
Eshop nemá celkom ideálne hodnotenia. Problémom sú podľa všetkého najmä často meškajúce objednávky. Na druhej strane však zákazníci nachádzajú aj niekoľko plusov, prečo v obchode nakupujú. Aké to sú? Prečítajte si recenzie.
Heureka.sk
Obchod nemá na Heureke službu „Overené zákazníkmi“ a podľa tejto recenzie nákup v ňom odporúča „iba“ 66 % zákazníkov s priemerným hodnotením spokojnosti 3,6 z 5 možných hviezdičiek.
Spokojní zákazníci najčastejšie hovoria o rýchlom doručení, skvelom zákazníckom servise, o výhodných akciách a kvalitnom tovare.
Tí nespokojní spomínajú meškajúce objednávky, menej kvalitný tovar a zlú komunikáciu.
Pricemania.sk
Celkové hodnotenie obchodu je 78,6 %. Pričom čiastkové sledované parametre dopadli nasledovne: prehľadnosť obchodu 82 %, dodacia lehota 70 %, prístup a komunikácia 84 %. Väčšina recenzií je tu však veľmi stará.
Priemerné hodnotenie 4,6 z 5 možných hviezdičiek. Zákazníci chvália skvelý prístup, rýchle doručenie a dobrý výber. Taktiež si mnohí pochvaľujú bezproblémovú výmenu a vrátenie tovaru. Tí menej spokojní naznačujú dlhú dodaciu dobu, nedorozumenia v komunikácii alebo výhrady ku kvalite tovaru.
Priemerné hodnotenie 3,7 z 5 možných hviezdičiek vytvára iba 12 názorov zákazníkov. Nie je to nič moc. Dôvody, prečo zákazníci nehodnotili eshop lepšie sú nasledovné. Neskorý dovoz tovaru a nie celkom ideálne komunikácia o dodaní tovaru. Spokojní zákazníci si však pochvaľujú dodanie, ceny, kvalitu aj proces reklamácie.