Zľavy, kupóny a zľavové kódy Digislovakia.sk

Všetky kupóny

Akcia

Satelitná televízia od 9,6€ mesačne

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 57 ľudí
Akcia

TV + Internet už od 19,6€ mesačne

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 25 ľudí
Akcia

DIGI internet už od 14€ mesačne

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 13 ľudí
Akcia

Káblová televízia od 8€ mesačne

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 16 ľudí

Najčastejšie otázky pre Digislovakia.sk

  • Je DIGI TV dostupné na celom Slovensku?
    Družica Intelsat 10-02 pokrýva signálom celé územie Slovenskej republiky, napriek tomu sa môže stať, že ak parabolická anténa nemôže byť nasmerovaná správnym smerom, signál nemusí byť kvalitný alebo dostupný. Takáto situácia môže nastať, ak máte satelit na okne na inej svetovej strane, ako je ideálne.
  • Akým spôsobom si môžem vaše služby objednať?
    Na našom webe si vyberte vami požadovanú službu, vyplňte objednávkový formulár, alebo kontaktujte našu zákaznícku linku na číslo 0850 211 112. Službu si môžete tiež objednať aj priamo na našich predajných miestach DIGI Slovakia. Po dokončení objednávky vás bude náš technik kontaktovať do 5 dní.
  • Musím si zakúpiť zariadenie na príjem signálu DIGI TV?
    Nie. Toto zariadenie si môžete iba prenajať za mesačný poplatok 1,50 eur.
  • Môžem mať zariadenie na jednej adrese a faktúry zasielané na inú adresu?
    Samozrejme. Inštalačnú a fakturačnú adresu môžete ľahko rozlíšiť. V procese objednávky o tom oboznámte nášho pracovníka, alebo uveďte obe adresy do zmluvy. Nezabudnite vyznačiť, ktorá je fakturačná a ktorá inštalačná.
  • Čo mám robiť, ak sa mi stratil príjem signálu?
    Skúste niektorý z nasledujúcich tipov: 1. skontrolujte, či je zariadenie na prenos signálu správne zapnuté a pripojené, 2. vyskúšajte zariadenie na 5 až 10 minút vypnúť z elektrickej siete a znova zapojiť, 3. presvedčte sa, či je zariadenie správne prepojené s televíznym príjímačom, 4. poslednou možnosťou môže byť vysunutá alebo nesprávne zasunutá dekódovacia karta, skontrolujte ju.
  • Zrušil som zmluvu. Ako a kde môžem odovzdať zariadenie?
    Ak ste zmluvu ukončili, písomne vás informujeme o tom, čo všetko je potrebné odovzdať. Zašleme vám aj zoznam našich predajných mieste, kde je potrebné zariadenie odovzdať osobne.
  • Môžem prepísať zmluvu na inú osobu?
    Áno. Musíte však prísť na predajné miesto spolu s osobou, na ktorú chcete zmluvu prepísať. Urobiť to môžete aj písomne, keď nám zašlete žiadosť na prepis zmluvy na nového užívateľa. Následne bude zmluva poslaná na podpis novému užívateľovi a až keď ju podpíše, proces bude ukončený.
  • Ako mám postupovať pri zmene kontaktných, osobných alebo zmluvných údajov?
    Všetko vybavíte na našej zákazníckej linke 0850 211 112. Vašu požiadavku zaevidujeme a odošleme na potvrdenie. Samozrejme, môžete navštíviť aj naše predajné miesta DIGI Slovakia, kde s vami všetko radi vyriešime osobne.
  • Môžem si vymeniť staršie zariadenie za nové?
    Je možné požiadať štandardne o výjazd technika, ktorý Vám novú službu nainštaluje, ďalej je možné využiť samoinštaláciu, kedy si zariadenie preberiete osobne na predajnom mieste Digi Slovakia alebo ho doručíme kuriérom na požadovanú adresu dodania.
  • Aké výhody získam pri viazanosti?
    S viazanosťou máte nasledovné výhody. K balíku Štandard máte zadarmo balíku Premium na 2 mesiace. Ak sa zaviažete s balíkom Premium, prvé 3 mesiace platíte cenu ako keby ste mali iba balík Štandard. Okrem toho máte vždy HBO balík na 1 mesiac zadarmo, neplatíte poplatok za inštaláciu a zdarma máte aj aktiváciu.
  • Čo robiť, ak mi vypadli niektoré programy?
    Pošlite SMS na 0902 021 090 v tvare: OPRAV /medzera/ číslo zmluvy /medzera/ číslo SMART karty (číslo uveď bez medzier)
  • Zabudol som PIN kód, ako mám postupovať?
    Pošlite SMS na 0902 021 090 v tvare: PIN /medzera/ číslo zmluvy /medzera/ číslo SMART karty (číslo uveď bez medzier)
  • Mám zle nastavený STB. Ako to napraviť?
    Pošlite SMS na 0902 021 090 v tvare: RESET /medzera/ číslo zmluvy /medzera/ číslo SMART karty (číslo uveď bez medzier)

Popis obchodu Digislovakia.sk

Viete si predstaviť svoj život bez televízie či internetu? O vašu informovanosť, zábavu a nekonečné možnosti sa stará už roky spoločnosť DIGI SLOVAKIA, ktorá poskytuje verejné telekomunikačné služby prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digitálnej satelitnej televízie a internetu. Chcete zmenu a pre svoju rodinu len to najlepšie? Všetky služby a možnosti nájdete na digislovakia.sk.

Televízia pre celú rodinu

Satelitná alebo káblová TV? Internet, Digi GO, 2 Play alebo online videotéka HHBO GO? Ak je vašou voľbou DIGI SLOVAKIA, mať môžete mať naozaj všetko! Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú totiž orientované na požiadavky zákazníkov, skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré  digislovakia.sk v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu. Samozrejmosťou je prehľadnosť webu a dostatok informácií na stiahnutie, videonávody ako aj cenník či možnosť obrátiť sa na infolinku s otázkou. Preferujete osobný kontakt? Na digislovakia.sk nájdete aj zoznam prevádzok, možno aj vo vašom meste.

Výhody e-shopu digislovakia.sk

  •         prehľadnosť portálu
  •         služby
  •         zákaznícka linka a podpora
  •         ceny

Nevýhody e-shopu digislovakia.sk

  •         občasné výpadky

Ako hodnotia digislovakia.sk zákazníci?

Zákazníci, ktorí využívajú služby digislovakia.sk sú vo veľkej miere spokojní. časné výpadky signálu či prenosu sú po nahlásení na infolinke neodkladne vybavené a vyriešené.