Lidl-shop vyhráva predovšetkým v pomere ceny a kvality. Tu prakticky veľmi ťažko hľadá konkurenciu. Ak k tomu pridáme aj rýchle dodanie domov a prehľadný eshop s naozaj širokým sortimentom, kde každý týždeň pribúdajú nové produkty, máme z toho veľmi obľúbené miesto na nákup. Niet divu, že sa obchod stal v ankete Shop roku 2019 finalistom Ceny kvality v kategórií obchodné domy.
Pri preberaní objednávok by ste si však mali dať pozor na to, či vaša objednávka nie je poškodená. Často nie celkom ideálne balenie totiž spôsobí, že sa cestou niečo stane. To sú zrejme najčastejšie hlásené problémy od zákazníkov.
Heureka
O obľúbenosti eshop svedčia čísla. Odporúča ho až 97 % zákazníkov a s priemerným hodnotením 4,7 z 5 možných hviezdičiek. Priemernú dobu dodania Heureka uvádza menej ako 4 dni a 98 % zákazníkov potvrdzuje, že na tovar nečakalo dlhšie ako 10 dní. Zvyšné 2 percentá by vám to však ľahko vyvrátili. Rýchlosť doručenia je však to, čo si kupujúci na eshop pochvaľujú najčastejšie. Hneď potom nasledujú ceny, kvalita, výber a celkovo pohodlné nakupovanie na webe.
Negatíva sú stále rovnaké. Aj na Heureke píšu zákazníci o meškajúcich objednávkach, zlom balení, poškodenom tovaru a niekedy vyšších cenách za dopravu. Kritiky je však veľmi málo.
Na facebookovej stránke má Lidl priemerné hodnotenie iba 3,3 z 5 možných hviezdičiek. Podľa všetkého to súvisí s tým, že veľa recenzií smeruje skôr na obchodné domy s potravinami ako na samotný eshop. Ľudia sa v komentároch zvyknú sťažovať na nižšiu kvalitu niektorých produktov či potravín alebo upozorňujú na akciový tovar, ktorý nebol dostupný alebo ho nenašli. Na druhej strane neustále prevláda veľká spokojnosť s cenami a väčšina zákazníkov neustále deklaruje, že to, čo v Lidli dostanete, za rovnaké ceny nikde v takejto kvalite nenájdete.