Prednosťami obchodu sú kvalita, pekný web, nízke ceny a profesionálny prístup k zákazníkom. Lenže stáva sa, že tovar dorazí kupujúcemu poškodený alebo jednoducho neviete zistiť, či je daný produkt skladom alebo nie.
Obchod je úradujúcim „šampiónom“ Ceny kvality vo svojej kategórii v ankete Shop roku 2019.
Heureka.sk
Nie sú to však zásadné problémy. Hodnotenie zákazníkov na Heureke sú toho dôkazom. Nákup v obchode odporúča až 96 percent zapojených do recenzie a priemerná známka 4,7 z 5 možných hviezdičiek je tiež výborná. Priemerná rýchlosť doručenia je menej ako 4 dni a drvivá väčšina zákazníkov potvrdzuje, že na tovar nečakali dlhšie ako 10 dní.
Práve rýchlosť doručenia zmieňujú spokojní zákazníci najčastejšie, nasleduje výber a kvalita tovaru, ceny a komunikácia. Veľmi ojedinelé prípady nespokojnosti sú spojené s vyššie spomínaným poškodeným tovarom pri doručení alebo meškajúcimi objednávkami. Čo sa však stáva každému eshopu.
NajNakup.sk
Obchod tu vďaka výborným hodnoteniam zákazníkov získal certifikát „Obchod odporúčaný zákazníkmi“, čo na tomto porovnávači nie je také jednoduché. Viac ako 5-tisíc ľudí však hlasovalo jednoznačne: 96 percent z nich nákup odporúča. Hodnotia výborne prehľadnosť, komunikáciu, dodaciu dobu aj bezproblémové doručenie.
Na facebookovej stránke v časti Recenzie nájdeme hodnotenie 4,4 z 5 možných hviezdičiek. Aj napriek ojedinelej kritike medzi väčšinou pozitívnych hodnotení, sú negatívne komentáre veľmi konštruktívne a obchod s každým nespokojným zákazníkom komunikuje alebo sa mu aspoň ospravedlní.
Aj keď len niečo vyše desať recenzií, na Google sú všetky pozitívne. Priemerná známka 4,9 z 5 možných hviezdičiek. Vyzerá to veľmi dobre.