Veľký výber pneumatík za dobré ceny a zväčša bezproblémové dodanie. Pri tomto type produktov to zákazníkovi naozaj stačí na to, aby zostal spokojný a vrátil sa znova. Problémy s meškajúcimi objednávkami alebo nedorozumenia v komunikácii sú celkom bežné pri všetkých eshopoch a neznamenajú nejaké výrazné nedostatky. Koniec koncov, eshop sa stal v ankete Shop roku 2019 finalistom Ceny kvality vo svojej kategórii.
Heureka
Eshop patrí medzi najlepšie hodnotené na Heureke. Odporúča ho až 98 % zákazníkov s priemerným hodnotením spokojnosti 4,8 z 5 možných hviezdičiek. Priemerná doba dodania je niečo vyše 3 dní a 99 % zapojených deklaruje, že na tovar nečakali dlhšie ako 10 dní. Spokojní zákazníci najčastejšie zmieňujú rýchlosť doručenia, ceny, výber a komunikáciu. Minoritu hnevajú meškajúce objednávky a nie celkom správne doručený tovar.
NajNakup
Opäť je to až 98 % zákazníkov, ktorí obchod odporúčajú. Prakticky všetci hodnotia eshop maximálne pozitívne. Sto percent z nich potvrdzuje absolútne bezproblémové dodanie, vysoko hodnotia aj dodaciu dobu, kvalitu komunikácie či prehľadnosť obchodu.
Pricemania
Celkové hodnotenie obchodu 86,8 %. V rovnakých hodnotách sa pohybuje hodnotenie prehľadnosti obchodu, dodacej lehoty a tiež prístupu a komunikácie so zákazníkmi. Nájdetme však aj skúsenosti zákazníkov, ktorí sa ani po troch týždňoch svojich pneumatík nedočkali.
Na facebookovej stránke je priemerné hodnotenie „iba“ 3,5 z 5 možných hviezdičiek. Aj keď mnoho ľudí obchod maximálne chváli po každej stránke a dokonca hodnotia veľmi pozitívne aj servis ako uskladnenie, prezutie a komunikácia, nájdu sa aj takí, ktorí mali horšie skúseností a obchod neodporúčajú. Sú to ľudia, ktorí sa možno stretli s neochotnejším prístupom v servise alebo čakali na objednávky opäť príliš dlho.