Obchod so zmiešaným tovarom pre deti a ich mamičky v domácnosti je obľúbený najmä kvôli výhodným cenám a rýchlemu dodaniu. Občas sa však stáva, že balenie nie je celkom ideálne a tovar dorazí poškodený alebo neúplný. Ako vyzerajú recenzie?
Heureka.sk
Viac ako 90 percent zákazníkov obchod odporúča s priemerným hodnotením 4,6 z 5 možných hviezdičiek. Týmto sa eshop radí medzi tie kvalitnejšie. Aj priemerná doba dodania 4,4 dňa je naozaj viac ako prijateľná. Najmä keď to podporí 90 percent zákazníkov, ktorí tvrdia, že na tovar nečakali dlhšie ako 10 dní. Čo sa pri rôznych druhoch tovaru v jednej objednávke môže veľmi ľahko stať.
Rýchlosť, ceny, dobrý výber a komunikácia na strane pozitív a problémy s balením, poškodený tovar či meškajúce objednávky na strane negatív. Asi takto vyzerajú komentáre jednotlivých zákazníkov. Samozrejme, v drvivej väčšine prevládajú tí spokojní.
Refundo.sk
A rovnako je to aj na Refundo, kde sú hodnotenia takmer vo všetkých prípadoch stopercentné. Či už ide o dodaciu lehotu, prehľadnosť obchodu alebo kvalitu komunikácie. Mnoho zákazníkov prízvukuje, že ani po opakovaných nákupoch nenašli na eshope jediné negatívum.
NajNakup.sk
Na tomto mieste je eshop dokonca môže pýšiť certifikátom „Obchod odporúčaný zákazníkmi“ a to vďaka mimoriadne dobrým hodnoteniam. A vôbec nemusím pochybovať o ich relevantnosti, pretože sa tu vyjadrilo takmer 6500 zákazníkov. Až 93 percent z nich nákup v obchode odporúča, 97 percent potvrdzuje, že im tovar dorazil v poriadku. A všetky štyri sledované aspekty ako Prehľadnosť obchodu, Kvalita komunikácie, Dodacia doba aj Doručenie sú hodnotené mimoriadne vysoko, minimálne na 94 percent.
Aj preto je zvláštne, že na facebookovej stránke má eshop priemerné hodnotenia „iba“ 3,7 z 5 možných hviezdičiek. Pomerne veľa ľudí sa tu sťažuje na poškodený, nesprávny alebo neskoro doručený tovar. A občas aj na komunikáciu.
Trend z Facebook potvrdzuje aj Google. Ani tu nemá obchod až také vysoké hodnotenia. Dokonca iba 3,4 z 5 možných hviezdičiek. Dôvodom môže byť aj to, že do týchto recenzií prispievajú aj českí zákazníci. Každopádne sťažujú sa dokonca na komplikácie pri vrátení tovaru alebo reklamácii, čo odporuje všeobecne dobrej povesti obchodu v oblasti komunikácie so zákazníkmi.