôkladnú vizuálnu kontrolu. V prípade, že ste zistili zjavné poškodenie, alebo porušenie obalu, odporúčame Vám zásielku buď neprebrať vôbec, alebo priamo na mieste spísať výhradu o poškodenom obale do prepravného listu kuriéra. V prípade prevzatia poškodenej zásielky Vás žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na e-mail: reklamacie-list@andreashop.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania. Keď je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať naše reklamačné oddelenie.
  • Prišla mi nekompletná objednávka.
    Ak ste si objednali väčší počet kusov tovaru, odporúčame pri preberaní zásielky skontrolovať štítky na balíkoch, kde je uvedená informácia, či zásielka bola rozložená do viacerých balíkov a do koľkých balíkov. „napr. 1/3, 2/3, 3/3 – t.j. prvý balík z troch, druhý balík z troch atď.“. V prípade, že nejaký balík chýba ihneď kontaktujte kuriéra/dopravcu. Ak je na štítku uvedený údaj 1/1 znamená to, že všetky produkty, ktoré ste si objednali sú v jednom balíku. Ak po otvorení nejaký kus chýba, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie a informujte nás, ktorý tovar nebol dodaný. Vyriešime to v najkratšom možnom čase.
  • Potrebujem návod k výrobku v slovenčine.
    Radi vám ho dopošleme. Prosíme zašlite nám prostredníctvom formulára číslo objednávky a k akému výrobku máme návod poslať.
  • Môžem dostať množstevnú zľavu?
    Individuálne vyriešime cenovú ponuku pri zakúpení väčšieho počtu produktov. Pošlite nám na adresu vip@andreashop.sk zoznam produktov, o ktoré máte záujem a počty požadovaných kusov. Odpovieme Vám v čo najkratšom čase s ponukou šitou na mieru.

Popis obchodu AndreaShop.sk

Andreashop.sk ponúka široké spektrum výrobkov nielen pre vašu domácnosť, ale aj záhradu, hobby, šport a voľný čas. Vybrať si môžete z lacného elektra bielej aj čiernej techniky, príslušenstva pre vašu záhradu, erotických pomôcok, športového vybavenia, produktov pre vašich domácich miláčikov, ale aj drogérie a čistiacich prostriedkov. Andreashop.sk pravidelne poskytuje zľavové kupóny a akcie na vybrané značky a produkty, až do výšky 20%

Domáce spotrebiče pre každého

Ak potrebujete vybaviť svoju domácnosť všetkými potrebnými domácimi spotrebičmi, elektro shop Andreashop.sk je to správne miesto. V ponuke je veľká biela aj čierna technika, malé prístroje do kúpeľne, kuchyne, obývačky, ale aj rôzne príslušenstvo k nim. Vybrať si môžete ideálny spotrebič podľa cenových hladín od cenovo dostupných až po luxusné elektro, podľa značky, farby materiálu alebo funkcií. Predávame len kvalitné elektro od tých najrenomovanejších svetových výrobcov. Či už hľadáte vybavenie do vašej kuchyne, kúpeľne alebo len tak na voľný čas, všetko nájdete v tomto internetovom obchode za bezkonkurenčné ceny.

 

Sme špecialisti nielen na elektro

Andreashop.sk nie je internetový obchod zameraný len na domáce elektro. Ponúka množstvo užitočných vecí do celej vašej domácnosti. Kúpite tu krmivo a doplnky pre vášho domáce miláčika bez ohľadu na to, koľko má nôh. Vybrať si môžete aj kompletnú výbavu do vašej záhrady od kosačky a grilu až po drobnosti na údržbu vašej úrody a zelene alebo tie správne športové doplnky, aby ste sa mohli naplno venovať kvalitnému tréningu. Pre pohodlie a čistotu vášho domova sú v ponuke najrôznejšie čistiace prostriedky a keď už budete mať upratané, hodiť sa môže do postele dobrá kniha alebo šteklivá erotická pomôcka.

 

Výhody e-shopu Andreashop.sk

  • Široký výber tovaru
  • Množstvo úžitkového sortimentu pod jednou strechou
  • Prehľadnosť obchodu
  • Dlhodobo dobré ceny
  • Rýchlosť dodania
  • Veľké možnosti platby a dodania tovaru

 

Nevýhody eshopu Andreashop.sk

  • Meškajúce objednávky
  • Zložitejšia komunikácia pri problémoch s objednávkou
  • Dlhá doba čakania

 

Čo hovoria na Andreashop.sk zákazníci?

Andreashop má tisícky zákazníkov, z ktorých je väčšina so službami spokojná. Najviac si pochvaľujú široký výber sortimentu, jeho logické uloženie v kategóriách a možnosť nakúpiť množstvo, aj spotrebného tovaru, na jednom mieste bez nutnosti navštívenia kamenných obchodov. Zákazníci taktiež oceňujú dlhodobo priaznivé ceny a andreashop zľavové kupóny, vďaka ktorým pravidelne ušetria. Výhodou je viacero výdajných miest a veľké množstvo možností platieb.

Zároveň sa však objavili v niektorých prípadoch problémy s dlhou čakacou dobou na tovar. Zákazníci nie sú priebežne informovaní o stave objednávky a z tohto dôvodu sa musia obrátiť na zákaznícky servis. Tu však niekedy komunikácia neprebehne hladko a problém s objednávkou sa môže natiahnuť.

Najnovšie články

Ako si vybrať v AndreaShope správny kávovar?

Milujete kávu? Tak ste tu správne. Kvalitná káva sa totiž neurobí sama a nestačí len odsypať zmes do šálky a zaliať horúcou vodou. Aby ste si pripravili váš obľúbený životabudič, ideálne je použiť kávovar. V AndreaShope si každý nájde svoj obľúbený.

Máte radi lahodné espresso, jemné cappuccino alebo mliečne latté? Nech milujete ktorúkoľvek kávu, vďaka vlastnému kávovaru ju môžete mať v pohodlí domova a kedykoľvek na ňu máte chuť. Najväčšou výhodou kávovaru je rýchla a profesionálna príprava chutnej kávy v najrôznejších variáciách. Pri jeho výbere si ale treba ujasniť základné očakávania. Medzi základné otázky patrí, akú kávu zbožňujete?

Celý článok