Zľavy, kupóny a zľavové kódy MyProtein.sk

Všetky kupóny

10%
Zľava

Extra zľava 10%

  • Platí už len 3 dni
  • Ešte nikto nevyužil
42%
Zľava

Zľava 42% na celú objednávku

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Využilo 5 ľudí
Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 60€

  • Neobmedzená platnosť
  • Ešte nikto nevyužil
38%
Zľava

Zľava 38% na celú objednávku

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 5 ľudí

Ako použiť kupón na MyProtein.sk

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope MyProtein.sk a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „POUŽITE ZĽAVOVÝ KÓD“ a potvrďte tlačidlom „Použiť kód“.

Najčastejšie otázky pre MyProtein.sk

  • Objednal som si produkt, ale zistil som, že nie je na sklade.
    Aj keď sa snažíme o to, aby ste všetky naše produkty, ktoré máme v ponuke, mohli objednávať a využívať nepretržite, občas sa stane, že ich dostupnosť na sklade sa vyčerpá. V takom prípade sa, samozrejme, snažíme zakaždým o tom informovať. Občas sa však stane, že informácia na stránke nie je stopercentne aktuálna. Ak zistíme, že produkt, ktorý ste si objednali, na sklade nie je, vždy vás o tom informujeme čo najskôr.
  • Kedy viem, že moja objednávka bola expedovaná?
    O tom, že odosielame objednávku, vás budeme okamžite informovať prostredníctvom emailu. Jej stav si môžete skontrolovať tiež po prihlásení do vášho zákazníckeho konta. Práve tam nájdete vždy skvelý prehľad nielen o aktuálnej objednávke, ale o všetkých objednávkach, ktoré ste u nás v minulosti uzavreli. Vždy sa snažíme zásielky odosielať čo najskôr a staráme sa o to, aby ste ich dostali tak, ako ste si ich objednali.
  • Akým spôsobom môžem zrušiť svoju objednávku?
    Ak ste prihlásený do svojho účtu, vyberte objednávku, ktorú si prajete upraviť alebo zrušiť. Zrušiť môžete celú objednávku alebo iba jednotlivé položky v nej. Keď tak urobíte, do hodiny vám zašleme email s potvrdením o stornovaní objednávky. Myslite však na to, že storno objednávky nie je možné a pravdepodobne neprejde, ak sa vaša objednávka už pripravuje na expedíciu. Je to kvôli tomu, že sa snažíme všetky produkty, ktoré máme na sklade, odosielať k vám čo najrýchlejšie.
  • Čo môžem urobiť, ak som dostal chybný produkt?
    Neváhajte nás kontaktovať a informovať nás o vašom probléme. Ideálne bude, ak si predtým pripravíte informácie ako číslo objednávky, názov produktu, detaily o chybe výrobku, prípadné fotografie chýb produktu. Na základe toho vám dokážeme odpovedať a navrhnúť riešenie pre reklamáciu. Ak by ste tieto informácie o produkte nedokázali nájsť, spojte sa s nami aj tak, pomôžeme vám
  • Čo mám robiť, ak som dostal nesprávny produkt?
    V tomto prípade bude najlepšie, ak nás kontaktujete správou prostredníctvom vášho zákazníckeho účtu. Budeme potrebovať informácie ako číslo objednávky, názov nesprávneho tovaru a názov správneho tovaru, ktorý ste chceli. Vašu správu sa čo najrýchlejšie pokúsime spracovať, vyriešiť a budeme vás informovať emailom o ďalšom postupe.
  • Čo mám robiť, ak som dostal poškodený produkt?
    Prostredníctvom vášho zákazníckeho účtu nám pošlite správu o tom, čo sa stalo. Poškodený produkt určite nezahadzujte. Budeme potrebovať fotografie, aby sme podobnej „nehode“ v budúcnosti dokázali zabrániť. Samozrejme, sa tento problém budeme snažiť vyriešiť vo váš prospech. Akonáhle zistíme, o čo ide, budeme vás informovať prostredníctvom emailu s navrhovaným riešením.
  • Čo robiť v prípade, ak v objednávke chýbajú niektoré položky?
    Prosíme, skontrolujte si ešte raz zoznam položiek vo vašej objednávke, ktorý ste dostali emailom po úspešnom spracovaní vašej objednávky. Ak sa v ňom konkrétne položky nachádzajú a v objednávke ste ich nedostali, kontaktujte nás a my sa to pokúsime čo najskôr napraviť. Ak sa táto chýbajúca položka nenachádza ani v zozname odosielaných položiek, znamená to, že na jej doručenie si budete musieť dodatočne ešte počkať. V prípade akýchkoľvek problémov, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis, ktorý vám vždy s ochotou pomôže.
  • Objednávky mi vôbec nedorazila. Čo mám robiť?
    Okamžite po odoslaní objednávky zasielame email o tom, že bola odoslaná na vašu adresu aj s informáciou, kedy bude k vám doručená. Skontrolovať stav a pohyb objednávky si môžete aj vo vašom zákazníckom účte po kliknutí na konkrétnu objednávku. Ľahko zistíte, kde sa práve nachádza. Možno teda stačí ešte jeden deň počkať. Občas sa však môže stať, že váš balík zostane u suseda alebo v miestnom sklade. Ak neviete, kde sa váš balík nachádza, prečo mešká alebo máte pocit, že vaša objednávka sa stratila, kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom vášho konta.
  • Čo v prípade, ak v čase doručenia nie som doma?
    Nemusíte sa báť. Ak sa vaša objednávka nezmestí do vašej schránky alebo ju budeme musieť pri prevzatí podpísať, dostanete od kuriéra oznámenie o uložení zásielky, ktoré obsahuje informácie o tom, kde je váš balík uskladnený aj to, ako a kedy si ho môžete vyzdvihnúť.

Popis obchodu MyProtein.sk

Internetový obchod Myprotein.sk vám ponúka širokú škálu výrobkov športovej výživy. Vybrať si môžete rôzne druhy proteínov, sacharidov, ale aj vitamíny a minerály, potraviny s vysokým obsahom bielkovín či zdravé sladkosti a mnoho iného. Nájdete tu aj športové oblečenie, ktoré je určené pre dámy a pre pánov. Pri nákupe nad 60€ máte dopravu zadarmo.

Chudnete? Naberáte? Tvarujete? MyProtein.sk má niečo pre každého

V ponuke tohto internetového obchodu nájdete výživu a doplnky výživy pre chudnutie, naberanie svalovej hmoty, vyrysovanie svalstva a pre celkový zdravší život. Nájsť tu môžete aj vitamíny, ako napríklad zinok a horčík, multivitamín, vitamín C, omega-3 a iné. Taktiež tu môžete nájsť aj množstvo doplnkov pre podporu lepšieho výkonu. Sú nimi napríklad aminokyseliny a predtréningové stimulanty, proteínové doplnky pre správnu regeneráciu, rôzne snacky či pochúťky.

Na svoje si prídu i ľudia s intoleranciou či rôznymi alergiami. Pre tých sú k dispozícií bezlaktózové a bezlepkové výrobky, ale aj organický sortiment. Taktiež sa nezabudlo ani na vegánov a vegetariánov, pre ktorých je k dispozícií celý rad výrobkov Myvegan.

 

Štýlové športové oblečenie pre ženy aj pre mužov

Okrem ponuky výrobkov športovej výživy tu nájdete aj veľký výber kvalitného športového oblečenia. K dispozícií sú tričká s krátkym i dlhým rukávom, tepláky, šortky, legíny, mikiny, bundy , spodné prádlo či ponožky a mnoho iného. Okrem športového oblečenia je k dispozícií aj príslušenstvo, ako napríklad gym príslušenstvo, ruksaky, tašky, šejkre, fľaše a iné.

Pri nákupe zbierate vernostné body a navyše si môžete uplatniť aj MyProtein.sk zľavový kód na vybraný druh výrobkov.

 

Výhody e-shopou MyProtein.sk

  • široký výber výrobkov športovej výživy
  • veľký výber veľkosti športového oblečenia
  • vysoká kvalita výrobkov
  • rýchle doručenie
  • vernostné body
  • ústretový zákaznícky servis

 

Nevýhody e-shopu MyProtein.sk

  • niekedy veľkosť presne nesedí
  • vyššie ceny niektorých výrobkov

 

Čo hovoria na e-shop MyProtein.sk zákazníci?

E-shop má veľmi dobú kvalitu výrobkov. Zákazníci sú spokojní so širokým výberom športovej výživy. Oceňujú výrobky, ktoré sú vhodné aj pre ľudí s intoleranciami či alergiami. Mnohí zákazníci si pochvaľujú, že proteín je chuťovo veľmi dobrý, taktiež dobre rozpustný. Okrem toho si mnohí cenia rýchle doručenie tovaru. Veľkým plusom sú aj vernostné body pri každom nákupe.

Našlo sa aj pár zákazníkov, ktorí sa stretli s menšími nevýhodami pri nakupovaní cez internetový obchod Myprotein. Jednalo sa napríklad o veľkosť športového oblečenia, ktoré zákazníkom občas nesedelo.  Nevýhodou je i to, že ceny niektorých výrobkov sú vyššie, avšak odzrkadľuje sa to na vysokej kvalite. E-shop sa pri podobných situáciách snažil všetky vzniknuté problémy riešiť k spokojnosti zákazníkov.