Zľavy, kupóny a zľavové kódy Najlekaren.eu

Všetky kupóny

Akcia

Plus Lekáreň AKCIE

  • Platí do 3. 2. 2021
  • Využilo 7 ľudí
Akcia

Doprava zdarma pri nákupe nad 25€

  • Neobmedzená platnosť
  • Využili 2 ľudia
Akcia

Všetky aktuálne akcie

  • Neobmedzená platnosť
  • Využilo 13 ľudí

Ako použiť kupón na Najlekaren.eu

  1. Výber zľavového kódu

    Vyberte si konkrétny zľavový kód, ktorý chcete využiť v eshope Najlekaren.eu a kliknite na políčko „Chcem kupón“.

  2. Skopírovanie zľavového kódu

    Skopírujte alebo odpíšte zľavový kód.

  3. Vloženie zľavového kódu

    V nákupnom košíku vložte zľavový kód do políčka „Máte zľavový kupón? Vložte ho sem“.

Popis obchodu Najlekaren.eu

Prvá certifikovaná lekáreň na Slovensku ponúka svojim zákazníkom všetko, čo pre svoje zdravie a kondíciu potrebujú. Internetový obchod sa zameriava na overené a vysoko kvalitné produkty, z ktorých si jednouchou a prehľadnou cestou vyberie každý presne to, čo hľadá a potrebuje. Nákup na najlekaren.eu je preto viac, ako pohodlný. Na základe spokojnosti overených zákazníkov získal e-shop prestížny certifikát „Overené zákazníkmi“. Najlekáreň ponúka dopravu nad 20 € zadarmo, možnosť vyzdvihnutia tovaru na odberných miestach v Bratislave, Prievidzi ale aj služby kuriéra, Slovenskej pošty či klimatizovaný transport, ktorý zabezpečuje zmluvný predajca. Samozrejmosťou je vernostný program či odborná online poradňa.

Zdravie pre celú rodinu aj domáceho miláčika

Najlekaren.eu je miestom, kde nájdete riešenie na každý problém. Odborníci z danej oblasti sú pripravení odpovedať na vaše otázky. Napriek tomu, že priestor na konzultáciu je vítanou voľbou, myslite na to, že poradenstvo nenahrádza návštevu lekára v ambulancii a počiatočné vyšetrenie ochorenia. Sortiment e-shopu najlekaren.eu je mimoriadne bohatý a pestrý. Z pohodlia domova si môžete kúpiť lieky, vitamínové doplnky, zdravotnícke pomôcky ale aj kozmetiku či produkty, ktoré nevyhnutne potrebujete, ak máte domáce zviera. Vďaka pravidelným akciám a zľavám nakúpite oveľa výhodnejšie. Nechajte si preto posielať newsletter s novinkami a zaregistrujte sa do vernostného programu. Hodnotné informácie o ťažkostiach, chorobách či zaujímavých témach si môžete prečítať v sekcii „Články.“ Najlekaren.eu sa o svojich zákazníkov stará vo všetkých smeroch!

Výhody e-shopu najlekaren.eu

    • bohatý sortiment
    • výrobky skladom
    • výhodné ceny
    • výborná komunikácia
    • rýchle dodanie
    • viacero možností platby
  • doprava zadarmo nad 20 €

Nevýhody e-shopu bajlekaren.eu

  • odberné miesto iba v 2 mestách

Ako hodnotia e-shop najlekaren.eu zákazníci?

Internetová lekáreň Najlekáreň sa medzi zákazníkmi teší veľkej obľube. Spokojní sú s bohatým sortimentom, ktorý je často v iných lekárňach nedostupný ale aj možnosťou zakúpiť si veterinárnych a humánnych vecí. Veľkou výhodou je doručenie nad 20 € zadarmo expresné doručenie, výborná komunikácia, nápomocné konzultácie ale aj vernostný program, vďaka ktorému často zákazník ušetrí peniaze

Najčastejšie otázky pre Najlekaren.eu

  • Aké možnosti platby mám na výber?
    Platiť môžete na dobierku, teda v hotovosti kuriérovi pri prevzatí zásielky. Využiť môžete platbu prevodom na účet vopred. Platiť môžete online platobnou kartou, pričom akceptujeme karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro aj Diners Club. Využiť môžete službu SporoPay. Nakúpiť môžete aj na splátky cez Quatro. No a pri osobnom odbere v kamennej lekárni, samozrejme, môžete sumu uhradiť v hotovosti.
  • Akým spôsobom doručujete tovar?
    Objednávku vám môžeme zaslať na výdajné miesto Zásielkovne, priamo k vám domov prostredníctvom kuriéra GLS, alebo si môžete prísť tovar vyzdvihnúť osobne v Prievidzi do Lekárne na sídlisku, Svätoplukova 5. Jednotlivé spôsoby dodania, okrem osobného odberu, sú spoplatnené aktuálnym sadzobníkom. Pri nákupe od 25 eur však za dopravu neplatíte.
  • Kedy mi bude objednávka doručená?
    Objednávky realizované v pracovných dňoch do 09:00 hod expedujeme do 48 hodín. Objednávky z piatku, soboty alebo nedele či sviatkov sa snažíme doručiť čo najskôr v najbližších pracovných dňoch. Prosíme, berte na vedomie, že pri platbe prevodom na účet, môžeme expedovať zásielku až po pripísaný platby na náš účet, čo môže trvať aj tri dni. O expedícii objednávky vás určite budeme informovať. V prípade akýchkoľvek problémov, zmien, úprav a nepredvídateľných okolností vás budeme včas informovať.
  • Zabezpečujete diskrétne balenie tovaru?
    Všetky naše zásielky sú v diskrétnom balení, na základe ktorého je nemožno rozpoznať produkt a jeho využitie. Okrem toho je tovar vo vnútri vždy čo najviac zabezpečený proti poškodeniu.
  • Ako zaručujete pravosť liekov, ktoré predávate?
    Dodávame iba originálne produkty od oficiálnych distribútorov, ktorí zásobujú produktami aj kamenné lekárne. Navyše všetky produkty balia a expedujú odborní pracovníci našej lekárne.
  • Je možné si v eshope zakúpiť aj liek na recept?
    Na základe platnej slovenskej legislatívy v súčasnosti nie je možné nakupovať lieky na lekársky predpis online. Takýto liek si musíte vyzdvihnúť osobne v kamennej lekárni.
  • Ako funguje vernostný program?
    Za každých zaplatených 10 eur z nákupu získavate body v hodnote 10 centov, ktoré si môžete kedykoľvek uplatniť a znížiť tak cenu vášho ďalšieho nákupu. Aktuálny bodový stav zistíte po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu. Kompletný postup ako sa zapojiť do vernostného programu nájdete na tomto linku: https://www.najlekaren.eu/vernostny-program.html
  • Môžem zakúpený tovar vrátiť?
    Zo zákona máte do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu. Tovar musí byť, samozrejme, v stave, v akom sme vám ho poslali. Lieky a ostatné prípravky na užívanie či osobnú hygienu nie je možné po otvorení vrátiť. V prípade, že chcete vrátiť tovar, informujte nás na telefónnom čísle 046 / 543 9565 alebo na emailovej adrese info@najlekaren.eu.
  • Ako postupovať v prípade reklamácie?
    V prípade, že chcete reklamovať tovar, informujte nás na telefónnom čísle 046 / 543 9565 alebo na emailovej adrese info@najlekaren.eu. Poradíme vám a navrhneme postup a riešenie. Konkrétny postup, podmienky reklamácie a vzor reklamačného protokolu nájdete aj na webe eshopu v časti „Reklamačné podmienky“ (https://www.najlekaren.eu/reklamacne-podmienky.html).