Veľký výber, skvelé ceny a rýchle dodanie. Tieto tri vlastnosti doplnené ešte o profesionálnu komunikáciu dokážu urobiť z každého eshopu ten najlepší vo svojom segmente. A v tomto prípade sme k tomu naozaj veľmi blízko. Aj keď má svoje nedostatky.
Prečítajte si recenzie a presvedčte sa sami.
Heureka.sk
Obchod odporúča až 97 % zákazníkov a priemerným hodnotením spokojnosti až 4,8 z 5 možných hviezdičiek. Priemerná dodacia doba iba 2 a pol dňa a 98 % zákazníkov, ktorí tvrdia, že na doručenie svojej objednávky nemuseli nikdy čakať dlhšie ako 10 dní. To znie dobre.
Rýchlosť, ceny, veľký výber, komunikácia a k tomu ešte prehľadný web. To sú všetko silné stránky eshopu, ktoré v pozitívnych hodnoteniach nájdeme najčastejšie.
V tých negatívnych sa stretneme paradoxne pomerne často s kritikou komunikácie, s meškajúcimi objednávkami, s nedostupným tovarom alebo s problémami pri vrátení peňazí.
Tipli.sk
Na tomto portáli nájdeme výborné hodnotenie 5/5 hvizdičiek. Zákazníci väčšinou slovné hodnotenie nezanechávajú, avšak pri niektorých si môžeme prečítať o rýchlej odozve, rýchlo doručení, veľkom výbere a celkovej spokojnosti.
NajNakup.sk
Tu sa niečo deje. Pretože na tomto mieste väčšinou nájdeme mimoriadne pozitívne a vysoké hodnotenia. V tomto prípade je to naopak. Môže to však ovplyvňovať nízky počet zákazníkov, ktorí sa na webe najnakup.sk do recenzie zapojili.
Nákup odporúča iba 50 % z nich. O tom, že tovar dorazil v poriadku informuje 88 % zákazníkov a 70 % z nich tiež tvrdí, že objednávka dorazila v deklarovanom termíne.
Štyri sledované parametre boli hodnotené nasledovne: prehľadnosť obchodu 76 %, kvalita komunikácie iba 64 %, dodacia doba 70 % a doručenie 90 %.
Pozitívne hodnotenia sú opäť o tom istom: rýchlosť, cena, výber, spoľahlivosť. Tie negatívne pribudli najmä počas pandémie koronavírusu v roku 2020 a sú o pomalej komunikácii, problémoch s vrátením peňazí, meškajúcich objednávkach či nedostatočných informáciách alebo zrušených objednávkach bez varovania.
Počet hviezdičiek 5/5. Napriek tomu tu v komentároch nájdeme vyjadrenia mnohých zákazníkov so zlými skúsenosťami, s problémami so samotným vybavením objednávky, jej potvrdením, s problémami pri vrátení peňazí, pri platení, neočakávane zrušené objednávky a pod.
Aj z tejto recenzie vyplýva, že eshop podľa všetkého komplikovanú situáciu počas pandémie koronavírusu nezvládal ideálne. Keďže ide o segment, ktorý bol v tomto čase hromadne a nárazovo vyhľadávaný, zdá sa, že eshop zostal preťažený.
Možno však predpokladať, že za normálnych okolností funguje bez problémov.